PiotrekPanda Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 tak myślę aby w moim grande punto zmienić skrzynie biegów z 5biegowego na 6biegową, czy mogą być z tym problemy? co muszę zmienić? skrzynie, linki, sprzęgło, wybieraki, półoś też? Chyba najlepiej bedzie zakładać taką od 1.4 95KM czy się mylę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pachala Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 Pomijając zagadnienia techniczne, przy takiej mocy... ciekawe po co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Pomijając zagadnienia techniczne, przy takiej mocy... ciekawe po co ? przez 2lata miałem vectre c oraz grande, vectra była w trasy, niestety jestem zmuszony do robienia tras grande, i wkurza mnie jak mam 5bieg, 110km i na obrotomieżu jest ponad 3600 obrotów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > tak myślę aby w moim grande punto zmienić skrzynie biegów z 5biegowego na 6biegową, czy mogą być z > tym problemy? co muszę zmienić? skrzynie, linki, sprzęgło, wybieraki, półoś też? Chyba > najlepiej bedzie zakładać taką od 1.4 95KM czy się mylę? Głowy nie dam uciąć ale podobno pasuje p&p. W sumie nie ważna jest moc ale zestopniowanie skrzyni. Piątka jest o kant d..y , jak wspomniałeś za duże są obroty np przy 100km/h. W Transitku mam przy tej prędkości niecałe 2k obr i duży zapas pod pedałem . A w GP to lipa , nawet w Pandzie jakoś chyba było inaczej bo nie drażniło mnie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > Głowy nie dam uciąć ale podobno pasuje p&p. W sumie nie ważna jest moc ale zestopniowanie > skrzyni. Piątka jest o kant d..y , jak wspomniałeś za duże są obroty np przy 100km/h. W > Transitku mam przy tej prędkości niecałe 2k obr i duży zapas pod pedałem . A w GP to lipa , > nawet w Pandzie jakoś chyba było inaczej bo nie drażniło mnie to. mam też cały komplet od t-jet 120konnego i może ten byłby nawet lepszy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 pasuje p&p moze spokojnie zmienic skrzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 gra nie warta swieczki cały swap by za duzo kosztował pomijajac kwestie mechaniki problem jest z elektronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > gra nie warta swieczki cały swap by za duzo kosztował pomijajac kwestie mechaniki problem jest z > elektronika Czyli co lepsza ta jest od 1.4 16v 95 koni niż ta od t_jeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Głowy nie dam uciąć ale podobno pasuje p&p. W sumie nie ważna jest moc ale zestopniowanie > skrzyni. Piątka jest o kant d..y , jak wspomniałeś za duże są obroty np przy 100km/h. W > Transitku mam przy tej prędkości niecałe 2k obr i duży zapas pod pedałem . A w GP to lipa , > nawet w Pandzie jakoś chyba było inaczej bo nie drażniło mnie to. Nie prównuje klekota z forda do beny w gp, wiadomo , że transit nie będzie miał 3600obr na najwyższym biegu, bo T poszłoby moment Do głw. wątku, odpuściłbym sobie przekładkę, kup klekota 1.3 na trasę z 6 skrzynią i dużo zaoszczędzisz przy tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Nie prównuje klekota z forda do beny w gp, wiadomo , że transit nie będzie miał 3600obr na > najwyższym biegu, bo T poszłoby moment > Do głw. wątku, odpuściłbym sobie przekładkę, kup klekota 1.3 na trasę z 6 skrzynią i dużo > zaoszczędzisz przy tym brak opcji sprzedaży auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Nie prównuje klekota z forda do beny w gp, wiadomo , że transit nie będzie miał 3600obr na > najwyższym biegu, bo T poszłoby moment No fakt troche może przeholowałem z porównaniem Bujałem się tysz troszku kapeluszowozem Rumcajsem z 1.4 85KM i piątka jest o wiele "przyjemniejsza" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > brak opcji sprzedaży