Skocz do zawartości

Podłączenie Citroena do komputera


Adaźko

Rekomendowane odpowiedzi

  • 11 miesięcy później...

> A co będzie jak podepnę innym kablem niż Actia?

nic smile.gif podepniesz, będzie podpięte i tyle smile.gif

Natomiast Actia z DiagBox/Lexią/Planetem daje możliwości sprzętowe identyczne jak w serwisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ceny masakryczne...

> A to + to , laptop + software da radę?

Czy ja wiem czy masakryczne ?

~400zł ?

http://allegro.pl/lexia-diagbox-v7-04-jakosc-citroen-peugeot-full-i3139799883.html

a możliwości .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic podepniesz, będzie podpięte i tyle

> Natomiast Actia z DiagBox/Lexią/Planetem daje możliwości sprzętowe identyczne jak w serwisie

Prawie identyczne. Przy czym "prawie" jest dość skromne i zasadniczo rzadko potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znalazłem coś takiego.

> Też nie da rady na "zwykłym" kablu?

> Co ważniejsze - jest też TAKIE CÓŚ i TAKIE CÓŚ 2.

> Używał ktoś?

Takim zwyklym to najwyzej uda ci sie skasowac check engine...

Ogolnie jak chcesz cokolwiek wiecej, to zostaje Lexia ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale że co prawie i co rzadko potrzebne ?

Nie zrobi wszystkiego tego, do czego potrzebne jest połączenie z serwerem PSA. Czyli np. teletransmisji nowego softu do ECU czy BSI, automatycznego ustawienia nowego BSI (gdyby wymieniał i wkładał nowe lub używane-wyczyszczone).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zrobi wszystkiego tego, do czego potrzebne jest połączenie z serwerem PSA. Czyli np.

> teletransmisji nowego softu do ECU czy BSI, automatycznego ustawienia nowego BSI (gdyby

> wymieniał i wkładał nowe lub używane-wyczyszczone).

automatycznego pod VIN nie, ale z palca zrobi wszystko co mu potrzebne, zwłaszcza że mowa o użytkowaniu prywatnym , a nie zarobkowym.

Czujników w kołach też nie doda, bo nie będzie miał "magicznego" dodatku, ale jak zna ich numery z dawcy lub nowe to spokojnie.

Diagnostykę robi pełną i jeśli umie to wykorzystać to i sam wiele naprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> automatycznego pod VIN nie, ale z palca zrobi wszystko co mu potrzebne, zwłaszcza że mowa o

> użytkowaniu prywatnym , a nie zarobkowym.

> Czujników w kołach też nie doda, bo nie będzie miał "magicznego" dodatku, ale jak zna ich numery z

> dawcy lub nowe to spokojnie.

> Diagnostykę robi pełną i jeśli umie to wykorzystać to i sam wiele naprawi.

Dokładnie tak. Dlatego warto to mieć. Warto zarejestrować się na forum peugeot-klub.pl. Bo tylko po zalogowaniu dostać się można do całego działu poświęconego PP2000. Istna kopalnia wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie tak. Dlatego warto to mieć. Warto zarejestrować się na forum peugeot-klub.pl. Bo tylko po

> zalogowaniu dostać się można do całego działu poświęconego PP2000. Istna kopalnia wiedzy.

No co Ty nie powiesz smile.gif

Dział Nawigacja jest podobnym smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takim zwyklym to najwyzej uda ci sie skasowac check engine...

> Ogolnie jak chcesz cokolwiek wiecej, to zostaje Lexia

Panowie, nie jestem magikiem.

Chodzi o sprawdzenie błędu i jego skasowanie...

Rozumiem, że wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie, nie jestem magikiem.

> Chodzi o sprawdzenie błędu i jego skasowanie...

> Rozumiem, że wystarczy?

To zalezy jaki to jest blad...

Jezeli od ECU to pewnie ELM da rade cos tam odczytac i skasowac.

Kwestia tego, czy odczyt bedzie prawidlowy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie będzie problemu z tym, że mam Picusia wyprodukowanego 29/12/2003?

> Na jednej aukcji podano, że diesel'e od 2034 roku (?), a na drugiej, że od 2004r.

nie będzie smile.gif

zazwyczaj sprzedającym wydaje się że wiedzą co sprzedają smile.gif

problemy będą/mogą być z najnowszymi autami P508, P301, C-elysse , które wymagają nowego oprogramowania fejsu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zalezy jaki to jest blad...

> Jezeli od ECU to pewnie ELM da rade cos tam odczytac i skasowac.

> Kwestia tego, czy odczyt bedzie prawidlowy

Ok, a jaki program do tego potrzebny ?

Czyli ELM 327, Firmware Revision: 1.4B + odpowiedni soft wystarczy do tego co potrzebuje @Adaźko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok, a jaki program do tego potrzebny ?

> Czyli ELM 327, Firmware Revision: 1.4B + odpowiedni soft wystarczy do tego co potrzebuje @Adaźko ?

