winimotorsport Napisano 22 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2011 Niestety nie mam kierunkowskazów i awaryjnych. To na pewno nie przekaźnik, ani bezpiecznik.....co może być innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conra Napisano 22 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2011 > Niestety nie mam kierunkowskazów i awaryjnych. To na pewno nie przekaźnik, ani bezpiecznik.....co > może być innego? A masz dobrze spięte kable w kostce radia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > A masz dobrze spięte kable w kostce radia? Tez bym od tego zaczal Edit: Chociaz tak sobie mysle , ze wtedy chyba kierunki sa , tylko awaryjnych nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Tez bym od tego zaczal > Edit: Chociaz tak sobie mysle , ze wtedy chyba kierunki sa , tylko awaryjnych nie ma To jest rajdówka radia nie posiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conra Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > To jest rajdówka radia nie posiada ale mogłeś gdzieś przyciąć kabelek bo tu nie chodzi o samo radio a o połączenie kabli. Nie pamiętam już dokładnie ale to chyba były zasilające w kostce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 jeśli w kostce z radia nie połączysz fioletowego kabelka to niestety ale tylko nie masz awaryjnych migacze działają normalnie. Pierwsze co bym sprawdził to czy do migaczy dochodzi w ogóle prąd. Jeśli nie to sprawdzić na bezpieczniku czy jest prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > jeśli w kostce z radia nie połączysz fioletowego kabelka to niestety ale tylko nie masz awaryjnych > migacze działają normalnie. Pierwsze co bym sprawdził to czy do migaczy dochodzi w ogóle prąd. > Jeśli nie to sprawdzić na bezpieczniku czy jest prąd Na bezpieczniku jest prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conra Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Na bezpieczniku jest prąd W takim razie prąd znalazł sobie obejście do masy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 ogarnięty elektryk który ma choć troszkę pojęcia o tym co robi wie o co chodzi, a kolega skoro taki mądry i potrafi się tylko naśmiewać to niech sobie sam ogarnie temat, a nie zawraca tyłka innym EOT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > ogarnięty elektryk który ma choć troszkę pojęcia o tym co robi wie o co chodzi, a kolega skoro taki > mądry i potrafi się tylko naśmiewać to niech sobie sam ogarnie temat, a nie zawraca tyłka > innym > EOT ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 sorki ale chyba się nie zrozumieliśmy, źle zinterpretowałem to co napisałeś, a dokładnie emotka na końcu zdania (ciężki wczorajszy dzień) Jeśli do bezpiecznika prąd dochodzi to teraz musisz przejrzeć instalację od bezpieczników do samych kierunków. Niestety w większości rajdówek instalacja elektryczna różni się od seryjnej więc niestety, ale tutaj już nikt Ci nie pomoże gdzie dokładnie może być problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > sorki ale chyba się nie zrozumieliśmy, źle zinterpretowałem to co napisałeś, a dokładnie emotka na > końcu zdania (ciężki wczorajszy dzień) > Jeśli do bezpiecznika prąd dochodzi to teraz musisz przejrzeć instalację od bezpieczników do samych > kierunków. Niestety w większości rajdówek instalacja elektryczna różni się od seryjnej więc > niestety, ale tutaj już nikt Ci nie pomoże gdzie dokładnie może być problem. Ale przynajmniej wiem teraz gdzie mam szukać. Może być problem w samych przełącznikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 chodzi Ci o te przy kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > chodzi Ci o te przy kierownicy? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 w chwili obecnej nie mam schematu instalacji elektrycznej cc więc nie chcę Cię wprowadzić w błąd, ale chyba może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek_80 Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > w chwili obecnej nie mam schematu instalacji elektrycznej cc więc nie chcę Cię wprowadzić w błąd, > ale chyba może być Ja posiadam. jak wroce z obozu pracy to zrobie fote i Ci wkleje. Z jakim motorem bylo seryjnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 z podpisu kolegi o nicku wini wynikało by, że 1,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > Ja posiadam. jak wroce z obozu pracy to zrobie fote i Ci wkleje. > Z jakim motorem bylo seryjnie? Będę wdzięczny..motor 1.1 spi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkos Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > Będę wdzięczny..motor 1.1 spi Wini - sprawdź - wymień wyłącznik świateł awaryjnych. Tam odbywa się główna "dystrybucja prądu" na kierunki (prąd "za stacyjką) lub na awaryjne (prosto z aku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek_80 Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > Będę wdzięczny..motor 1.1 spi Kolego moge Cie poprosic o mejla z twoim kontaktem? Prosze o info na [email protected] wysle Ci schemat i opis do tego schematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2011 > Wini - sprawdź - wymień wyłącznik świateł awaryjnych. Tam odbywa się główna "dystrybucja prądu" na > kierunki (prąd "za stacyjką) lub na awaryjne (prosto z aku) Marek dzięki za podpowiedź. Trafiłeś idealnie. Teraz kierunki mam jak ta lala, ale musiałem nowe wtyczki porobić w instalacji bo poprzednie były za mocno zaśniedziałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2011 czyli jednym słowem kostki które podłącza się do przycisku od awaryjnych zaśniedziały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > czyli jednym słowem kostki które podłącza się do przycisku od awaryjnych zaśniedziały? Nie. Problem polegał na tym, że kierunkowskazy są zależne od włącznika świateł awaryjnych, trzeba to dobrze podłączyć bo inaczej kierunków nie będzie. A zaśniedziałe były wtyczki przy przednich kierunkach, więc musiałem robić praktycznie nowe wtyczki. Teraz wszystko śmiga jak należy.........tylko nagrzewnica zaczęła ciec :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 29 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 odkopuje temat... dzis jechalem sejem zonki i strasznie szybko bylo sluchac cykanie kierunkowskazów gdy skrecalem w lewo, zatrzymalem sie, wysiadlem i okazauje, ze lewy przedni nie miga, a z prawym jest ok. Nic nie grzebalem pojechalem kupic nowe zarowki, kupilem, zlozylem i nie dzialaja juz obydwa;) i prawy i lewy... Troszke zasniedziale sa te styki, to podrabac je srubokretem plaskim by zeszlifowac nagar? czy moze zamowic nowe oprawki, zalozyc, przelutowac kable do nowej oprawki i bedzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 29 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 > Wini - sprawdź - wymień wyłącznik świateł awaryjnych. Tam odbywa się główna "dystrybucja prądu" na > kierunki (prąd "za stacyjką) lub na awaryjne (prosto z aku) Jak miałem wyciągnięty przycisk awaryjnych to też nie miałem kierunkowskazów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 29 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 > Jak miałem wyciągnięty przycisk awaryjnych to też nie miałem kierunkowskazów ok, zasniedziale styki;) oba kierunkowskazy przestaly dzialac w ten sam dzien, zamowilem nowe oprawy na alledrogo, tylko musze kupic wsuwki kabla bo nie znalazlem takich w garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > Wini - sprawdź - wymień wyłącznik świateł awaryjnych. Tam odbywa się główna "dystrybucja prądu" na > kierunki (prąd "za stacyjką) lub na awaryjne (prosto z aku) sorki za odgrzanie kotleta co nalezy sprawdzić w wyłączniku ew. co należy w nim naprawić żeby był sprawny (podawał napiecie na kierunkowskazy)?? bezpieczniki OK, brakuje "+" na przerywaczu. po podaniu plusa na przerywacz kierunki są więc domniemam że włącznik awaryjnych nie podaje "plusa po zapłonie" na przerywacz... z góry dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > sorki za odgrzanie kotleta > co nalezy sprawdzić w wyłączniku ew. co należy w nim naprawić żeby był sprawny (podawał napiecie na > kierunkowskazy)?? > bezpieczniki OK, brakuje "+" na przerywaczu. po podaniu plusa na przerywacz kierunki są więc > domniemam że włącznik awaryjnych nie podaje "plusa po zapłonie" na przerywacz... > z góry dzieki za pomoc