shebo Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Witam. Wkładamy do seja z kolegą silnik 1.2 8v z Punto I 75 i mam pytanko. Czy sprzęgło/docisk w punto 1.2 8v 73km różni się od sprzęgła z seja 1.1 ze skrzynką C514? Bo wszystko szło nam bardzo dobrze do póki nie skręciliśmy skrzyni z silnikiem, rozrusznika i nie spróbowaliśmy odpalić. Przy próbie kręcenia rozrusznik nie daje rady zakręcić silnikiem (w 'okienku' dolnej osłony koła zamachowego widać jak koło obraca się o 2 ząbki i staje), efekt taki jakby coś blokowało silnik (rozrusznik sprawny). Ściągamy skrzynie żeby sprawdzić czy z osobna silnikiem i skrzynią da się zakręcić i czy aby jakaś śruba nie jest za długa i nie opiera się o zamach - skrzynią kręci się dwoma palcami, silnikiem też da się zakręcić, na kole zamachowym żadnych śladów. Zaglądam do skrzyni i widzę okrągłe wytarcie, na docisku sprzęgła wytarcie na brzegu. Bierzemy miarkę w dłoń, mierzymy 'głębokość' skrzyni - 7,4cm. Mierzymy ile odstaje docisk od bloku silnika - 7,6cm. :/ A mówili że jest P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > Witam. Wkładamy do seja z kolegą silnik 1.2 8v z Punto I 75 i mam pytanko. Czy sprzęgło/docisk w > punto 1.2 8v 73km różni się od sprzęgła z seja 1.1 ze skrzynką C514? > Bo wszystko szło nam bardzo dobrze do póki nie skręciliśmy skrzyni z silnikiem, rozrusznika i nie > spróbowaliśmy odpalić. Przy próbie kręcenia rozrusznik nie daje rady zakręcić silnikiem (w > 'okienku' dolnej osłony koła zamachowego widać jak koło obraca się o 2 ząbki i staje), efekt > taki jakby coś blokowało silnik (rozrusznik sprawny). Ściągamy skrzynie żeby sprawdzić czy z > osobna silnikiem i skrzynią da się zakręcić i czy aby jakaś śruba nie jest za długa i nie > opiera się o zamach - skrzynią kręci się dwoma palcami, silnikiem też da się zakręcić, na kole > zamachowym żadnych śladów. Zaglądam do skrzyni i widzę okrągłe wytarcie, na docisku sprzęgła > wytarcie na brzegu. Bierzemy miarkę w dłoń, mierzymy 'głębokość' skrzyni - 7,4cm. Mierzymy ile > odstaje docisk od bloku silnika - 7,6cm. :/ A mówili że jest P&P Ja w swoim resoraku - ccs 1.2 8v mam sprzegło od 1.2 16v i nic nie wadzi, a czy blachę pod zamachem zamontowali???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 były różne dociski, załóż od 1.1 i po problemie tarcza może zostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shebo Napisano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 Osłony pod koło zamachowe założone. Mówicie że były różne dociski i przez to ten z 1.2 może szurać po skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 > Osłony pod koło zamachowe założone. > Mówicie że były różne dociski i przez to ten z 1.2 może szurać po skrzyni? ja w 1.2 8V miałem zamach 1.2 8V + sprzęgło 1.2 16V, potem zamach 1.2 16V + sprzęgło 1.2 16V Teraz w 1.2 16V mam zamach 1.4 16V+ sprzęgło 1.4 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Cos spartoliliście. Pasuje bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shebo Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Cos spartoliliście. Pasuje bezproblemowo. Nie pasuje bezproblemowo bo docisk z 1.2 był 'grubszy' o ponad 1cm od docisku z 1.1. Założony docisk z 1.1 spi i po problemie. Auto złożone, odpalone i jeździ aż miło tylko uszy bolą bo póki co wydech się kończy na łączniku elastycznym :D Reszta dopiero się spawa Dzięki za podpowiedzi, szczególnie arek1992 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.