tymekradom Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Witam Panowie proszę o wsparcie ponieważ pan gazownik chyba trochę szaleje. Ale do rzeczy. Auto rodzców fiat panda 1,2, 2003 instalacja BRC X-FLY, listwa wtryskowa RAIL z wtryskiwaczami APACHE czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu. Reduktor Genius MB, centrala gazowa X-FLY. Auto od początku nie chodziło jak należy, falujące wolne obroty, ale chodziło. Potem zaczęło gasnąć na wolnych obrotach, nie chciało się przełączać na lpg, piszczy. Dodam że na benzynie jest ok. Najpierw zalecienie brudna przepustnica, fakt była brudna. Zrobione. Potem regulacje średnio co 2 tygodnie. Po regulacji tydzień spokoju i potem znowu lipa. Ostatnio stwierdzili z serwisem BRC ze błąd jest w regulatorze wolnych obrotów oraz starym akumulatorze i zaciasnych zaworach. Akumulator nowy zamontowany w zeszłym roku w zimę. Co radzicie? Zaczyna mnie to denerwować ponieważ wydaje mi się że chłop nie potrafi sobie poradzić z problemem i szuka dziury w całym. Sam nie wiem co o tym myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 A na benzynie auto jeździ normalnie? IMHO problem może być generowany np. przez wtryskiwacze. Rail Apache to coś blisko Valteka, więc mogą być rozkalibrowane. Dysze też się tam dobiera, więc gazownik mógł to źle zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > A na benzynie auto jeździ normalnie? tak na benzynie OK > IMHO problem może być generowany np. przez wtryskiwacze. Rail Apache to coś blisko Valteka, więc > mogą być rozkalibrowane. Dysze też się tam dobiera, więc gazownik mógł to źle zrobić. dysze wymieniał 2 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 A sprawdzał, czy te wtryskiwacze nie są przypadkiem rozkalibrowane? Chodzi o to, że w takiej sytuacji każdy cylinder idzie na mieszance o innym składzie. Żaden na takiej o składzie pożądanym. Jeśli auto nie ma problemów na benzynie, to są one w zasadzie jednoznacznie związane z LPG, więc nie ma co Cię wkręcać w jakieś dodatkowe wydumane naprawy auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > A sprawdzał, czy te wtryskiwacze nie są przypadkiem rozkalibrowane? Chodzi o to, że w takiej > sytuacji każdy cylinder idzie na mieszance o innym składzie. Żaden na takiej o składzie > pożądanym. Na benzynie auto chodzi ok. Silnik odpala z pierwszego strzału, równo chodzi. W momencie przełączenia na lpg zaczyma piszczeć nie chce się przełączyć, ale wtedy ręcznie przełączam na benzyne i auto jedzie spoko. Główny problem to wolne obroty falujące lub całkowity ich brak. Sugerujesz zatem aby dac sobie na luz regulacje zaworów? Bo ja pomyślałem ze zapłace za regulacje ile trzeba ale jak nie da to żadnego efektu to poprostu go obciąże tym. Zły jestem i tyle. > Jeśli auto nie ma problemów na benzynie, to są one w zasadzie jednoznacznie związane z LPG, więc > nie ma co Cię wkręcać w jakieś dodatkowe wydumane naprawy auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Sugerujesz zatem aby dac sobie na luz regulacje zaworów? Jeśli na benzynie objawy nie potwierdzają się, to po co to dotykać? Jedź do jakiegoś lepszego speca, bo z tego, co piszesz, to Twój na takiego nie wygląda. Tych od BRC mało nie jest. Przynajmniej u mnie. Z okna w pracy widzę dwa zakłady. Po drodze do domu mam kolejne dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Jeśli na benzynie objawy nie potwierdzają się, to po co to dotykać? > Jedź do jakiegoś lepszego speca, bo z tego, co piszesz, to Twój na takiego nie wygląda. Tych od BRC > mało nie jest. Przynajmniej u mnie. Z okna w pracy widzę dwa zakłady. Po drodze do domu mam > kolejne dwa. Problem w tym że instalacja jest na gwarancji i nie wiem czy mozna sobie tak dowolnie pojechac do kogoś innego. Malo tego najpierw Pan gazownik chciał jechac do Tarnowa do BRC ale w końcu Tarnów przyjechał do niego i te wydumki z z zaworami i regulatorem obrotów( domyślam się że chodzi o krokowca) to do serwisantów od BRC. Poza tym pan od instalacji zwinął kasę za montaz instalacji, a teraz się użala ile to on inwencji i czasu w to auto włozył. Ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Problem w tym że instalacja jest na gwarancji i nie wiem czy mozna sobie tak dowolnie pojechac do > kogoś innego. > Malo tego najpierw Pan gazownik chciał jechac do Tarnowa do BRC ale w końcu Tarnów przyjechał do > niego i te wydumki z z zaworami i regulatorem obrotów( domyślam się że chodzi o krokowca) to > do serwisantów od BRC. Poza tym pan od instalacji zwinął kasę za montaz instalacji, a teraz > się użala ile to on inwencji i czasu w to auto włozył. Ręce opadają. Moja rada jest taka: niech demontuje instalacja i oddaje kasę. Panda to nie prom kosmiczny żeby sobie nie poradzić z instalacją w tym aucie. Partacz ewidentnie nie ogarnia tematu i mydli oczy wyssanymi z palca problemami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Inna rzecz, że BRC poszło tą instalacją w bardzo dziwną stronę. Jaką to ma mieć niby przewagę nad podstawowym zestawem Staga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Moja rada jest taka: niech demontuje instalacja i oddaje kasę. Panda to nie prom kosmiczny żeby > sobie nie poradzić z instalacją w tym aucie. Partacz ewidentnie nie ogarnia tematu i mydli > oczy wyssanymi z palca problemami. Można tak zrobić żeby się zbierał z tą instalacją? Ja jestem gotów dołożyć parę stówek aby zamontował coś innego, ale też nie bardzo się garnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Sorry, bo zamiast odpowiedzieć na tamten post, to go wyedytowałem i zginęła mi jego treść. Za mało ostatnio sypiam. Natomiast mam zapytanie, czy auto szaleje w ogóle, jak ma mało benzyny w baku, czy szaleje wtedy tylko na gazie, a na benzynie jedzie OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Sorry, bo zamiast odpowiedzieć na tamten post, to go wyedytowałem i zginęła mi jego treść. Za mało > ostatnio sypiam. > Natomiast mam zapytanie, czy auto szaleje w ogóle, jak ma mało benzyny w baku, czy szaleje wtedy > tylko na gazie, a na benzynie jedzie OK? Na benzynie jest OK nawet jak jest jej mało. Natomiast na LPG szaleje, nie che sie przełączyć, nie ma wolnych obrotów. Tak jak pisałem wcześniej po zatankowaniu póki co jest OK. To takie spostrzeżenia moich rodziców a właściwie mamy "kierowniczki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 W niektórych pojazdach procedura EOBD jest wyłączana, gdy w baku jest mniej niż 20% paliwa. Może to mieć wpływ na działanie adaptacji czasu wtrysku paliwa, zwłaszcza gdy coś w układzie jest skopane, a wygląda na to, że u Ciebie właśnie instalacja LPG jest tym "kopaczem". Inaczej rzecz ujmując, gdy procedury EOBD działają w pełni adaptacja działa tak, że jest w stanie poprawnie dostroić czas wtrysku do tego, co aktualnie dostaje (LPG), a gdy EOBD jest dezaktywowane z jakiegoś powodu korekcja czasu wtrysku nie jest optymalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > W niektórych pojazdach procedura EOBD jest wyłączana, gdy w baku jest mniej niż 20% paliwa. Może to > mieć wpływ na działanie adaptacji czasu wtrysku paliwa, zwłaszcza gdy coś w układzie jest > skopane, a wygląda na to, że u Ciebie właśnie instalacja LPG jest tym "kopaczem". Inaczej > rzecz ujmując, gdy procedury EOBD działają w pełni adaptacja działa tak, że jest w stanie > poprawnie dostroić czas wtrysku do tego, co aktualnie dostaje (LPG), a gdy EOBD jest > dezaktywowane z jakiegoś powodu korekcja czasu wtrysku nie jest optymalna. Czy w związku z tym co piszesz, to znaczy że instalacja jest źle/niepoprawnie zamontowana? Czy TTTM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Problem w tym że instalacja jest na gwarancji i nie wiem czy mozna sobie tak dowolnie