Skocz do zawartości

a takie fajne białe Volvo ?


COffin

Rekomendowane odpowiedzi

Niesłychanie stylowe, inne niż wszystkie - mi tam się to auto strrrrasznie podoba.

Jest krótkie i ma szeroki rozstaw osi - prowadzi sie jak gokart. W połączeniu z tym silnikiem pewnie będzie killer genialny serduszka.gif

Tu akurat full bieda wersja - bez tempomatu i klimatrona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie ...

> co powiecie na to autko ?

> oprócz ochydnej kierownicy

> jakiś tekst

To NIE jest erdyzajn, tylko jakiś ulep

1. Brak kierownicy erdyzajn (powinna być z wstawkami aluminium na kole i silniejszym wyprofilowaniem na godzinie 3 i 9

2. Brak tapicerki erdyzajn

3. Brak zegarów erdyzajn (niebieskie tło)

4. Brak pedałów erdyzajn (aluminiowe nakładki)

5. Brak wykończenia wnętrza erdyzajn (takie "a-la-carbon")

6. Brak gałki zmiany biegów erdyzajn

7. Brak grilla erdyzajn

8. STRASZLIWA bida (klima manual, brak cruise control, brak czujnika deszczu (standard na PL rynku w erdyzajn)

9. Jeżeli podłoga jest czerwona to pierwszy raz widzę taką wersję

10. spojlerixy to jakieś wieśluxy a nie oryginał

11. przełącznik świateł od wersji z ksenonem, ale reflektory halogen

12. Brak metalowej części kluczyka (o niczym nie świadczy - może wyjęta do zdjęcia, żeby nie było widać breloczków/zawieszek).

13. Wersja bez fabrycznego alarmu (brak diody alarmu na czujniku światła/temperatury

14. Brak rolety bagażnika (była w opcji, ale w PL to must-have), koszt jakieś 1000 PLN w serwisie, rzadkość na "rynku wtórnym".

15. Stan zajeżdżenia wnętrza wskazuje na przebieg minimum o 100 kkm wyższy.

Bardzo proszę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest krótkie i ma szeroki rozstaw osi - prowadzi sie jak gokart. W połączeniu z tym silnikiem

> pewnie będzie killer genialny

Krótko - skóra się marszczy na dupie z wrażenia, jakie wywiera ten samochód z tym silnikiem.

Od samych przyspieszeń zaczynając, przez wymiatające gadanie silnika, a na prowadzeniu ogólnym kończąc.

300KM samym softem z tego silnika to nie problem, do 400+ bez ruszania dołu też się da.

Minus widzę jeden - wciągnąć 20 / 100 to ŻADEN problem.

Ale zejść poniżej 10 też się da :-)

Ahaaaa, dla fanów diesli bardzo istotnym argumentem jest to, że moment obrotowy jest taki sam jak w wersji 2,0 D z citroenowskim HDi.

Tylko że dostępny ten moment to jest od 1500 do samego końca @ chyba 5800 :-), no ale to taki drobniutki szczegół :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niesłychanie stylowe, inne niż wszystkie - mi tam się to auto strrrrasznie podoba.

> Jest krótkie i ma szeroki rozstaw osi - prowadzi sie jak gokart. W połączeniu z tym silnikiem

> pewnie będzie killer genialny

> Tu akurat full bieda wersja - bez tempomatu i klimatrona.

Generalnie każde Volvo R jeździ dobrze lub bardzo dobrze. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smile.gif heh ...co ja moge powiedzieć..silnik fajowy..lekkim sofcikiem na 260km i ponad 400 Nm... ja co prawda mam s40 ale dzieki temu jeszcze bardziej niepozorny smile.gifco do spalania...20 litrów na 100 to chyba przy mega szalenstwach na torze jakims.. mój rekord to ok17 w miescie startując ostro spod kazdych swiatel..Realne w miescie 11 do 12.5 przy mega korasach normalnie jezdząc ale nie dziadkowo . W trasie ostatnio do Czarnogóry i z powrotem wyszła srednia ok 8/100 a i po górkach sie jezdziło i autostradach powyzej 150 km/h. Rekordowe spalanie wtrasie 6.4 ale jadac 90-110 na 6 dziadkowo bez korasów. Tak wiec nie ma tragedii.

Ma tez wady- jakosc plastików mogłaby byc lepsza mimo ze mam niby summuma ze wszystkim wink.gif no i systemy DSTC itp wkurzają w zimie - nie mozna sie pobawic na sniegu.

Co do części stosunkowo tani w eksploatacji. wahacze, hamulce od focusa np klocki bosch na przód 130 pln wink.giftarcze 300mm ATE 170 pln/sztuke , 320 mm troche drozsze wink.gif zrobiłem T5 juz niemal 50 kkm i polecam smile.gif

Co do tego egzemplarza to biedny ulep z USA, gdzies na forum v40.pl albo na necie były zdjecia...walony przodem.. wisi na alegro z pół roku

http://www.bezwypadkowy.net/forum/117-uw...1mk672x82068015 to zdaje sie to..troche sie rozpędzili z lakierowaniem po całości wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Krótko - skóra się marszczy na dupie z wrażenia, jakie wywiera ten samochód z tym silnikiem.

Jest przyjemnie smile.gif

> Od samych przyspieszeń zaczynając, przez wymiatające gadanie silnika, a na prowadzeniu ogólnym

> kończąc.

no tak smile.gif

> 300KM samym softem z tego silnika to nie problem, do 400+ bez ruszania dołu też się da.

no te 300 km samym softem to nie w T5..turbinka nie wydaje ale 260 no niektórzy 270 ..volvo fabrycznym polestarem ponad 250

> Minus widzę jeden - wciągnąć 20 / 100 to ŻADEN problem.

Mi sie jakos nie udało..ale moze nie umiem na maksa katować

> Ale zejść poniżej 10 też się da :-)

da da ale nie w miescie

> Ahaaaa, dla fanów diesli bardzo istotnym argumentem jest to, że moment obrotowy jest taki sam jak w

> wersji 2,0 D z citroenowskim HDi.

> Tylko że dostępny ten moment to jest od 1500 do samego końca @ chyba 5800 :-), no ale to taki

> drobniutki szczegół :-)

no z dołu fajnie..ale powyzej 5500 zaczyna powoli brakowac wekszego turbo--ale jak by było wieksze to by tego dołu pewnie nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja obstawiam, że to przekładka z angola.

nie trafiłeś ... tak samo jak z przebiegiem

co nie zmienia faktu że dziwne to auto

ciekawe czy wogóle naprawdę ABS ma ( w mazdach 3 z USA normą jest 2008 r. i brak absu )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>W połączeniu z tym silnikiem pewnie będzie killer genialny

Kompakty o mocy około 200koni to były killerami ładnych kilka lat temu jak ważyły 200kg mniej, teraz jest pełno szybszych dupowozów z dieslem na naszych drogach, więc szału nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Całkiem ok ten focus... znaczy volvo Poproś o fotkę przed składaniem w całość

> Ale biały

hehehe ale silnik volvo co by nie mówić smile.gif a co do reszty to akurat zaleta... jest tanszy w serwisowaniu od innych volvo a zawieszenia fordowskiego nei ma co sie wstydzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kompakty o mocy około 200koni to były killerami ładnych kilka lat temu jak ważyły 200kg mniej,

> teraz jest pełno szybszych dupowozów z dieslem na naszych drogach, więc szału nie ma.

Prawda, widzę po swoim. W każdym razie przynajmniej baza do dalszego dłubania jest wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.