Skocz do zawartości

Moje nowe Aveo


kondziek

Rekomendowane odpowiedzi

> Automatoyczna klima najczesciej nie potrafi sama zwiekszyc obrotow wentylatora po osiagnieciu

> ustawionej temp. Wiec na co komu taki automat. Doskonale sprawdza sie klima manualna.

Ble, ble, ble...

Akurat w Chevroletach klima ma całkiem nieźle zrobiony software.

270751858-jezyk.gif

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Można sobie ustawić np. na "półauto" albo w sofcie intensywność nawiewów {np. Cruze}

Wiem, pisałem ogólnie o automatach. ok.gif

Np. climatronic w G IV działał wg mnie beznadziejnie. no.gif

A co do półauto - ustawianie automatycznej klimy ręcznie, więc po co? Wystarczy zwykła ręczna. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

> witam

> i jak sie spisuje nowe aveo?

> ile masz juz nakrecone?

> jak spalanie?

> ile obrotow masz przy predkosci kolo 140 km/h?

spisuje sie bardzo dobrze, zadowolony jestem

a zrobilem juz nim 20 tys km w 8 miesiecy, srednie spalanie na tym dystansie to 5,7 l/100km ok.gif

jazda glownie po warszawie - 80%

w zasadzie codziennie jezdze z taka predkoscia na krotkim odcinku autostrady ale nie zwracam na to uwagi, sprawdze dzis grinser006.gif

no i sprawdzilem - przy 140km/h jest 2600 obrotow na 6 biegu

w aucie jest w miare cicho ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Ujezdzam takie samo Aveo tylko Hatchbak.

Silnik A13DTR 95KM 210NM. Na pokladzie Powerbox Red V-Tech co daje 112KM i 250NM.

Moje srednie spalanie (80% trasa do 130 Km/h i 20% miasto Warszawa i Żyrradów) - 5,2

Zalety:

1.male spalanie

2.bardzo dobra dynamika nawet bez chipsa a po chipsie rwie ostro do przodu

3.calkiem spore i funkcjonalne wnetrze

Wady:

1.glosno w srodku od 120km/h (spuscizna po Daewoo)

2.nisko osadzony przedni zderzak co powoduje problem z podjechaniem na wyzszy kraweznik, zaspe

3.beznadziejny rozstaw srub 5 x 105 ciezko o wybor w alufelgach 15

Tak poza tym udane autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.glosno w srodku od 120km/h (spuscizna po Daewoo)

W Toyocie żony jest podobnie - klekot jest głośny w kabinie zlosnik.gif

> 3.beznadziejny rozstaw srub 5 x 105 ciezko o wybor w alufelgach 15

Ameryka, Panie zlosnik.gif

Mam podobny problem w Cruze no.gif

Za to Cruze z dieslem ma inny, bardziej europejski rozstaw śrub hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.nisko osadzony przedni zderzak co powoduje problem z podjechaniem na wyzszy kraweznik, zaspe

to fakt, czasem sa problemy z pokonaniem "policjantki" bo szoruje nosem po glebie ale wyglada za to fajnie ok.gif

> 3.beznadziejny rozstaw srub 5 x 105 ciezko o wybor w alufelgach 15

> Tak poza tym udane autko.

w zasadzie w rozmiarze 15" 5x105 jest tylko kilka modeli felg a z dostepnoscia to kicha ... 16" jest juz duzo

a ja sie zastanawiam na wiosne czy przypadkiem nie zalozyc 17" z astry IV

bo rozmiaro jest identyczna jak w aveo LTZ na 17"

np takie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to fakt, czasem sa problemy z pokonaniem "policjantki" bo szoruje nosem po glebie ale wyglada za to

> fajnie

> w zasadzie w rozmiarze 15" 5x105 jest tylko kilka modeli felg a z dostepnoscia to kicha ... 16"

> jest juz duzo

> a ja sie zastanawiam na wiosne czy przypadkiem nie zalozyc 17" z astry IV

> bo rozmiaro jest identyczna jak w aveo LTZ na 17"