pojechac do > kogoś innego. > Malo tego najpierw Pan gazownik chciał jechac do Tarnowa do BRC ale w końcu Tarnów przyjechał do > niego i te wydumki z z zaworami i regulatorem obrotów( domyślam się że chodzi o krokowca) to > do serwisantów od BRC. Poza tym pan od instalacji zwinął kasę za montaz instalacji, a teraz > się użala ile to on inwencji i czasu w to auto włozył. Ręce opadają. Tak z ciekawości... Jaki jest przebieg silnika w km? Licznikowy, faktyczny, bo różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Tak z ciekawości... Jaki jest przebieg silnika w km? Licznikowy, faktyczny, bo różnie bywa. 145.000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > 145.000 km Ja profilaktycznie sprawdziłbym luzy zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Ja profilaktycznie sprawdziłbym luzy zaworów. no zdecydowaliśmy że to jeszcze zrobimy. Mechanik umówiony na poniedziałek. Ale póki co auto chodzi OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > no zdecydowaliśmy że to jeszcze zrobimy. Mechanik umówiony na poniedziałek. Ale póki co auto chodzi > OK. Podejrzewam, że luzy nie były jeszcze sprawdzane, bo silnik chodzi OK. Po kontroli luzów można się zdziwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Podejrzewam, że luzy nie były jeszcze sprawdzane, bo silnik chodzi OK. Po kontroli luzów można się > zdziwić Gazownik stwierdził że są za małe o 0,05. Mechanik na to że nie ma to znaczenia. Ale zobaczymy w poniedziałek jakie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Czy uważasz że jak są złe luzy zaworowe to takie rzeczy mogą się dziać? I to że tydzień lub dwa auto chodzi OK a potem fisiuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Witam > Panowie proszę o wsparcie ponieważ pan gazownik chyba trochę szaleje. Ale do rzeczy. Auto rodzców > fiat panda 1,2, 2003 instalacja BRC X-FLY, listwa wtryskowa RAIL z wtryskiwaczami APACHE > czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu. Reduktor Genius MB, centrala gazowa X-FLY. Auto od > początku nie chodziło jak należy, falujące wolne obroty, ale chodziło. Potem zaczęło gasnąć na > wolnych obrotach, nie chciało się przełączać na lpg, piszczy. Dodam że na benzynie jest ok. > Najpierw zalecienie brudna przepustnica, fakt była brudna. Zrobione. Potem regulacje średnio > co 2 tygodnie. Po regulacji tydzień spokoju i potem znowu lipa. Ostatnio stwierdzili z > serwisem BRC ze błąd jest w regulatorze wolnych obrotów oraz starym akumulatorze i zaciasnych > zaworach. Akumulator nowy zamontowany w zeszłym roku w zimę. Co radzicie? Zaczyna mnie to > denerwować ponieważ wydaje mi się że chłop nie potrafi sobie poradzić z problemem i szuka > dziury w całym. > Sam nie wiem co o tym myśleć. rozregulowanezawory o 0,05 nie będą powodować gaśnięcia silnika. niech mechanik sprawdzi czy zmian miejsca poboru sygnału do centralki gazowej nie da efektów. Właśnie w tym silniku może zdarzyć się tak, że lepiej podłączyć kabel od sygnału nie do tego miejsca, z którego nakazuje instrukacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Czy uważasz że jak są złe luzy zaworowe to takie rzeczy mogą się dziać? I to że tydzień lub dwa > auto chodzi OK a potem fisiuje? Pewnie chodzi do momentu aż wyjdzie poza zakres adaptacji. Luzy z pewnością sprawdziłbym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > rozregulowanezawory o 0,05 nie będą powodować gaśnięcia silnika. niech mechanik sprawdzi czy zmian > miejsca poboru sygnału do centralki gazowej nie da efektów. Właśnie w tym silniku może zdarzyć > się tak, że lepiej podłączyć kabel od sygnału nie do tego miejsca, z którego nakazuje > instrukacja. Sygnał czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Sygnał czego? Pozwolę sobi strzelić: obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Pewnie chodzi do momentu aż wyjdzie poza zakres adaptacji. Luzy z pewnością sprawdziłbym. Luzy dziś sprawdzone. Są ok. Teraz stwierdził żeby wymienić przepustnice ( silniczek krokowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Teraz stwierdził żeby wymienić przepustnice ( silniczek krokowy) Czyli gazownik będzie kazał wymieniać po kolei części A może świece, filtry ? Na benzynie działa bo benzyna nie jest tak "wymagająca". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Teraz stwierdził żeby wymienić przepustnice ( silniczek krokowy) Wymienisz przepustnicę, to zasugeruje wymianę auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Wymienisz przepustnicę, to zasugeruje wymianę auta. Nic innego nie pozostaje jak telefon do Tarnowa do BRC o zmianę zakładu. Chyba tak można zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Nic innego nie pozostaje jak telefon do Tarnowa do BRC o zmianę zakładu. Chyba tak można zrobić? A próbowałeś podjechać do czakramu w warszawie (maciejki 12) ? Chyba ze masz bardzo daleko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > A próbowałeś podjechać do czakramu w warszawie (maciejki 12) ? > Chyba ze masz bardzo daleko... No rodzice w Radomiu mieszkają więc to 100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Luzy dziś sprawdzone. Są ok. > Teraz stwierdził żeby wymienić przepustnice ( silniczek krokowy) Dobrze, że luzy ok. Gazownik dysponuje sprzętem diagnostycznym obd? Diagnoza byłaby bardzo pomocna podczas wystąpienia problemu. Daje szerszy zakres możliwości złapania problemu. Sam software lpg nie zawsze wystarcza do wystrojenia instalki poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Witam Dziś skontaktowałem sie z BRC w Tarnowie. Miły Pan wysłuchał co mam mu do powiedzenia, następnie poprosił aby to samo wysłać emailem. Zaskoczony była sytuacja bo stwierdził że zakład który montował instalacje to dobry zakład. Wstepnie zaproponował wymiane listyw wtrysków bo na jegp gust to ona jest wadliwa ale na listwę o lepszych parametrach za dopłata z mojej strony 350 zł. W emailu ma napisać dokładnie jaka listwe proponuje oraz jak rozwiązać zaistniałą sytuację. Stwierdził \równiez że jak auto "chodzi" na benzynie dobrze to wina jest po stronie instalacji. Poinformuję o dalszych działanioach i propozycjach. Dzieki koledzy za wszystkie odpowiedzi i rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Witam, odświeżając temat, auto było na diagnostyce komputerowej i specjalista stwierdził iż gazownik ustawił raz za bogatą mieszankę potem za ubogą, w efekcie czego zaświeciła się kontrolka silnika. Skasował błędy, ustawił nastawienia fabryczne zarazem stwierdził że auto pod kątem systemu zasilania benzyną jest sprawne i nie widzi potrzeby wymiany przepustnicy. Kontaktowałem się ponownie z BRC Tarnów i Pan z Tarnowa dalej uparcie twierdził że wina lezy po stronie auta. Wyjaśniłem mu że auto było na diagnostyce i że jest OK. Dodałem że skoro twierdzi że uszkodzona jest przepustnica to niech napisze emaila- ja przepustnice wymienię ale jak to nie da oczekiwanego efektu to go obciąże kosztami. Wycofał się z tego pomysłu. Dodał że jak raz jeszcze będę wzywał serwis z Tarnowa to obciąży nas kosztami za przyjazd technika. W czwartek przyjedzie technik z Tarnowa BRC. To będzie ich ostatnia próba - potem myślę napisać emaila do BRC aby wymontowali tą instalacje. Co można jeszcze zrobić? Pan od diagnostyki stwierdził że instalacja LPG jest źle dostrojona i problemy leżą ewidentnie po stronie LPG a nie auta. > Witam > Panowie proszę o wsparcie ponieważ pan gazownik chyba trochę szaleje. Ale do rzeczy. Auto rodzców > fiat panda 1,2, 2003 instalacja BRC X-FLY, listwa wtryskowa RAIL z wtryskiwaczami APACHE > czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu. Reduktor Genius MB, centrala gazowa X-FLY. Auto od > początku nie chodziło jak należy, falujące wolne obroty, ale chodziło. Potem zaczęło