aviator Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Fajne auto, mnie by pasowało. Ten wyświetlacz... taki kontrowersyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > no tak amerykanom wiele do szczęścia nie potrzeba tylko duży zestaw w Mc kwaczu Polakom też - zdecydowanie wolę manualną klimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esjot Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Polakom też - zdecydowanie wolę manualną klimę. Bo jest tańsza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Bo jest tańsza... Automatoyczna klima najczesciej nie potrafi sama zwiekszyc obrotow wentylatora po osiagnieciu ustawionej temp. Wiec na co komu taki automat. Doskonale sprawdza sie klima manualna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Automatoyczna klima najczesciej nie potrafi sama zwiekszyc obrotow wentylatora po osiagnieciu > ustawionej temp. Jak to nie? Głównie obroty się zmieniają, a nawiewy dopiero po tym jak wiatrak nie daje rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Automatoyczna klima najczesciej nie potrafi sama zwiekszyc obrotow wentylatora po osiagnieciu > ustawionej temp. Wiec na co komu taki automat. Doskonale sprawdza sie klima manualna. Ble, ble, ble... Akurat w Chevroletach klima ma całkiem nieźle zrobiony software. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Bo jest tańsza... Nie, dlatego że nie każdą da się ustawić w opcji "auto" tak, jakby sobie tego użyszkodnik życzył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Nie, dlatego że nie każdą da się ustawić w opcji "auto" tak, jakby sobie tego użyszkodnik życzył. Można sobie ustawić np. na "półauto" albo w sofcie intensywność nawiewów {np. Cruze} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Wiadomość skasowana przez rwIcIk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > "cham się uprze i mu daj" - bez urazy oczywiście Ale, że co? Ja ustawienia trybu AUTO w Chevym bardzo dobrze oceniam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Wiadomość skasowana przez rwIcIk Za późno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Za późno Będzie, ale w innym wątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Będzie, ale w innym wątku Już po alleluja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Już po alleluja? W fabryce ciężko pracuję, a tutaj tylko na przerwaniach, pod koniec dnia przed weekendem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Można sobie ustawić np. na "półauto" albo w sofcie intensywność nawiewów {np. Cruze} Wiem, pisałem ogólnie o automatach. Np. climatronic w G IV działał wg mnie beznadziejnie. A co do półauto - ustawianie automatycznej klimy ręcznie, więc po co? Wystarczy zwykła ręczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Jak to nie? Głównie obroty się zmieniają, a nawiewy dopiero po tym jak wiatrak nie daje rady Nie zawsze to dziala tak jakbym recznie chcial wyregulowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > A co do półauto - ustawianie automatycznej klimy ręcznie, więc po co? Wystarczy zwykła ręczna. Zależy co ustawisz na "pół". Np. ustawiasz na stałe kierunki nawiewów żeby po głowie nie wiało, a resztę załatwia automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Nie zawsze to dziala tak jakbym recznie chcial wyregulowac. Bo masz Kię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Bo masz Kię To fakt tu klima auto jest do dupy, ale w cruze tez mnie nie zachwycila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Zależy co ustawisz na "pół". Np. ustawiasz na stałe kierunki nawiewów żeby po głowie nie wiało, a > resztę załatwia automat Oj tam, oj tam - osobiście wolę manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Oj tam, oj tam - osobiście wolę manuala. Każdemu wg