kravitz Napisano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 O 1.8 to jeszcze archiwum coś mówi, ale o Type-R to już słabo Stąd wątek zbiorczy Przy eksploatacji Type-R jako auta do jazdy codziennej, można się spotkać z jakimiś dziwnymi awariami? Czy są jakieś części trudnodostępne/drogie/awaryjne? Duża jest różnica między Hondą 2.0 i 1.8? Nie chodzi mi o osiągi, ani o spalanie, tylko o graty i awaryjność No i pytanie dotyczące obu wersji. Jak wygląda sprawa z zamiennikami części typu klocki, tarcze, filtry? Duży dostęp dobrej jakości części po przyzwoitych cenach? Czy w którymś z tych silników występuje koło dwumasowe? Może problem z cewkami, pękającymi korbami/panewkami, czymkolwiek co objawia się niespodziewanie, ale jest typowe dla tego modelu? Zautomatyzowana skrzynia występująca w 1.8. Awaryjna? Mocno szarpie? Mocno zamula auto? Coś, co by mnie zniechęciło do kupna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 > O 1.8 to jeszcze archiwum coś mówi, ale o Type-R to już słabo Stąd wątek zbiorczy > Przy eksploatacji Type-R jako auta do jazdy codziennej, można się spotkać z jakimiś dziwnymi > awariami? > Czy są jakieś części trudnodostępne/drogie/awaryjne? Nie. Silnik K20 jest juz na tyle rozkminiony i jest to juz tak dopracowana konstrukcja (K20A jest z 2001r), ze bezawaryjnosc jest na bardzo wysokim poziomie. Okazjonalnie wystepuje nieprecyzjnosc skrzyni przy wbijaniu 3 biegu i (klasycznie w wysokoobrotowych hondach) dosc szybko leca synchra 2 i 3 biegu. Ale tu duzo zalezy od skilla uzytkownika. > Duża jest różnica między Hondą 2.0 i 1.8? Nie chodzi mi o osiągi, ani o spalanie, tylko o graty i > awaryjność Nie widze zadnej mozliwosci aby tajper byl bardziej awaryjny niz 1.8 poza glupota uzytkownika. > No i pytanie dotyczące obu wersji. Jak wygląda sprawa z zamiennikami części typu klocki, tarcze, > filtry? Duży dostęp dobrej jakości części po przyzwoitych cenach? Dostep czesci typu tarcze/klocki/filtry jest bardzo duzy. Ceny calkiem niskie. Ale akurat jesli idzie o hamulce to w przypadku tajpera lepiej nie schodzic ponizej pewnego poziomu. Auto jest w koncu calkiem szybkie. > Czy w którymś z tych silników występuje koło dwumasowe? Może problem z cewkami, pękającymi > korbami/panewkami, czymkolwiek co objawia się niespodziewanie, ale jest typowe dla tego > modelu? W K20 nie zdarzaja sie takie historie. Zamach jest zdecydowanie jednomasowy i bardzo lekki. > Coś, co by mnie zniechęciło do kupna? Seryjne zawieszenie w Type-R jest jak dla mnie fatalne. Niby twarde i skacze jak glupie na dziurach, a z kolei w zakretach zaskakujaco mocno sie przechyla. No i szpera jest raczej obowiazkowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 > Zautomatyzowana skrzynia występująca w 1.8. Awaryjna? Mocno szarpie? Mocno zamula auto? Działa - ale wrażenia z jazdy są IMO "dziwne", lepiej IMO wybrać normalny automat. > Coś, co by mnie zniechęciło do kupna? Bardzo mizerna jakość. W porównaniu np. z Punto (na które narzekałeś, jak pamiętam ) będzie dużo, dużo gorzej - wnętrze "zużywa się" od samego patrzenia, tapicerka odbarwia się dużo szybciej niż w HGT (i niedługo potem w miejscu odbarwienia wyłazi dziura ), itd. Przy 17 kkm przebiegu przerabiałem już wymianę reflektorów, niektórych poszyć tapicerskich (na IKP była np. fotorelacja z naprawy fotela kierowcy ), wydechu, itd. Z pewnością nie jest to auto niskokosztowe - ponadnormatywnie zużywa się głównie to, czego i tak nie ma w zamiennikach. Pamiętam z civinfo.com wątek, gdzie były właściciel Civica przesiadł się do Octavii II i rozpływał się zachwytami nad wybitną jakością nowego nabytku w porównaniu do Hondy Civic - i poniekąd to mówi samo za siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 > Działa - ale wrażenia z jazdy są IMO "dziwne", lepiej IMO wybrać