Skocz do zawartości

Jakie żarówki R2


JustRalf

Rekomendowane odpowiedzi

> Wez pod uwage ze mozna kupic h4 z cokolem R2

Wiem, ale do tego celu trzeba wymienić reflektor na przystosowany do H4 grinser006.gif

Nie żeby to był duży koszt 893goodvibes.gif ale zwyczajnie nie ma takiej potrzeby.

Światła w 126 są i tak zależne od obrotów, więc nie ma dla mnie znaczenia czy będzie to R2 czy H4 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, ale do tego celu trzeba wymienić reflektor na przystosowany do H4

> Nie żeby to był duży koszt ale zwyczajnie nie ma takiej potrzeby.

> Światła w 126 są i tak zależne od obrotów, więc nie ma dla mnie znaczenia czy będzie to R2 czy H4

Nie trzeba zmieniać reflektorów.

Przystosowanie polega właśnie na włożeniu żarówki halogenowej z cokołem R2 i nic więcej.

No, ustawienie świateł należałoby sprawdzić ale to jest zalecane przy każdorazowej wymianie żarówek nawet tego samego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie trzeba zmieniać reflektorów.

> Przystosowanie polega właśnie na włożeniu żarówki halogenowej z cokołem R2 i nic więcej.

zgadza się są takie, ale świeci to tak sobie... i ryzyko wypalenia przełączników w pająku.

zainwestuj ze 20 zeta w reflektory h4 od eleganta, a jak zrobisz na przekaźnikach to światła w 126p zaskakują niejeden nowy samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, ale do tego celu trzeba wymienić reflektor na przystosowany do H4

> Nie żeby to był duży koszt ale zwyczajnie nie ma takiej potrzeby.

> Światła w 126 są i tak zależne od obrotów, więc nie ma dla mnie znaczenia czy będzie to R2 czy H4

to masz: a) słaby akku, b) regulator nie domaga, c) zrób na przekaźnikach bo masz straty w kablach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie trzeba zmieniać reflektorów.

> Przystosowanie polega właśnie na włożeniu żarówki halogenowej z cokołem R2 i nic więcej.

> No, ustawienie świateł należałoby sprawdzić ale to jest zalecane przy każdorazowej wymianie żarówek

> nawet tego samego typu.

Ale jest to niezgodne z homologacja reflektora tongue.gif , a do tego ciezko dostac takie zarowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zartujesz?? 64183 z Osrama i nie ma problemu...

Z dostaniem czy homologacja??

Jesli ktos ma zjezdzic pol W-wy za zarowka, to lepiej zalozyc reflektory H4 i nie miec problemu z kupieniem zarowy na kazdej stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadza się są takie, ale świeci to tak sobie... i ryzyko wypalenia przełączników w pająku.

Pozwoę się nie zgodzić.

Swieci to przynajmniej połowę jaśniej. Różnice ślepy by dostrzegł.

Szczerze polecam żarówki H4 z cokołem p45t (takim jak w R2). Do dostania w bardzo niewielkiej cenie na allegro. Nigdzie nie trzeba z domu wychodzić. np tu.

Dokładnie takie wsadziłem do wiekowego ursusa zamiast standardowych R2 i jak napisałem wyżej, nie wybrażam sobie teraz wracać do standardu.

Nic się nie wypala, nic się nie przegrzewa, nikogo nie oślepiam. Z reszta te stare odbłyśniki są zdecydowanie trwalsze niż współczesna pastikowa qpa.

ps

piszesz, żeby wyminic reflektory na takie przystosowane fabrycznie do h4, a chwilę przedtem straszysz, że wypalą się przełączniki. Pzecież to się wzajemnie wyklucza. jak wymienisz te reflektory to i tak będziesz musiał obciażyć instalację nieco większym prądem żarówek h4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.