> np takie

ile razy zalaczylo ci sie wypalanie DPF-u? po jakim czasie pierwszy raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> toyotowy 1,4 D4D jest nieznośny

ale toyotowy 1,4 D4D jest nie do zdarcia zlosnik.gif a o tym silniku różne opinie krążą co do wytrzymałości - i tak wszystko zależy od sposobu użytkowania bo PH potrafią wszystko zajechać sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale toyotowy 1,4 D4D jest nie do zdarcia a o tym silniku różne opinie krążą co do wytrzymałości -

> i tak wszystko zależy od sposobu użytkowania bo PH potrafią wszystko zajechać

Poza tym, że standardowo po 150kkm trzeba uszczelkę pod głowicą wymieniać. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o toyce?? Kumpel z pracy ma corolle z tym silnikiem i przy nalocie ok. 400 kkm oprócz alternatora i dosłownie paru części ekploatacyjnych (klocki, tarcze, łączniki stab. i pióra wycieraczek) nic nie robił przy aucie shocked.gif

A auto nie jest dopieszczane wcale i śmiga aż miło - każdem życzę takiego auta zlosnik.gif

> Poza tym, że standardowo po 150kkm trzeba uszczelkę pod głowicą wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile razy zalaczylo ci sie wypalanie DPF-u? po jakim czasie pierwszy raz?

mam przejechane ponad 28tys km i dpf wypala sie w zaleznosci od warunkow jazdy

w zimie jest to co ~1000-1200km

w lato, w warszawskich korkach i jazda z klima to ~700-800km

ale ani razu lampka wypalania filtra sie nie zaswiecila ... poznac mozna po obrotach a jak sie stoi w korku to po zapachu palonych butelek hehe.gif

spalanie po tych 28tys km wychodzi ~5,6 l/100km - 80-85% warszawa

z minusow tego auta moge wymienic:

- reflektory - jak sa brudne to widocznosc znacznie spada ale jak sa czyste to rewelacja

- czasami przednie slupki ograniczaja widocznosc

- zle oznaczone na desce swiatla - sa 3 polozenia przelacznika i 2 kontrolki, a na desce sa tylko 2 oznaczenia swiatel

"niby dzienne" i wspolne oznaczenie postojowych i mijania - jest to bardzo mylne tym bardziej ze nie mozna wylaczyc swiatel w ogole

- szybko sie brudzi samochod - przy przegladzie zakladam chlapacze

innych minusow nie dostrzegam, raczej same plusy

i po roku uzytkowania moge z czystym sumieniem powiedziec, ze jestem bardzo zadowolony z zakupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam przejechane ponad 28tys km i dpf wypala sie w zaleznosci od warunkow jazdy

> w zimie jest to co ~1000-1200km

> w lato, w warszawskich korkach i jazda z klima to ~700-800km

> ale ani razu lampka wypalania filtra sie nie zaswiecila ... poznac mozna po obrotach a jak sie stoi

> w korku to po zapachu palonych butelek

> spalanie po tych 28tys km wychodzi ~5,6 l/100km - 80-85% warszawa

> z minusow tego auta moge wymienic:

> - reflektory - jak sa brudne to widocznosc znacznie spada ale jak sa czyste to rewelacja

> - czasami przednie slupki ograniczaja widocznosc

> - zle oznaczone na desce swiatla - sa 3 polozenia przelacznika i 2 kontrolki, a na desce sa tylko 2

> oznaczenia swiatel

> "niby dzienne" i wspolne oznaczenie postojowych i mijania - jest to bardzo mylne tym bardziej ze

> nie mozna wylaczyc swiatel w ogole

> - szybko sie brudzi samochod - przy przegladzie zakladam chlapacze

> innych minusow nie dostrzegam, raczej same plusy

> i po roku uzytkowania moge z czystym sumieniem powiedziec, ze jestem bardzo zadowolony z zakupu

Widze jeszcze jedna wade - system START-STOP. Jego dzialanie nie budzi zastzrezen oprocz... wychladzania turbiny. Po dynamiczniejszej jezdzie powinno sie z minute poczekac przed wylaczeniem silnika, Sytem S-S niestety wylacza od razu. Zawsze po dynamiczniejszej jezdzie wlaczam przycisk ECO lub daje nawiew na szybe zeby sie nie wylaczyl silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.