Tribal Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Pany mam taki problem do dziś miałem silnik 1.1 z czapką od 1.2 teraz mam seryjne 1.2 i tu problem wcześniej działał mi wskaźnik temperatury a teraz już nie czemu ?zły czujnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Pany mam taki problem do dziś miałem silnik 1.1 z czapką od 1.2 teraz mam seryjne 1.2 i tu problem > wcześniej działał mi wskaźnik temperatury a teraz już nie czemu ?zły czujnik ?? a czujnik na wskaźnik to gdzie miałeś w 1.1 ( w głowicy czy 3 pinowy przy termostacie) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > a czujnik na wskaźnik to gdzie miałeś w 1.1 ( w głowicy czy 3 pinowy przy termostacie) ? chyba w głowicy ale sprawdze jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > chyba w głowicy ale sprawdze jeszcze w głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 Pewnie masz czujnik na kontrolkę a nie na wskaźnik lub podpiąłeś się nie do tego pina co trzeba (jeśli masz czujnik dwupinowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > w głowicy tez mialem taki problem. W 1.2 sa czujniki na kontrolke ktora jak sie juz zapali to zazwyczaj jest za pozno U mnie byl czarny i zmienilem na czerwony ktore juz ma pelny zakres i wskaznik pracuje jak pownien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > tez mialem taki problem. W 1.2 sa czujniki na kontrolke ktora jak sie juz zapali to zazwyczaj jest > za pozno > U mnie byl czarny i zmienilem na czerwony ktore juz ma pelny zakres i wskaznik pracuje jak pownien dasz jakiegoś linka na allegro ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bermuda Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > dasz jakiegoś linka na allegro ? tez prosze bo mam również 1.2 i czyjnik tez tam przy termostacie i kabelek od lampki w kiczniku nie jest w ogóle podpiety a teraz jescze mam wskaźnik i beda pewnie zabawy z podpieciem tak zeby wskazywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > dasz jakiegoś linka na allegro ? http://allegro.pl/czujnik-temp-wody-eps-fiat-lancia-seat-iveco-fso-i2683005791.html Jutro jak bede na garazu to wam napisze czy to na 100% czerwony bo sa jeszcze inne kolory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conQuerer Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > http://allegro.pl/czujnik-temp-wody-eps-fiat-lancia-seat-iveco-fso-i2683005791.html > Jutro jak bede na garazu to wam napisze czy to na 100% czerwony bo sa jeszcze inne kolory na 99% to o ten czerwony co piszesz chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 a teraz macie czarne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > a teraz macie czarne ? tak czarny wkręcony obok termostatu na dwa piny ale w poprzedniej głowicy mialem 2 czujniki jeden w obok rozrządu tam właśnie miałem czerwony na jeden pin a drugi czarny koło termostatu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > tak czarny wkręcony obok termostatu na dwa piny ale w poprzedniej głowicy mialem 2 czujniki jeden w > obok rozrządu tam właśnie miałem czerwony na jeden pin a drugi czarny koło termostatu . jednopinowy idzie na wskaznik dwu pinowy do kompa dlatego jesli ktos nie ma miejsca w glowicy to montuje 3 pinowy lub kombinuje aby gdzies umiescic 1 pinowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > jednopinowy idzie na wskaznik > dwu pinowy do kompa > dlatego jesli ktos nie ma miejsca w glowicy to montuje 3 pinowy lub kombinuje aby gdzies umiescic 1 > pinowy eh zawsze coś ,ten 3 pinowy chyba drogi jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > eh zawsze coś ,ten 3 pinowy chyba drogi jest ? czasami widze oferty sprzedazy za 50zl z wtyczka jakies 3-4 lata temu kupowalem w aso przy swapie na 1.4 16v to placilem okolo 70zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > czasami widze oferty sprzedazy za 50zl z wtyczka > jakies 3-4 lata temu kupowalem w aso przy swapie na 1.4 16v to placilem okolo 70zl no właśnie widzę że na allegro nic nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > no właśnie widzę że na allegro nic nie ma slabo szukales Szary Niebieski Szary mialem i dzialal niebieski pewnie inna firma i dlatego kolor inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 Trochę odgrzebię temat. Mam w 1.2 8V czujnik temperatury w głowicy jednopinowy czerwony. Podłączyłem go tak jak to jest w 900 i 1.1spi do kontrolki przegrzania w liczniku. Okazało się, że czujnik nie jest skokowy tak jak ten z seja, tylko płynnie zmienia rezystancję wraz ze wzrostem temperatury co powoduje coraz mocniejsze żarzenie się kontrolki w miarę rozgrzania silnika. Skoro tak działa to pytanie czy mogę do tego czujnika podłączyć wskaźnik temperatury? Jeśli tak to w jaki sposób. Miałem kiedyś wskaźnik autogauge ale tam czujnik miał dwa wyjścia a ten w głowicy ma tylko jeden pin. Jak zatem podłączyć ten jednopinowy czujnik ze wskaźnikiem i czy w ogóle to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 Jeśli masz wskaźnik z dwupinowy to jeden kabelek do czujnika, drugi do masy i powinno zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Jeśli masz wskaźnik z dwupinowy to jeden kabelek do czujnika, drugi do masy i powinno zadziałać. Dzięki za odpowiedź, przypuszczałem, że ten drugi pin będzie do masy. Wskaźnika jeszcze nie mam, ale zamierzam kupić, dlatego wolałem się z góry upewnić czy da się go podłączyć do obecnego czujnika czy trzeba kupować jakiś inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.