Bermuda Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 a wiec tak pacjent to punto z silnikiem wszystkim dobrze znany dlatego pisze tutaj: 1.2 8v MPI + LPG 210tys przebiegu dzisiaj jak było u mnie -2 st to tak odpalił czyli chycił i odrazu zgasł oczywiscie z wcisnietym pedałem gazu troche potem przez jakies 5-6 razy krecenia w ogóle nie chiał chycic po 5 min spokoju odpalił znowu z wcisnietym pedałem gazu bo inaczej chciał zgasnąc a jak jest plusowa tenperatura to pali od sztycha ? co to bedzie kompresja ? czy jakis czujnik pada czy co ? cewka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wachus Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > a wiec tak pacjent to punto z silnikiem wszystkim dobrze znany dlatego pisze tutaj: 1.2 8v MPI + > LPG 210tys przebiegu dzisiaj jak było u mnie -2 st to tak odpalił czyli chycił i odrazu zgasł > oczywiscie z wcisnietym pedałem gazu troche potem przez jakies 5-6 razy krecenia w ogóle nie > chiał chycic po 5 min spokoju odpalił znowu z wcisnietym pedałem gazu bo inaczej chciał > zgasnąc a jak jest plusowa tenperatura to pali od sztycha ? co to bedzie kompresja ? czy jakis > czujnik pada czy co ? cewka ? być może do kabli WN wilgoć się dostaje Kiedy je wymieniałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bermuda Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > być może do kabli WN wilgoć się dostaje Kiedy je wymieniałeś ? 3 dni temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > a wiec tak pacjent to punto z silnikiem wszystkim dobrze znany dlatego pisze tutaj: 1.2 8v MPI + > LPG 210tys przebiegu dzisiaj jak było u mnie -2 st to tak odpalił czyli chycił i odrazu zgasł > oczywiscie z wcisnietym pedałem gazu troche potem przez jakies 5-6 razy krecenia w ogóle nie > chiał chycic po 5 min spokoju odpalił znowu z wcisnietym pedałem gazu bo inaczej chciał > zgasnąc a jak jest plusowa tenperatura to pali od sztycha ? co to bedzie kompresja ? czy jakis > czujnik pada czy co ? cewka ? Jaki gaz? (jaka instalacja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bermuda Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 jakas na przełącznik nie automat tz ze jak sie przegazuje to sie przełączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > jakas na przełącznik nie automat tz ze jak sie przegazuje to sie przełączy II generacja pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > jakas na przełącznik nie automat tz ze jak sie przegazuje to sie przełączy Znajdz sterownik i odczytaj z niego nazwe. Ew jeszcze wrzuc zdjecie komory. I lub II generacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bermuda Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Znajdz sterownik i odczytaj z niego nazwe. Ew jeszcze wrzuc zdjecie komory. > I lub II generacja. no dobra ale co gaz ma do tego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Znajdz sterownik i odczytaj z niego nazwe. Ew jeszcze wrzuc zdjecie komory. > I lub II generacja. Pewnie II. Może czasem być tak, że jeśli emulator nie działa dobrze (albo go nie ma) to komp benzynowy świruje i są problemy z uruchomieniem ale w pierwszej kolejności wpiąłbym to do jakiegoś kompa diagnostycznego i odczytał błędy tudzież parametry czujników czy są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bermuda Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 był własnie ostatnio na regulacji gazu i niby jest good ale dziwne czemu jak jest - to nie zapali a dopiero za 5-6 razem pali wymienie jutro cewki i świece i moze pojade na kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > był własnie ostatnio na regulacji gazu i niby jest good ale dziwne czemu jak jest - to nie zapali a > dopiero za 5-6 razem pali wymienie jutro cewki i świece i moze pojade na kompa Najpierw pojedź na kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekg Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 podepne sie... mój sej nie dawno tez dostał 1.2 8v z p1 i na początku odpalał normalnie i teraz już tak nie jest, wymieniłem świece kable WN filtr paliwa i jest minimalnie lepiej. Jak stoi długo to odpali za 1szym ale jak jest ciepły i postoi tak z 1godz to już musi długo ciągnąć żeby odpalić normalnie mam strach gdzies dalej nim jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 Czujnik temperatury silnika może ? Ten co odpowiada za ssanie, nie wiem gdzie się dokładnie znajduje w 1.2 8v, ale podejrzewam że to ten w kolektorze ssącym jak patrzysz na silnik to po prawej stronie z niebieską końcówką. Lepiej nie umiem wytłumaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 ewentualnie czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.