normalny automat. > Bardzo mizerna jakość. W porównaniu np. z Punto (na które narzekałeś, jak pamiętam ) będzie dużo, > dużo gorzej - wnętrze "zużywa się" od samego patrzenia, tapicerka odbarwia się dużo szybciej > niż w HGT (i niedługo potem w miejscu odbarwienia wyłazi dziura ), itd. Przy 17 kkm przebiegu > przerabiałem już wymianę reflektorów, niektórych poszyć tapicerskich (na IKP była np. > fotorelacja z naprawy fotela kierowcy ), wydechu, itd. Ty jakos niesamowicie zle trafiles. W moim (ktorego mialem do przebiegu niecalych 70kkm) nic takiego nie mialo miejsca. Nawet wiecej, tapicerka byla ciagle w super stanie, plastiki wnetrza poza szybka zegarow tez. Fakt, jakosc moze nie powala i na pewno byla to najgorsza Honda jaka kiedykolwiek posiadalem ale tragedii nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 > Fakt, jakosc moze nie powala i na pewno byla to najgorsza > Honda jaka kiedykolwiek posiadalem ale tragedii nie ma. W jakim sensie najgorsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 > W jakim sensie najgorsza? Wlasnie w sensie ogolnej jakosci - skrzypienia, stuki itp. Aczkolwiek nic sie tak naprawde nie sypalo poza standardem diesla (sprzeglo/zamach) i typowymi dla modelu (poza Type-R) odbojami amortyzatorow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Ty jakos niesamowicie zle trafiles. W moim (ktorego mialem do przebiegu niecalych 70kkm) nic > takiego nie mialo miejsca. Nawet wiecej, tapicerka byla ciagle w super stanie, plastiki > wnetrza poza szybka zegarow tez. Pewnie miałeś wersje przedliftową? Tapicerka welurowa się wycierała (dużo ludzi sie na to skarżyło) ale ta materiałowa, która ją zastąpiła po liftingu jest dużo mniej trwała. W jednej z wersji boki foteli były wykończone skórą (chyba nazywało się to GT) i tam jest w miarę OK, w Executive jest taka czarna tkanina pokryta z wierzchu czymś wo rodzaju siateczki i to coś się przeciera - najpierw odbarwia się na biało, a potem zaczyna się strzępić. W sumie problem jest standardowy - co najwyżej różnice dotyczą przebiegu po którym zjawisko jest widoczne. Szybka zegarów to też problem dość powtarzalny - podobno wystarczy spolerować warstwę antyrefleksyjną, którą jest pokryta i potem nie ma już kłopotu, bo sam poliwęglan nie rysuje się aż tak łatwo. W przedlifotwej wersji problem dotyczł też paneli po bokach zegarów (tych błyszczących), ale po liftingu z nich zrezygnowano. Kolejne standardowe problemy to psujący się mechanizm składania lusterek czy zakleszczająca się roleta okna dachowego (żeby to naprawić, trzeba wyjąć całą podsufitkę). Przednia szyba porysowana od wycieraczek z lewej strony to też w sumie standard, podobnie jak parujące reflektory ksenonowe w zimie. Plastiki wyglądają jak wyglądają - dla mnie problemem nie jest ich wygląd czy spasowanie, a zwyczajna trwałość: jesli przy wysiadaniu zahaczy się lekko butem o drzwi, to ślad zostanie już na zawsze. Na nieszczęście w obecnej wersji Civica jest z tym jeszcze gorzej. U mnie z niestandardowych usterek były głównie problemy z ECU spowodowane jakimś zwarciem, które skończyły sie unieruchomieniem auta - właściwie nigdzie nie znalazłem opisu podobnego zdarzenia więc raczej to była sytuacja wyjątkowa, która pechowo objawiła się w moim egzemplarzu. Drugą taką rzeczą był jakis element, który luźno latał wewnątrz tłumika końcowego - poza tym wszystkie inne problemy są raczej standardowymi przypadłościami tego modelu w wersji poliftowej. Sam samochód ma dość funkcjonalne wnętrze (sposób składania tylnej kanapy jest rewelacyjny - podobnie jak ogromna wnęka pod podłogą bagażnika, zamiast dojazdówki można tam włożyć pełnowymiarowe koło zapasowe z felgą aluminiową 17" a i tak zostaje cała masa miejsca na różne drobiazgi, które zwykle poniewierają się w bagażniku), jeździ się nim w