Skocz do zawartości

POWITANIE - I OD RAZU PROBLEM...


brat_p

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów,

Użytkownikiem naszego Forum jestem od kilku lat (dotychczas - kącik Fiat Uno). Nadeszła pora przesiadki i padło na Scenika - od jakiegoś czasu wymarzonego auta. I stało się - od dziś jestem szczęśliwym jego posiadaczem.

Mój scenic to rocznik 2000, 1.6 benzyna, dość wypasiona wersja. Auto stało u wpoprzedniego właściciela kilka tygodni w garażu i akumulator zdechł. Po naładowaniu wszystko niby ok, ale:

1. Radio woła kod - mam go, ale jak to zrobić?

2. Z przodu pod deską rozdzielczą po włączeniu zapłonu coś brzęczy - jakby mały silniczek elektryczny. Czy oznacza to jakąś usterkę?

Czy po podłączeniu na nowo akumulatora trzeba wykonać jakieś dodatkowe czynności?

Być może moje pytania są naiwne, ale dla mnie istotne - w temacie scenica jestem jeszcze laikiem.

Liczę na życzliwość Kolegów i wyrozumiałość dal "zielonego" ;-)

Pozdrawiam serdecznie - Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Radio woła kod - mam go, ale jak to zrobić?

ASO chce kasę za kod,

Jak wyciągniesz radio to na naklejkach przeczytasz service kod, jak go podasz to dam ci kod do radia.

Lub daj fotkę tych naklejek na radiu.

> 2. Z przodu pod deską rozdzielczą po włączeniu zapłonu coś brzęczy - jakby mały silniczek

> elektryczny. Czy oznacza to jakąś usterkę?

Jak masz klimatronik to może brzęczeć silniczek od pomiaru temp i wilgotności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2. Z przodu pod deską rozdzielczą po włączeniu zapłonu coś brzęczy - jakby mały silniczek

> elektryczny. Czy oznacza to jakąś usterkę?

Wyglada na silniczek obiegu wewnetrznego. Dosyc popularny problem w Megane I.

Poszukaj na necie, ale najprosciej to odpiac jakas kostke w podszybiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przykład:

> kod 2315

> przyciskiem

> 1 (naciskasz 2 razy)

> 2( 3 razy)

> 3(1 raz)

> 4(5 razy)

> 6 zatwierdzasz