potrzeb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Ble, ble, ble... > Akurat w Chevroletach klima ma całkiem nieźle zrobiony software. Z moich motoryzacyjnych doświadczeń, najlepsze "auto" było w Peugeocie 407 ( proszę nie bić ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Polakom też, raczej sa bardzej wybredni- zdecydowanie wolę manualną klimę. malem kiedys takie samo zdanie, teraz bez auto- szkoda kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > malem kiedys takie > samo zdanie, teraz bez auto- szkoda kasy Ja mam już drugie auto z autoklimą i dalej wolałbym manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 witam i jak sie spisuje nowe aveo? ile masz juz nakrecone? jak spalanie? ile obrotow masz przy predkosci kolo 140 km/h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2012 > witam > i jak sie spisuje nowe aveo? > ile masz juz nakrecone? > jak spalanie? > ile obrotow masz przy predkosci kolo 140 km/h? spisuje sie bardzo dobrze, zadowolony jestem a zrobilem juz nim 20 tys km w 8 miesiecy, srednie spalanie na tym dystansie to 5,7 l/100km jazda glownie po warszawie - 80% w zasadzie codziennie jezdze z taka predkoscia na krotkim odcinku autostrady ale nie zwracam na to uwagi, sprawdze dzis no i sprawdzilem - przy 140km/h jest 2600 obrotow na 6 biegu w aucie jest w miare cicho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itor Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Ujezdzam takie samo Aveo tylko Hatchbak. Silnik A13DTR 95KM 210NM. Na pokladzie Powerbox Red V-Tech co daje 112KM i 250NM. Moje srednie spalanie (80% trasa do 130 Km/h i 20% miasto Warszawa i Żyrradów) - 5,2 Zalety: 1.male spalanie 2.bardzo dobra dynamika nawet bez chipsa a po chipsie rwie ostro do przodu 3.calkiem spore i funkcjonalne wnetrze Wady: 1.glosno w srodku od 120km/h (spuscizna po Daewoo) 2.nisko osadzony przedni zderzak co powoduje problem z podjechaniem na wyzszy kraweznik, zaspe 3.beznadziejny rozstaw srub 5 x 105 ciezko o wybor w alufelgach 15 Tak poza tym udane autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > 1.glosno w srodku od 120km/h (spuscizna po Daewoo) W Toyocie żony jest podobnie - klekot jest głośny w kabinie > 3.beznadziejny rozstaw srub 5 x 105 ciezko o wybor w alufelgach 15 Ameryka, Panie Mam podobny problem w Cruze Za to Cruze z dieslem ma inny, bardziej europejski rozstaw śrub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itor Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Ogolnie bardzo udane autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > 2.nisko osadzony przedni zderzak co powoduje problem z podjechaniem na wyzszy kraweznik, zaspe to fakt, czasem sa problemy z pokonaniem "policjantki" bo szoruje nosem po glebie ale wyglada za to fajnie > 3.beznadziejny rozstaw srub 5 x 105 ciezko o wybor w alufelgach 15 > Tak poza tym udane autko. w zasadzie w rozmiarze 15" 5x105 jest tylko kilka modeli felg a z dostepnoscia to kicha ... 16" jest juz duzo a ja sie zastanawiam na wiosne czy przypadkiem nie zalozyc 17" z astry IV bo rozmiaro jest identyczna jak w aveo LTZ na 17" np takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itor Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > to fakt, czasem sa problemy z pokonaniem "policjantki" bo szoruje nosem po glebie ale wyglada za to > fajnie > w zasadzie w rozmiarze 15" 5x105 jest tylko kilka modeli felg a z dostepnoscia to kicha ... 