miare OK, silnik 1.8 nie generuje jakichs oszałamiających osiągów, a do tego automat odbiera mu resztki wigoru , ale dla mnie to wystarczy - nie jeżdżę szybko. Kabina mogłaby być lepiej wyciszona, szczegónie od dołu - ale to w sumie szczegół. IMO jest kilka źródeł problemów z tym autem - pierwsze to bezsensowna komplikacja niektórych rozwiązań (np. prawidłowe poskładanie przedniego zderzaka po jego zdjęciu tak, żeby dolna listwa była idealnie spasowana z nakładkami na błotnikach to prawdziwa sztuka ), druga kwestia to kiepskiej jakości materiały (fatalny lakier, nietrwałe poszycia tapicerskie i plastiki), a trzecią rzeczą jest pospolite niechlujstwo (bo jak inaczej nazwać np. to, że po zespawaniu ramki szyby z resztą drzwi nie chciało się nikomu tego spawu nawet przeszlifować, przez co pod lakierem są drobne odpryski metalu powstałe przy spawaniu, które można usunąć nawet paznokciem; jakość zabezpieczeń antykorozyjnych na podwoziu też mówi sama za siebie). Na to wszystko nakłada się postawa gwaranta, który nie poczuwa się do wywiązywania się z postanowień umowy gwarancyjnej - właściwie jedynymi rzeczami, które załatwiono u mnie nieodpłatnie w ramach gwarancji to były te problemy z ECU, źle uszyta tapicerka kanapy i cieknące amortyzatory z tyłu, reszta zbywana jest idiotycznymi wykrętami (np. mechanizm rolety okna dachowego ... się zużył, bo podobno za dużo razy ją otwierałem i zamykałem ; latający luźno kawałek metalu wewnątrz tłumika - tak ma być i tyle, ciekawe że w nowym tłumiku, który kupiłem, nic nie latało i po wymianie samochód stał się dużo cichszy, itp., itd. ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onyx Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > O 1.8 to jeszcze archiwum coś mówi, ale o Type-R to już słabo Stąd wątek zbiorczy > Przy eksploatacji Type-R jako auta do jazdy codziennej, można się spotkać z jakimiś dziwnymi > awariami? Jak sam nie popsujesz to nie powinno generować ponadprzeciętnej awaryjności. Jednak musisz sie liczyć z wiekszymi kosztami eksploatacyjnymi. Częściej wymieniasz olej, no i zalewać zalecają raczej te z wyższej półki. To samo ze skrzsynią biegów, masz tam szpere, wiec nie radze eksperymentować z olejami, musisz lać MTF Hondy za około 80zł/l i wymieniać co (tu piszę na podstawie własnych doświadczeń z u2q7) 30 kkm. > Czy są jakieś części trudnodostępne/drogie/awaryjne? > Duża jest różnica między Hondą 2.0 i 1.8? Nie chodzi mi o osiągi, ani o spalanie, tylko o graty i > awaryjność Wiecej zapłacisz za sprzęgło, świece, oleje, klocki hamulcowe, tarcze, opony, amortyzatory > Coś, co by mnie zniechęciło do kupna? Podobno CTR w poprzedniej budzie o niebo lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Pewnie miałeś wersje przedliftową? Mialem polifta w wersji Type-S a wiec pseudoalcantara z siateczka. Zero problemu kiedykolwiek, moim zdaniem trwala tapicerka. > Kolejne standardowe problemy to psujący się mechanizm składania lusterek czy zakleszczająca się > roleta okna dachowego (żeby to naprawić, trzeba wyjąć całą podsufitkę). Nic takiego sie u mnie nie dzialo ale faktycznie prawie nie korzystalem z rolety, zawsze byla otwarta. Natomiast lusterka skladalem przy kazdym parkowaniu i nic sie nigdy nie zacielo. > Przednia szyba > porysowana od wycieraczek z lewej strony to też w sumie standard Trzeba pilnowac wycieraczek niestety. U mnie tak samo porysowana. > podobnie jak parujące > reflektory ksenonowe w zimie. Never ever. Az sie zdziwilem bo to w sumie standard jak sa duze roznice temperatur, ze costam sobie poparuje. Ale nie. > (fatalny lakier) Oj tak, jest tragiczny. Ale to przypadlosc wiekszosci obecnych aut. A juz na pewno Hond - lakiery tak od 2000-2001 staly sie w nich okrutne. > trzecią rzeczą jest pospolite niechlujstwo Zdecydowanie. Dlatego ciagle