CC? Sprawdz fioletowy kabel w złączu radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 tak CC. sprawdzę jutro czyli fioletowo-czarny przewód przy radiu powinien oryginalnie mieć stały "+" z czerwono-zielonego (grubszego) przewodu co służy do podłączenia radia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 > tak CC. > sprawdzę jutro czyli fioletowo-czarny przewód przy radiu powinien oryginalnie mieć stały "+" z > czerwono-zielonego (grubszego) przewodu co służy do podłączenia radia? te dwa kable musza byc tak jak w oryginale razem spiete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > te dwa kable musza byc tak jak w oryginale razem spiete okej dzięki, zobaczę to dziś wieczorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 dziś zerknąłem i sytuacja wygląda tak: przewód przy radiu fioletowy był odłaczony od czerwono-zielonego, niestety przy próbie ich złączenia robi się zwarcie wyjąłem włącznik awaryjnych i okazało się że dwa przewody są zmostkowane. po usunięciu "mostka" nadal jest zwarcie... podejrzewam że w kostce przy włączniku awaryjnych są źle ułożone przewody ponieważ ktoś tu zaglądał (przewody w jednej z kostek nie trzymają sie w kostce). podsumowując: do włącznika awaryjnych idzie dwie kostki i teraz prośba czy mógłby ktoś poratować informacją jaka jest kolejność przewodów w kostkach (kolorami)? od tego zacznę... mile widziany schemat instalacji kierunkowskazów- jeśli przewody okaże sie że są dobrze to będę szukał w instalacji z góry wielkie dzieki prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 widzę że zadałem zdecydowanie za trudne pytanie więc zapytam inaczej: czy ktoś mógłby mi sprawdzić ułożenie przewodów w kostkach (kolorami) co idą do włącznika świateł awaryjnych? z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 czy ktoś mógłby mi sprawdzić ułożenie przewodów w kostkach (kolorami) co idą > do włącznika świateł awaryjnych? > z góry dzieki raczej nie za trudne tylko ciagle zapominam sprawdzic ale tak: patrzac od przodu wylacznika to z prawej strony:czarny,brazowy,niebiesko-czarny,niebiesko-bialy a z lewej:niebieski,pomaranczowo-czarny,niebiesko-czarny,rozowo-czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > czy ktoś mógłby mi sprawdzić ułożenie przewodów w kostkach (kolorami) co idą > raczej nie za trudne tylko ciagle zapominam sprawdzic ale tak: > patrzac od przodu wylacznika to z prawej strony:czarny,brazowy,niebiesko-czarny,niebiesko-bialy a z > lewej:niebieski,pomaranczowo-czarny,niebiesko-czarny,rozowo-czarny dzieki serdeczne kolego jutro, góra pojutrze po pracy zerknę do tego i dam znać czy poładowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > patrzac od przodu wylacznika to z prawej strony:czarny,brazowy,niebiesko-czarny,niebiesko-bialy a z > lewej:niebieski,pomaranczowo-czarny,niebiesko-czarny,rozowo-czarny Kolego wielkie dzięki w jednej kostce przewody były ok a w drugiej pomieszane bo ktoś tam coś majstrował. ułożyłem w odpowiedniej kolejności, podłaczyłem fioletowy przy radiu i jest ok:) jeszcze raz bardzo dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > Kolego wielkie dzięki w jednej kostce przewody były ok a w drugiej pomieszane bo ktoś tam coś > majstrował. > ułożyłem w odpowiedniej kolejności, podłaczyłem fioletowy przy radiu i jest ok:) > jeszcze raz bardzo dziękuję prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Odkopię Niema kierunkowskazów oraz awaryjnych, podmieniany ten panel z przyciskiem( chodzi o sc ) i nic. Jak mrugnę alarmem to migają, czyli chyba prąd jest, ja się nie znam . Kostki nie zaśniedziałe. Kiedy tak było, ale samo się naprawiało po chwili a teraz nie mam drugi dzień. Pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pikacento Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Odkopię > Niema kierunkowskazów oraz awaryjnych, podmieniany ten panel z przyciskiem( chodzi o sc ) i nic. > Jak mrugnę alarmem to migają, czyli chyba prąd jest, ja się nie znam . Kostki nie > zaśniedziałe. Kiedy tak było, ale samo się naprawiało po chwili a teraz nie mam drugi dzień. > Pomysły? podmień przycisk od awaryjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.