JustRalf Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 Jakie żarówki R2 polecacie? Fajnie, jak by możliwie biało świeciły, ale przede wszystkim stawiam na trwałość I przy okazji na czym polega różnica między poniższymi żarówkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 Wez pod uwage ze mozna kupic h4 z cokolem R2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 21 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 > Wez pod uwage ze mozna kupic h4 z cokolem R2 Wiem, ale do tego celu trzeba wymienić reflektor na przystosowany do H4 Nie żeby to był duży koszt ale zwyczajnie nie ma takiej potrzeby. Światła w 126 są i tak zależne od obrotów, więc nie ma dla mnie znaczenia czy będzie to R2 czy H4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wmak Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 > Wiem, ale do tego celu trzeba wymienić reflektor na przystosowany do H4 > Nie żeby to był duży koszt ale zwyczajnie nie ma takiej potrzeby. > Światła w 126 są i tak zależne od obrotów, więc nie ma dla mnie znaczenia czy będzie to R2 czy H4 Nie trzeba zmieniać reflektorów. Przystosowanie polega właśnie na włożeniu żarówki halogenowej z cokołem R2 i nic więcej. No, ustawienie świateł należałoby sprawdzić ale to jest zalecane przy każdorazowej wymianie żarówek nawet tego samego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 > Nie trzeba zmieniać reflektorów. > Przystosowanie polega właśnie na włożeniu żarówki halogenowej z cokołem R2 i nic więcej. zgadza się są takie, ale świeci to tak sobie... i ryzyko wypalenia przełączników w pająku. zainwestuj ze 20 zeta w reflektory h4 od eleganta, a jak zrobisz na przekaźnikach to światła w 126p zaskakują niejeden nowy samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 > Wiem, ale do tego celu trzeba wymienić reflektor na przystosowany do H4 > Nie żeby to był duży koszt ale zwyczajnie nie ma takiej potrzeby. > Światła w 126 są i tak zależne od obrotów, więc nie ma dla mnie znaczenia czy będzie to R2 czy H4 to masz: a) słaby akku, b) regulator nie domaga, c) zrób na przekaźnikach bo masz straty w kablach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 > Nie trzeba zmieniać reflektorów. > Przystosowanie polega właśnie na włożeniu żarówki halogenowej z cokołem R2 i nic więcej. > No, ustawienie świateł należałoby sprawdzić ale to jest zalecane przy każdorazowej wymianie żarówek > nawet tego samego typu. Ale jest to niezgodne z homologacja reflektora , a do tego ciezko dostac takie zarowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 Zartujesz?? 64183 z Osrama i nie ma problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 > Zartujesz?? 64183 z Osrama i nie ma problemu... Z dostaniem czy homologacja?? Jesli ktos ma zjezdzic pol W-wy za zarowka, to lepiej zalozyc reflektory H4 i nie miec problemu z kupieniem zarowy na kazdej stacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 > zgadza się są takie, ale świeci to tak sobie... i ryzyko wypalenia przełączników w pająku. Pozwoę się nie zgodzić. Swieci to przynajmniej połowę jaśniej. Różnice ślepy by dostrzegł. Szczerze polecam żarówki H4 z cokołem p45t (takim jak w R2). Do dostania w bardzo niewielkiej cenie na allegro. Nigdzie nie trzeba z domu wychodzić. np tu. Dokładnie takie wsadziłem do wiekowego ursusa zamiast standardowych R2 i jak napisałem wyżej, nie wybrażam sobie teraz wracać do standardu. Nic się nie wypala, nic się nie przegrzewa, nikogo nie oślepiam. Z reszta te stare odbłyśniki są zdecydowanie trwalsze niż współczesna pastikowa qpa. ps piszesz, żeby wyminic reflektory na takie przystosowane fabrycznie do h4, a chwilę przedtem straszysz, że wypalą się przełączniki. Pzecież to się wzajemnie wyklucza. jak wymienisz te reflektory to i tak będziesz musiał obciażyć instalację nieco większym prądem żarówek h4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 z dostaniem nie ma zadnego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.