RUFF Napisano 3 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 Elo Spece mam szybkie pytanie poprawiam po kimś swapa który jest zrobiony na pompie i koszu bez powrotu z 1.1. Czy moge zostawić tylko zasilanie na listwe a powrót zaślepić lub zmienić na listwe z 75 bez powrotu (tą plastikową). Czy tak sie nie da i dac kosz z Spi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 > Elo Spece mam szybkie pytanie poprawiam po kimś swapa który jest zrobiony na pompie i koszu bez > powrotu z 1.1. Czy moge zostawić tylko zasilanie na listwe a powrót zaślepić lub zmienić na > listwe z 75 bez powrotu (tą plastikową). Czy tak sie nie da i dac kosz z Spi? Zaslepic powrot w listwie z 8v 75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 3 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 zrób normalnie powrót tak jak przewidział producent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 Problem w tym ze auto na dwuch regulatorach niechce jechać. Wygodniej jest mi wymienić listwe niż dokladać przewody paliwowe oraz wymienić kosz. Kwestia czy to zadziała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 3 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 Ja w tym silniku od Ciebie mam powrot zaslepiony i wszystko gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 3 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 > Problem w tym ze auto na dwuch regulatorach niechce jechać. bzdura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 3 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 > Problem w tym ze auto na dwuch regulatorach niechce jechać. Wygodniej jest mi wymienić listwe niż > dokladać przewody paliwowe oraz wymienić kosz. Kwestia czy to zadziała? to szukaj w czym innym przyczyny. Ja tam powrót dorobiłem i wszystko śmiga jak należy na pompie z MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 > to szukaj w czym innym przyczyny. Ja tam powrót dorobiłem i wszystko śmiga jak należy na pompie z > MPI Sie dziwicie ze mu niechce jechac ... regulator w pompie puszcza mu 3 bary, paliwo leci do listwy tam regulator 2,5 bara ktory nie ma gdzie upuscic nadmiaru paliwa, paliwo sie kotluje, silnik jest przelany ... Ja bym zaslepij powrot, wywalil regulator na listwie i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 > Sie dziwicie ze mu niechce jechac ... regulator w pompie puszcza mu 3 bary, paliwo leci do listwy > tam regulator 2,5 bara ktory nie ma gdzie upuscic nadmiaru paliwa, paliwo sie kotluje, silnik > jest przelany ... > Ja bym zaslepij powrot, wywalil regulator na listwie i tyle szołpas jak cie lubie od kiedy regulator na koszu pompy SC 1.1 mpi daje 3 bary?? nie mówie ze jest profeska ale taki setup jezdzi normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 > szołpas jak cie lubie od kiedy regulator na koszu pompy SC 1.1 mpi daje 3 bary?? > nie mówie ze jest profeska ale taki setup jezdzi normalnie Tfu zawsze mi sie myli, zapomnialem ze ma 3,5 Pytanie jeszcze jest takie: Na jakim kompie to jezdzi i z jakimi wtryskami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 Pacient to SC Mpi na Kompie z 75, wiązka silnika 1.1 spi modyfikowana. Jutro chce dać całą wiązke auta z Spi. Chce dać listwe plastikowa na małych wtryskach bez powrotu tylko pytanie czy to bedzie chodzic na ciśnieniu tej pompy i kompie z 75. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 > Pacient to SC Mpi na Kompie z 75, wiązka silnika 1.1 spi modyfikowana. Jutro chce dać całą wiązke > auta z Spi. Chce dać listwe plastikowa na małych wtryskach bez powrotu tylko pytanie czy to > bedzie chodzic na ciśnieniu tej pompy i kompie z 75. pozdro Ja bym zaslepil powrot i tyle, jak auto nie bedzie chcialo jechac to wymienic regulator w pompie na 2,5 bara i wio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 4 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2011 kosz z MPI listwa 1.2 powrót zaslepiony taki setup normalnie chodzi sprawdzone w 4 sztukach of kors mozna to auto nie jedzie ale na pewno nie z powodu podanego przez RUFFa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 > kosz z MPI listwa 1.2 powrót zaslepiony > taki setup normalnie chodzi > sprawdzone w 4 sztukach > of kors mozna > to auto nie jedzie ale na pewno nie z powodu podanego przez RUFFa Spr ciśnienie paliwa, jest na zaplonie 1,5bar a przy pracującym nie przekracza 2 oraz po wyłączeniu zaplonu cisnienie spada odrazu do 0bar. Na zaslepionym powrocie nie ma różnicy. Coś musi byc uszkodzone z regulatorem w koszu albo podmienili pompe, ewentualnie zapchany filtr ale w to wątpie. Nadal mam pytanie czy można zamienić listwe na plastikową z wtryskami od 1.2 tymi malym z punto 1 75. Niewiem na jakim to kompie chodzilo w tym aucie. Dodam że zalezy mi na tej podmianie. Podam mu paliwo z zewnętrznej pompy 4bar i sie okaże czy zagada. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 > Spr ciśnienie paliwa, jest na zaplonie 1,5bar a przy pracującym nie przekracza 2 oraz po wyłączeniu > zaplonu cisnienie spada odrazu do 0bar. Na zaslepionym powrocie nie ma różnicy. Coś musi byc > uszkodzone z regulatorem w koszu albo podmienili pompe, ewentualnie zapchany filtr ale w to > wątpie. Nadal mam pytanie czy można zamienić listwe na plastikową z wtryskami od 1.2 tymi > malym z punto 1 75. Niewiem na jakim to kompie chodzilo w tym aucie. Dodam że zalezy mi na tej > podmianie. Podam mu paliwo z zewnętrznej pompy 4bar i sie okaże czy zagada. pozdro albo siadła pompa albo wyhaczyła sie z mocowań w koszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 Jak chcesz zmienic listwe to zmien, ale koniecznie daj wtryski z 8v 75 i zmniejsz cisnienie na pompie Albooooo sproboj z tymi z mpi nie ruszajac pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 Więc tak: swaper zmienil pompe z oryginalnej dobrej na podróbe i uszkodzil jej uszczelnienie. Po podaniu właściwego cisnienia silnik chodzi jak kuna. Na wtryskach małych wygląda jak by go zalewało więc zostają stare z 75 + zaślepienie powrotu gdyż niechce mnie sie ciągnąć nowych przewodów. Reasumując moge zaślepić powrot na listwie i zostawić oryginalną pompe mpi wraz z regulatorem? A tak poza tematem potrzebuje rozpiske pinów w wstyczce silnik buda SCS Spi konkretnie pomarańczowy przewód idący w str kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 > Reasumując moge zaślepić powrot na listwie i zostawić oryginalną pompe mpi wraz z > regulatorem? Mozesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 Dzięki ale biedna ta wtyczka, ja mam pełną opcje z tym ze ktoś uciąl te kostke, i musialem dolutować z serii seja. Pozostal mi pomarańczowy kabelek niby pin 26 od kompa ale tylko po kolorze bo przejścia niema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.