auta. to jeździj , podejrzewam że skrzynia 6 nie koniecznie wpłynie na oszczędność paliwa, przy 100 teraz masz pewnie max moment w 8v, więc byle górka przy niższych obr. będzie obciążać mocno silnik, ze wględu na małą moc i moment przy niskim zakresie obr. co wpłynie negatywnie na spalanie i sprzęgło. Jeżeli chodzi o spalanie nie będziesz mądrzejszy niż stado inżynierów stojących za tą konstrukcją auto wiele km przejechało na testach zanim oddali do sprzedaży, także na pewno dobrali dobre przełożenia do mocy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > to jeździj , podejrzewam że skrzynia 6 nie koniecznie wpłynie na oszczędność paliwa, przy 100 teraz > masz pewnie max moment w 8v, więc byle górka przy niższych obr. będzie obciążać mocno silnik, > ze wględu na małą moc i moment przy niskim zakresie obr. co wpłynie 7negatywnie na spalanie i > sprzęgło. Jeżeli chodzi o spalanie nie będziesz mądrzejszy niż stado inżynierów stojących za > tą konstrukcją auto wiele km przejechało na testach zanim oddali do sprzedaży, także na > pewno dobrali dobre przełożenia do mocy silnika W takie razie po co pojechałem do marcina na zmiane soft skoro grupa inżynierów tak dobrze dobrała moc moment obr twojego auta? Spalanie jak spalanie tylko chodzi mi o to aby uzyskać w aucie możliwość "uuspokojenia silnika" Przy 110 na godzinę mam wrażenie że silniku się męczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Czyli co lepsza ta jest od 1.4 16v 95 koni niż ta od t_jeta? od t jeta nie pasuje p&p a od 1.4 16v lub stilo 1.2/1.4 nowe bravo 1.4 16v oraz 500 1.4 16v pasuje p&p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > od t jeta nie pasuje p&p a od 1.4 16v lub stilo 1.2/1.4 nowe bravo 1.4 16v oraz 500 1.4 16v > pasuje p&p a sprzęgło też zostaje stare czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > W takie razie po co pojechałem do marcina na zmiane soft skoro grupa inżynierów tak dobrze > dobrała moc moment obr twojego auta? Też pojechałem, ale tu się tyczy czytanie ze zrozumieniem, pisałem o przełożeniach nie mocy pamiętaj, że do silnika dochodzą normy co2 itp oraz zapewnienie w miarę możliwości większej trwałości silnika, także nie generalizujmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > to jeździj , podejrzewam że skrzynia 6 nie koniecznie wpłynie na oszczędność paliwa, Zmieniłem skrzynię w BXie na taką od AXa diesla - zupełnie inne przełożenia. Fakt, że trochę trudniej się ruszał, ale tragedii nie było, za to spalanie w mieście spadło o jakieś 0,5l/100km, za to w trasie od 1-1,5l/100km. > Jeżeli chodzi o spalanie nie będziesz mądrzejszy niż stado inżynierów stojących za tą konstrukcją auto wiele km przejechało na testach zanim oddali do sprzedaży, także na pewno dobrali dobre przełożenia do mocy silnika Tutaj mam inne zdanie. Inżynierowie mają jakiś cel. Np. w citroenie skrzynie były tak stopniowane, że na najwyższym biegu uzyskiwało się maksymalną prędkość przy prędkości obrotowej silnika odpowiadającej maksymalnej mocy. Skutek tego był taki, że przy 120km/h obroty silnika były ok. 4000 Po zmianie skrzyni miałem 3000 ... Uważam, że maksymalną prędkość w samochodzie powinno się uzyskiwać na przedostatnim biegu, a ostatni powinien być używany w celu oszczędności paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > a sprzęgło też zostaje stare czy jak? tak sprzeglo tez zostaje własnie bede na dniach taka skrzynie do cinquecento sporting montował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > tak sprzeglo tez zostaje własnie bede na dniach taka skrzynie do cinquecento sporting montował kurde miałem taką ładną skrzynie po 7tyś przebiegu to sprzedałem nic bede musiał poszukać jakiegoś dawcy Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.