twierdze, ze to najgoprsza Honda jaka mialem. Mimo, ze najnowsza...a moze wlasnie dlatego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Jak sam nie popsujesz to nie powinno generować ponadprzeciętnej awaryjności. Jednak musisz sie > liczyć z wiekszymi kosztami eksploatacyjnymi. Częściej wymieniasz olej, no i zalewać zalecają > raczej te z wyższej półki. No juz nie przesadzajmy, ze zmiany oleju co 15kkm to sporo. > To samo ze skrzsynią biegów, masz tam szpere, wiec nie radze > eksperymentować z olejami, musisz lać MTF Hondy za około 80zł/l i wymieniać co (tu piszę na > podstawie własnych doświadczeń z u2q7) 30 kkm. Szpery nie ma w serii. Slabe to U2Q7 jak trzeba tak czesto zmieniac. W EP3 (skrzynia w zasadzie identyczna jak FN2) wymienilem MTF przy okazji montazu szpery po przebiegu chyba z 90kkm. Nie zauwazylem zadnej roznicy w pracy skrzyni wiec tamten na dobra sprawe mogl jeszcze spokojnie zostac. > Wiecej zapłacisz za sprzęgło, świece, oleje, klocki hamulcowe, tarcze, opony, amortyzatory Sprzeglo w EP3 wytrzymalo mi 90kkm (z czego ponad 20kkm na K24 z momentem wiekszym o 50%), z tego troche wypadow na tor. Jest trwale. Swiece sa irydowe wiec wymienia sie je co 120kkm - kosztuja duzo ale jak to przeliczyc to wychodzi dokladnie tyle samo co wymiany zwyklych swiec co 40kkm. Klocki i tarcze sa w zamiennikach wiec zadnej tragedii nie ma. > Podobno CTR w poprzedniej budzie o niebo lepszy Nawet nie podobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onyx Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > No juz nie przesadzajmy, ze zmiany oleju co 15kkm to sporo. CTR ach co prawda w starszej budzie koledzy wymieniali co 8kkm, sam też tak robie. > Szpery nie ma w serii. Zartujesz? jak to jezdzi w takim razie? > Slabe to U2Q7 jak trzeba tak czesto zmieniac. Bez przesady że słabe, spore moce potrafi przenieść, profilaktyka poparta doświadczeniem serwisowym kaze mi tak robić. > W EP3 (skrzynia w zasadzie > identyczna jak FN2) wymienilem MTF przy okazji montazu szpery po przebiegu chyba z 90kkm. Nie > zauwazylem zadnej roznicy w pracy skrzyni wiec tamten na dobra sprawe mogl jeszcze spokojnie > zostac. > Sprzeglo w EP3 wytrzymalo mi 90kkm (z czego ponad 20kkm na K24 z momentem wiekszym o 50%), z tego > troche wypadow na tor. Jest trwale. > Swiece sa irydowe wiec wymienia sie je co 120kkm - kosztuja duzo ale jak to przeliczyc to wychodzi > dokladnie tyle samo co wymiany zwyklych swiec co 40kkm. Klocki i tarcze sa w zamiennikach wiec > zadnej tragedii nie ma. Tragedi nie ma, ale jest trochę drożej > Nawet nie podobno Wiec po co qpować UFO w tajperze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Zartujesz? Była wersja Championship White, która miała LSD w fabrycznej kompletacji - dostepna też w Polsce. Ale ogólnie faktycznie nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Zartujesz? jak to jezdzi w takim razie? Slabo > Wiec po co qpować UFO w tajperze?? To jest auto dla innego klienta niz EP3 tak naprawde. Jest duzo lepiej wyposazone, teoretycznie bardziej cywilizowane. A ze nie jezdzi tak dobrze...no coz...tak czy tak z hothatchami typu Megane czy Focus sie tym nie wygra wiec po co sie napinac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > O 1.8 to jeszcze archi Kolega z sasiedztwa Wiesz co sie mowi i jaka jest np przedliftowa 156 TS - to honda bedzie totalnym przeciwienstwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > A ze nie jezdzi tak dobrze...no coz...tak czy tak z hothatchami typu > Megane czy Focus sie tym nie wygra wiec po co sie napinac. Zdrowe 2,4 gania 8gen ctra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > (np. mechanizm rolety > okna dachowego ... się zużył, bo podobno za dużo razy ją otwierałem i zamykałem ; Ty chyba miałeś wcześniej SkyWindow w Stilo, nie? Jak tam sobie