fred77 Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 Edycja - dodałem w tytule dodatkowe oznaczenie, może cuś pomoże. Mamy w pracy taki sam samochód jak na zdjęciu. Czy wszystkie tego typu Iveco są takie mułowate? W ogóle to to nie chce przyspieszać. Na autostradzie A4 żeby osiągnąć setkę to trzeba jechać przez kilka kilometrów. Pod wzniesienie na Górę św. Anny to ledwo 90km/h pojedzie, a czasami nawet 80km/h to już sukces. 130km/h to osiągnie dopiero podczas zjazdu z Góry św. Anny. Normalnie to się kula tak ze 120km/h i to koniec możliwości. Czy coś jest nie tak czy po prostu tak jest i już? Jest jakaś możliwość by to zmienić? Chodzi o to by po naciśnięciu na pedał gazu ten samochód szybciej przyspieszał, a nie zamulał, żeby pod górę nie zwalniał tak drastycznie, żeby ta prędkość maksymalna wynosiła tak ze 140km/h i była osiągalna w miarę szybko. Wiadomo, że 140km/h to nie jeździ się często ale żeby było czuć, że ma się pod butem jakieś "argumenty", a nie efekt taki jakby pedał gazu w ogóle nie był do niczego podłączony, a obrotami silnika sterował pijany pasażer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 Po primo jaki silnik i jak duży przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Po primo jaki silnik i jak duży przebieg? Przebieg ma strażacki czyli kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. A jaki silnik to zastrzel mnie ale nie wiem. Na pewno dizel z turbiną, ale jaki typ to nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavo88 Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 Na lewym błotniku masz oznaczenie(może35c14)? Jeżdżę takim (35c14)3.0HPI 136KM z kontenerem i powiem Ci że 3 pierwsze biegi są krótkie.Dopiero od "czwórki) zaczyna "iść" .Poza tym to nie jest wyścigówka.To jest wół roboczy dlatego ma takie a nie inne przełożenia.Na pusto u mnie ładnie idzie... Powyżej 3tys. obr. to strasznie głośno jest w kabinie."Setkę" ma przy 2,5tys. obr. Spala ok 13l/100km, nawet udaje się zejść do 12,5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 Były silniki 100KM a były też 180KM i to jest znaczna różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Na lewym błotniku masz oznaczenie(może35c14)? 65C15. > Jeżdżę takim (35c14)3.0HPI 136KM z kontenerem i powiem Ci że 3 pierwsze biegi są krótkie.Dopiero od > "czwórki) zaczyna "iść" .Poza tym to nie jest wyścigówka.To jest wół roboczy dlatego ma takie > a nie inne przełożenia.Na pusto u mnie ładnie idzie... > Powyżej 3tys. obr. to strasznie głośno jest w kabinie."Setkę" ma przy 2,5tys. obr. > Spala ok 13l/100km, nawet udaje się zejść do 12,5l Co do szczegółów to nie bardzo teraz pamiętam, bo daaaawno nim nie jeździłem. Musiałbym znów się przejechać i zwrócić uwagę jak to jest z tymi osiągami na poszczególnych biegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavo88 Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > 65C15. DMC 6,5t ok.150KM > Co do szczegółów to nie bardzo teraz pamiętam, bo daaaawno nim nie jeździłem. Musiałbym znów się > przejechać i zwrócić uwagę jak to jest z tymi osiągami na poszczególnych biegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > DMC 6,5t ok.150KM Jak straż, to pewnie cały czas jeździ "zaladowany". I pewnie dlatego marne osiągi ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Jak straż, to pewnie cały czas jeździ "zaladowany". I pewnie dlatego marne osiągi ma... 1 tona wody, 100kg środka pianotwórczego, 100kg sprzęt do cięcia samochodów i inne pierdoły. Do tego kwadratowa i wystająca zabudowa z tyłu itp. Może faktycznie ciężar robi swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chaos Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 To jest ciężarówka,i jeździ jak ciężarówka, pewnie jeszcze skrzynia 5 biegowa, wolny most, więc cudów nie ma co oczekiwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > To jest ciężarówka,i jeździ jak ciężarówka, pewnie jeszcze skrzynia 5 biegowa, wolny most, więc > cudów nie ma co oczekiwać. Skrzynia sześciobiegowa. A jaki most to nie wiem. Tylna oś wyposażona w bliźniaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Skrzynia sześciobiegowa. A jaki most to nie wiem. Tylna oś wyposażona w bliźniaki. Jak możesz dokonać zakupu z wolnej ręki to pogadaj z kolegą Cinek_, pewnie da się trochę pogrzebać, żeby się lepiej odpychało, ale kluczowe jest czy możesz wydać na to pieniądze. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chaos Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Skrzynia sześciobiegowa. A jaki most to nie wiem. Tylna oś wyposażona w bliźniaki. 65 nie było na pojedynczej osi, te c między cyframi oznacza ze os jest bliźniacza a co do mostu można sprawdzić po vinie, chociaz wątpię aby tam był szybki most, szybkie mosty był najczęściej montowane w autobusach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > 65 nie było na pojedynczej osi, te c między cyframi oznacza ze os jest bliźniacza a co do mostu > można sprawdzić po vinie, chociaz wątpię aby tam był szybki most, szybkie mosty był > najczęściej montowane w autobusach. U nas w firmie jest kilkanaście 35c12 i jeżdżą bardzo różnie. Auta z podobnego rocznika, z podobnymi przebiegami a osiągi są do tego stopnia różne, że jakby wybrać mocniejszego i go załadować na maksa to będzie się odpychał lepiej niż najsłabszy na pusto. Chyba tolerancja wykonania w fabryce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 10 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2012 > U nas w firmie jest kilkanaście 35c12 i jeżdżą bardzo różnie. Auta z podobnego rocznika, z > podobnymi przebiegami a osiągi są do tego stopnia różne, że jakby wybrać mocniejszego i go > załadować na maksa to będzie się odpychał lepiej niż najsłabszy na pusto. Chyba tolerancja > wykonania w fabryce raczej bym stawiał na różne zużycie spowodowane użytkowaniem przez różnych kierowców u nas w firmie tak samo jest z osobówkami - wszystkie takie same a jedne zbierają się lepiej a inne gorzej. W twoim przypadku możliwe że tylne mosty te samochody mają o różnych przełożeniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 10 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2012 za czasow jak jeszcze pracowalem w renault trucks, udalo mi sie przejechac przedstrazackim mascottem (jeszcze przed zabudowa) spokojnie mozna bylo tym laczka palic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 11 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2012 > 1 tona wody, 100kg środka pianotwórczego, 100kg sprzęt do cięcia samochodów i inne pierdoły. Do tego kwadratowa i wystająca zabudowa z tyłu itp. > Może faktycznie ciężar robi swoje. To nie jest znowu tak dużo. 35C12 (skrzynia 5-biegowa) z +/- 1-1,5t na plecach śmiga jak przyzwoite auto osobowe. Prędkość przelotowa to luźno 120-130 km/h a do ilu się rozpędza nie wiem nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 11 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2012 > To nie jest znowu tak dużo. 35C12 (skrzynia 5-biegowa) z +/- 1-1,5t na plecach śmiga jak przyzwoite > auto osobowe. Prędkość przelotowa to luźno 120-130 km/h a do ilu się rozpędza nie wiem nawet Chodzi mi o to czy poprzez zmianę jakiś ustawień w sterowniku silnika można poprawić zrywność tego wozu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 11 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2012 > Chodzi mi o to czy poprzez zmianę jakiś ustawień w sterowniku silnika można poprawić zrywność tego > wozu. A co, gaśnie zanim dojedziecie na miejsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 12 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2012 IVECO 35C15 kontener, 8 EP, winda. Silnik 3.0/ 107 kW. Skrzynia 6 biegów, bliźniak, wolny most. Prędkość max. licznikowa 130, GPS 120 km/h. Spalanie z klimą średnio 15 l/100 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.