16" > jest juz duzo > a ja sie zastanawiam na wiosne czy przypadkiem nie zalozyc 17" z astry IV > bo rozmiaro jest identyczna jak w aveo LTZ na 17" > np takie ile razy zalaczylo ci sie wypalanie DPF-u? po jakim czasie pierwszy raz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > toyotowy 1,4 D4D jest nieznośny ale toyotowy 1,4 D4D jest nie do zdarcia a o tym silniku różne opinie krążą co do wytrzymałości - i tak wszystko zależy od sposobu użytkowania bo PH potrafią wszystko zajechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > ale toyotowy 1,4 D4D jest nie do zdarcia a o tym silniku różne opinie krążą co do wytrzymałości - > i tak wszystko zależy od sposobu użytkowania bo PH potrafią wszystko zajechać Poza tym, że standardowo po 150kkm trzeba uszczelkę pod głowicą wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 Mówisz o toyce?? Kumpel z pracy ma corolle z tym silnikiem i przy nalocie ok. 400 kkm oprócz alternatora i dosłownie paru części ekploatacyjnych (klocki, tarcze, łączniki stab. i pióra wycieraczek) nic nie robił przy aucie A auto nie jest dopieszczane wcale i śmiga aż miło - każdem życzę takiego auta > Poza tym, że standardowo po 150kkm trzeba uszczelkę pod głowicą wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > ile razy zalaczylo ci sie wypalanie DPF-u? po jakim czasie pierwszy raz? mam przejechane ponad 28tys km i dpf wypala sie w zaleznosci od warunkow jazdy w zimie jest to co ~1000-1200km w lato, w warszawskich korkach i jazda z klima to ~700-800km ale ani razu lampka wypalania filtra sie nie zaswiecila ... poznac mozna po obrotach a jak sie stoi w korku to po zapachu palonych butelek spalanie po tych 28tys km wychodzi ~5,6 l/100km - 80-85% warszawa z minusow tego auta moge wymienic: - reflektory - jak sa brudne to widocznosc znacznie spada ale jak sa czyste to rewelacja - czasami przednie slupki ograniczaja widocznosc - zle oznaczone na desce swiatla - sa 3 polozenia przelacznika i 2 kontrolki, a na desce sa tylko 2 oznaczenia swiatel "niby dzienne" i wspolne oznaczenie postojowych i mijania - jest to bardzo mylne tym bardziej ze nie mozna wylaczyc swiatel w ogole - szybko sie brudzi samochod - przy przegladzie zakladam chlapacze innych minusow nie dostrzegam, raczej same plusy i po roku uzytkowania moge z czystym sumieniem powiedziec, ze jestem bardzo zadowolony z zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Mówisz o toyce?? Yaris d4d 75KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itor Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > mam przejechane ponad 28tys km i dpf wypala sie w zaleznosci od warunkow jazdy > w zimie jest to co ~1000-1200km > w lato, w warszawskich korkach i jazda z klima to ~700-800km > ale ani razu lampka wypalania filtra sie nie zaswiecila ... poznac mozna po obrotach a jak sie stoi > w korku to po zapachu palonych butelek > spalanie po tych 28tys km wychodzi ~5,6 l/100km - 80-85% warszawa > z minusow tego auta moge wymienic: > - reflektory - jak sa brudne to widocznosc znacznie spada ale jak sa czyste to rewelacja > - czasami przednie slupki ograniczaja widocznosc > - zle oznaczone na desce swiatla - sa 3 polozenia przelacznika i 2 kontrolki, a na desce sa tylko 2 > oznaczenia swiatel > "niby dzienne" i wspolne oznaczenie postojowych i mijania - jest to bardzo mylne tym bardziej ze > nie mozna wylaczyc swiatel w ogole > - szybko sie brudzi samochod - przy przegladzie zakladam chlapacze > innych minusow nie dostrzegam, raczej same plusy > i po roku uzytkowania moge z czystym sumieniem powiedziec, ze jestem bardzo zadowolony z zakupu Widze jeszcze jedna wade - system START-STOP. Jego dzialanie nie budzi zastzrezen oprocz... wychladzania turbiny. Po dynamiczniejszej jezdzie powinno sie z minute poczekac przed wylaczeniem silnika, Sytem S-S niestety wylacza od razu. Zawsze po dynamiczniejszej jezdzie wlaczam przycisk ECO lub daje nawiew na szybe zeby sie nie wylaczyl silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > mam przejechane ponad 28tys km i dpf wypala sie w zaleznosci od warunkow jazdy > w zimie jest to co ~1000-1200km Porównawczo: Fabia 1.6TDI, przebieg 13750km wypala co 200-250km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.