radziłeś z roletą? Bo według mnie jest ona strasznie delikatna, wrażliwa na jakikolwiek opór spowodowany chociażby byle paprochem czy słabym poślizgiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onyx Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Zdrowe 2,4 gania 8gen ctra zależy w czym, bo jak w Acco po 02 to się dziwie, bo ja swoim takie robie bez minimalnej napinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Ty chyba miałeś wcześniej SkyWindow w Stilo, nie? Jak tam sobie radziłeś z roletą? Bo według mnie > jest ona strasznie delikatna, wrażliwa na jakikolwiek opór spowodowany chociażby byle > paprochem czy słabym poślizgiem. Raz mi wypadła z zaczepu. Poza tym raz wymieniałem uszczelki w dachu (tzn. ASO wymieniało, ja płaciłem ). W porównaniu z ta roletą w Civicu była to konstrukcja wręcz pancerna - całe szczęście, że dach w Civicu się nie otwiera, bo patrząc na całą resztę to by dopiero było piękne źródło problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Wiec po co qpować UFO w tajperze?? Bo mi się podoba i ma duży bagażnik. Serio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onyx Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Bo mi się podoba gust jak dupa... > i ma duży bagażnik. Serio Chyba wersja coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Zdrowe 2,4 gania 8gen ctra Potwierdzam. Ale ja nie wiem, tylko słyszałem jak kolega kolegi mówił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Mialem polifta w wersji Type-S a wiec pseudoalcantara z siateczka. To jest inna tapicerka - ta, o której mówię, była tylko w 5D, w dwóch wariantach kolorystycznych, potem tylko w jednym. Później jeszcze w jakiejs "specjalnej" wersji zastąpiono tę część z siateczką skórą - i to było chyba najsensowniejsze rozwiązanie, niestety w Executive niedostepne. Chodzi o taką tapicerkę: Nie jestem jedynym, który na nią narzeka... > Nic takiego sie u mnie nie dzialo ale faktycznie prawie nie korzystalem z rolety, zawsze byla > otwarta. Natomiast lusterka skladalem przy kazdym parkowaniu i nic sie nigdy nie zacielo. Na civicklub.pl majsterkowicze opracowali nawet sposób na reanimację sterowania tym mechanizmem - lusterka zaczynają się składać coraz wolniej, w skrajnym stadium trzeba im "pomagać" ręką. Problem jest spowodowany najprawdopodobniej przez wilgoć... > Trzeba pilnowac wycieraczek niestety. U mnie tak samo porysowana. Zdaje się, że oferowane w niektórych ASO same gumki zamiast całych piór potrafią taką szybę dość szybko zniszczyć - przy oryginalnych piórach w dobrym stanie też rysy powstają, tylko wolniej. Spryskiwacze przedniej szyby są nienajszczęśliwiej rozwiązane, nie są w stanie zmoczyć całej oczyszczanej powierzchni. > Never ever. Az sie zdziwilem bo to w sumie standard jak sa duze roznice temperatur, ze costam sobie > poparuje. Ale nie. U mnie w zimie był nawet szron od środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 Ty naprawde "niezle" trafiles z egzemplarzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Jednak musisz sie > liczyć z wiekszymi kosztami eksploatacyjnymi. Częściej wymieniasz olej, no i zalewać zalecają > raczej te z wyższej półki. To samo ze skrzsynią biegów, masz tam szpere, wiec nie radze > eksperymentować z olejami, musisz lać MTF Hondy za około 80zł/l i wymieniać co (tu piszę na > podstawie własnych doświadczeń z u2q7) 30 kkm. po czym wnosisz, w CRV każą co 80 kkm , nie sądze że CTR aż tak znacząco "zużywa" olej w skrzyni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2012 > Executive jest taka czarna tkanina pokryta z wierzchu czymś wo rodzaju siateczki i to coś się > przeciera - najpierw odbarwia się na biało, a potem zaczyna się strzępić. W sumie problem jest > standardowy - co najwyżej różnice dotyczą przebiegu po którym zjawisko jest