Jak sie bawilem to sciagnalem darmowe OBD Car Doctor na Androida i udalo sie polaczyc wink.gif

Ja bym w pierwszej kolejnosci sprobowal tylko zgasic checka i jak sie ponownie pojawi, od razu podpiac pod Lexie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak sie bawilem to sciagnalem darmowe OBD Car Doctor na Androida i udalo sie polaczyc

> Ja bym w pierwszej kolejnosci sprobowal tylko zgasic checka i jak sie ponownie pojawi, od razu

> podpiac pod Lexie.

Ok, ja mam PCMScan - w przyszłym tygodniu zobaczymy czy uda się podpiąć, bo ELM'a mam na USB, nie BT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ceny masakryczne...

Nie wiem ile razy w roku będziesz z tego korzystał.U mnie w okolicy koszt wpięcia w komp. zaczyna się od 30PLN. Kabelek to ok. 400PLN,gdyby dwa razy w roku jechać na diagnostykę (50PLN)

to masz 4lata diagnostyki.

Na interfejsie nie widać nigdzie serii Picasso hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem ile razy w roku będziesz z tego korzystał.U mnie w okolicy koszt wpięcia w komp. zaczyna

> się od 30PLN. Kabelek to ok. 400PLN,gdyby dwa razy w roku jechać na diagnostykę (50PLN)

> to masz 4lata diagnostyki.

> Na interfejsie nie widać nigdzie serii Picasso

Gdzie nie widać Picasso ?

Wchodzisz w model podstawowy i wybierasz Picasso

Xsara -> Picasso

C3 -> Picasso

C4 -> Picasso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem ile razy w roku będziesz z tego korzystał.U mnie w okolicy koszt wpięcia w komp. zaczyna

> się od 30PLN. Kabelek to ok. 400PLN,gdyby dwa razy w roku jechać na diagnostykę (50PLN)

> to masz 4lata diagnostyki.

> Na interfejsie nie widać nigdzie serii Picasso

może i tak

ale zdarza się że trafisz na mechaniora co chce wyrwać kasę i będzie ci tworzył teorie ile to rzeczy się spierniczyło i ile trzeba wymienić

a tak to sam sobie sprawdzasz i żaden fachura ci głupot nie wciska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jedrocha

Tylko to, i o to chodziło...

@ Marek.s

Plik tekstowy utworzony.

Problem może w tym, że to Windows 7 (Starter), Win XP Mode zainstalowany (nie działa).

Inna rzecz: błąd skasowany, EGR zaślepiony, check zaświecił się po kilkunastu minutach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem może w tym, że to Windows 7 (Starter), Win XP Mode zainstalowany (nie działa).

Tylko XP do lexii. Na 7 nie pójdzie.

> EGR zaślepiony, check zaświecił się po kilkunastu minutach...

No to drąż ten temat od strony programowej. Coś mi kołacze, że należy zmienić coś w ustawieniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Błąd wywalony przez program:

> P0402 Układ odprowadzania spalin za wysoka przepustowość

Doczytałem (prawdopodobnie ty również), że błąd wynika z większego przepływu powietrza, ponieważ w układzie brak części objętości podawanej przez EGR. Układ dolotowy wyrównuje to sobie zasysając więcej powietrza, a to wykrywa przepływka. Więcej powietrza to więcej spalin i kólko zamyka się. Błąd jest opisany jako wydechowy, ale myślę, że jednak dotyczy dolotu. Tu masz również twój błąd, ale przy działającym EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Doczytałem (prawdopodobnie ty również), że błąd wynika z większego przepływu powietrza, ponieważ w

> układzie brak części objętości podawanej przez EGR. Układ dolotowy wyrównuje to sobie

> zasysając więcej powietrza, a to wykrywa przepływka. Błąd jest opisany jako wydechowy, ale

> myślę, że jednak dotyczy dolotu. Tu masz również twój błąd, ale przy działającym EGR.

Dzięki za linka, tego bym się nie spodziewał 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> @jedrocha

> Tylko to, i o to chodziło...

> @ Marek.s

> Plik tekstowy utworzony.

> Problem może w tym, że to Windows 7 (Starter), Win XP Mode zainstalowany (nie działa).

> Inna rzecz: błąd skasowany, EGR zaślepiony, check zaświecił się po kilkunastu minutach...

Jak widać nie tylko o to chodziło ....... jakiś błąd wrócił

kasowanie błędu nie jest usuwaniem usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak widać nie tylko o to chodziło ....... jakiś błąd wrócił

> kasowanie błędu nie jest usuwaniem usterki

Qrde, chodziło o to, żeby była możliwość diagnozowania i kasowania błędów.

Błąd rozpoznany przez mój komp, to ten sam, który był pokazany już wcześniej na innym kompie/podłączeniu.

Teraz pozostaje naprawić, skasowanie nie rozwiązuje wszystkicj problemów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.