gasnąć na > wolnych obrotach, nie chciało się przełączać na lpg, piszczy. Dodam że na benzynie jest ok. > Najpierw zalecienie brudna przepustnica, fakt była brudna. Zrobione. Potem regulacje średnio > co 2 tygodnie. Po regulacji tydzień spokoju i potem znowu lipa. Ostatnio stwierdzili z > serwisem BRC ze błąd jest w regulatorze wolnych obrotów oraz starym akumulatorze i zaciasnych > zaworach. Akumulator nowy zamontowany w zeszłym roku w zimę. Co radzicie? Zaczyna mnie to > denerwować ponieważ wydaje mi się że chłop nie potrafi sobie poradzić z problemem i szuka > dziury w całym. > Sam nie wiem co o tym myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Można chyba z problemem zgłosić się do innego serwisu BRC. Nie wiem, jak to wygląda w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Można chyba z problemem zgłosić się do innego serwisu BRC. Nie wiem, jak to wygląda w praktyce. Własnie o to chodzi że nie mozna, chciałem tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Czytałem na tym forum o gwarancji ogólnopolskiej, jako o argumencie za montażem BRC, zamiast np. Staga. Chyba, że coś od tamtego momentu uległo zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Własnie o to chodzi że nie mozna, chciałem tak zrobić. można tylko serwis następny musi być oddalony minimum 60km z tego co pamientam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Czytałem na tym forum o gwarancji ogólnopolskiej, jako o argumencie za montażem BRC, zamiast np. > Staga. Chyba, że coś od tamtego momentu uległo zmianie. Tak właśnie. Sporo było na ten temat, niektórzy nawet zachowywali się niemal iiracjonalnie w obronie BRC. Może to fanatyzm, a może ktoś po cichu płacił za kryptoreklamę. W praktyce widać jak to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Gwarancja ogólnopolska-chciałem przyjechać do Warszawy do BRC i nie mogę!- Tam gdzie był montaż tam serwis gwarancyjny jest. I tyle. Fachowość techników z BRC z Tarnowa też daje dużo do życzenia. Jutro napiszę jak się sprawy mają. Padła propozycja wymiany listwy na BRC. Za dopłatą 350 zł - zgodziłem się aby mieć już święty spokój z autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Poniżej foto (nie chciało mi się włączać skanera ) książki gwarancyjnej BRC: punkty 3 i 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Witam, >Tak jak umówili się serwis BRC dziś był. Wymienili listwę na BRC, oraz sterownik. Poregulowali i póki co śmiga. Ciekawe jak długo............ Dopłata 350 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Informacja z bieżącej chwili-auto odmówiło współpracy zarówno na benzynie jak równiez na LPG. Jutro hol i diagnostyka komuterowa. Ciekawe co tym razem się "uszkodziło". Ręce mnie opadają............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > Gwarancja ogólnopolska-chciałem przyjechać do Warszawy do BRC i nie mogę!- Tam gdzie był montaż tam > serwis gwarancyjny jest. I tyle. Fachowość techników z BRC z Tarnowa też daje dużo do > życzenia. > Jutro napiszę jak się sprawy mają. Padła propozycja wymiany listwy na BRC. Za dopłatą 350 zł - > zgodziłem się aby mieć już święty spokój z autem. gwarancja jest jeśli zepsuje ci sie instalacja w okolicy innego serwisu to naprawiają, ale nie palą sie do tego żeby jeden warsztat poprawiał po drugim instalaje "za darmo " na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > Informacja z bieżącej chwili-auto odmówiło współpracy zarówno na benzynie jak równiez na LPG. Jutro > hol i diagnostyka komuterowa. Ciekawe co tym razem się "uszkodziło". > Ręce mnie opadają............. Padła pompa paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Padła pompa paliwa. Już wymieniona i auto myka aż miło. Ciekawe jak będą się sprawować nowe wtryskiwacze......... Mam cichą nadzieję że horror się skończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.