widoczne. ja mam jakąś pseudo alcantare w której nie ma żadnych otworków itp badziewia, 5d przebieg 145tyś i jedyne co się jej stało to się pozałamywał bok na wysokości lędźwi od wsiadania > Szybka zegarów to też problem dość powtarzalny - podobno wystarczy spolerować warstwę > antyrefleksyjną, którą jest pokryta i potem nie ma już kłopotu, bo sam poliwęglan nie rysuje > się aż tak łatwo. W przedlifotwej wersji problem dotyczł też paneli po bokach zegarów (tych > błyszczących), ale po liftingu z nich zrezygnowano. z tą szybką jest różnie, u mnie w 6 letnim aucie jest w stanie bdb+, gorzej trochę panele boczne ale ich stan oceniam na db, jest jedna rysa poniżej przełącznika ogrzewania szyb > Kolejne standardowe problemy to psujący się mechanizm składania lusterek czy zakleszczająca się > roleta okna dachowego (żeby to naprawić, trzeba wyjąć całą podsufitkę). mi w pewnym momencie lusterko po stronie pasażera zaczęło się składać tylko do połowy, rozebrałem, zalałem wd40 i działa jak nowe > Przednia szyba porysowana od wycieraczek z lewej strony to też w sumie standard, podobnie jak parujące > reflektory ksenonowe w zimie. przednia szyba bez ani jednej ryski za to z jedną odbitką od kamienia, reflektory ksenonowe jak koledze wyżej też mi nie parują w zimę > Plastiki wyglądają jak wyglądają - dla mnie problemem nie jest ich wygląd czy spasowanie, a > zwyczajna trwałość: jesli przy wysiadaniu zahaczy się lekko butem o drzwi, to ślad zostanie > już na zawsze. Na nieszczęście w obecnej wersji Civica jest z tym jeszcze gorzej. z tymi plastikami boków drzwi tak jest niestety, ale nie sądzę że znajdzie się jedno auto dzisiaj w którym po bucie nie pozostał by żaden ślad > U mnie z niestandardowych usterek były głównie problemy z ECU spowodowane jakimś zwarciem, które > skończyły sie unieruchomieniem auta - właściwie nigdzie nie znalazłem opisu podobnego > zdarzenia więc raczej to była sytuacja wyjątkowa, która pechowo objawiła się w moim u mnie za to zaśniedziała kostka pompy paliwa radośnie unieruchamiając auto (podobno była na to akcja serwisowa) > egzemplarzu. Drugą taką rzeczą był jakis element, który luźno latał wewnątrz tłumika końcowego > - poza tym wszystkie inne problemy są raczej standardowymi przypadłościami tego modelu w > wersji poliftowej. mam podwójny tylny tłumik, nic w nim nie lata a ostatnio wypompowywałem z niego wodę > Sam samochód ma dość funkcjonalne wnętrze (sposób składania tylnej kanapy jest rewelacyjny - > podobnie jak ogromna wnęka pod podłogą bagażnika, zamiast dojazdówki można tam włożyć > pełnowymiarowe koło zapasowe z felgą aluminiową 17" a i tak zostaje cała masa miejsca na różne > drobiazgi, które zwykle poniewierają się w bagażniku), jeździ się nim w miare OK, silnik 1.8 > nie generuje jakichs oszałamiających osiągów, a do tego automat odbiera mu resztki wigoru , > ale dla mnie to wystarczy - nie jeżdżę szybko. Kabina mogłaby być lepiej wyciszona, > szczegónie od dołu - ale to w sumie szczegół. zgadzam się ze wszystkim, problemem z dźwiękiem w środku auta są często koła, u mnie buczy na jakichś śmiesznych letnich z Norauto (17") a jest idealnie cicho na zimowych Yokohamach (16") > IMO jest kilka źródeł problemów z tym autem - pierwsze to bezsensowna komplikacja niektórych > rozwiązań (np. prawidłowe poskładanie przedniego zderzaka po jego zdjęciu tak, żeby dolna > listwa była idealnie spasowana z nakładkami na błotnikach to prawdziwa sztuka ), druga kwestia > to kiepskiej jakości materiały (fatalny lakier, nietrwałe poszycia tapicerskie i plastiki), a > trzecią rzeczą jest pospolite niechlujstwo (bo jak inaczej nazwać np. to, że po zespawaniu > ramki szyby z resztą drzwi nie chciało się nikomu tego spawu nawet przeszlifować, przez co pod > lakierem są drobne odpryski metalu powstałe przy spawaniu, które można usunąć nawet > paznokciem; jakość zabezpieczeń antykorozyjnych na podwoziu też mówi sama za siebie). > Na to wszystko nakłada się postawa gwaranta, który nie poczuwa się do wywiązywania się z > postanowień umowy gwarancyjnej - właściwie jedynymi rzeczami, które załatwiono u mnie > nieodpłatnie w ramach gwarancji to były te problemy z ECU, źle uszyta tapicerka kanapy i > cieknące amortyzatory z tyłu, reszta zbywana jest idiotycznymi wykrętami (np. mechanizm rolety > okna dachowego ... się zużył, bo podobno za dużo razy ją otwierałem i zamykałem ; latający > luźno kawałek metalu wewnątrz tłumika - tak ma być i tyle, ciekawe że w nowym tłumiku, który > kupiłem, nic nie latało i po wymianie samochód stał się dużo cichszy, itp., itd. ). Nie mam pojęcia o co chodzi z zderzakiem, jego montaż jest prosty jak konstrukcja cepa, ważne jest tylko żeby najpierw założyć zderzak a na sam koniec listwy z błotników . Z lakierem tak jest niestety, i to nie tylko w hondzie a we wszystkich markach odkąd nie można stosować w nim ołowiu, amortyzatory przy 145k km też mam jeszcze oryginalne. Roletkę dachową najczęściej mam zamkniętą bo albo razi mnie słońce albo irytują plamy z deszczu na szybie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Szpery nie ma w serii. Jest.... w Special Edition. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Chyba wersja coupe Ponad 400 litrów w segmencie C to mało...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Jest.... w Special Edition. Znaczy nie w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Znaczy nie w serii W serii - auto było seryjne i w takim stanie wychodziło z fabryki A że było produkowane bardzo krótko... no cóż... już na to nic nie poradzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > W serii - auto było seryjne i w takim stanie wychodziło z fabryki > A że było produkowane bardzo krótko... no cóż... już na to nic nie poradzę. Przy hondowskiej polityce modeli to seria byla zwykla, a CW bylo opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 > Duża jest różnica między Hondą 2.0 i 1.8? Roznica jest zasadnicza - tylko w tym pierwszym uslyszysz audycje kultowej stacji VTEC FM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 > Znaczy nie w serii Znaczy w seriiale tej droższej i krótko sprzedawanej. osobiście wole ja pod nazwą Championship white edition :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 > Roznica jest zasadnicza - tylko w tym pierwszym uslyszysz audycje kultowej stacji VTEC FM Kolega to jakiś niedzisiejszy i starej daty musi być Dzisiaj ładny dźwięk silnika puszcza się z magnetofonika Czytałem ostatnio, że BMW tak właśnie oszukuje swoich klientów i sportowe odgłosy puszcza z głośniczków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 > Jest.... w Special Edition. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2012 > Kolega to jakiś niedzisiejszy i starej daty musi być > Dzisiaj ładny dźwięk silnika puszcza się z magnetofonika > Czytałem ostatnio, że BMW tak właśnie oszukuje swoich klientów i sportowe odgłosy puszcza z > głośniczków. Zamiast czytać proponuję wybrać sie na jazdę próbną - szczeggólnie jakąś mocniejszą wersją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 > Kolega to jakiś niedzisiejszy i starej daty musi być > Dzisiaj ładny dźwięk silnika puszcza się z magnetofonika > Czytałem ostatnio, że BMW tak właśnie oszukuje swoich klientów i sportowe odgłosy puszcza z > głośniczków. > Zamiast czytać proponuję wybrać sie na jazdę próbną - szczeggólnie jakąś mocniejszą wersją A skąd pewność, że na jeździe próbnej nie przewiozę się takim : http://moto.onet.pl/1660094,1,bmw-m5-oszukuje-na-dzwieku,artykul.html Pozdrawiam fanów marki BMW i jej legendarnego brzmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.