Skocz do zawartości

1.2 8v MPI nie pali


Bermuda

Rekomendowane odpowiedzi

a wiec tak pacjent to punto z silnikiem wszystkim dobrze znany dlatego pisze tutaj: 1.2 8v MPI + LPG 210tys przebiegu dzisiaj jak było u mnie -2 st to tak odpalił czyli chycił i odrazu zgasł oczywiscie z wcisnietym pedałem gazu troche potem przez jakies 5-6 razy krecenia w ogóle nie chiał chycic po 5 min spokoju odpalił znowu z wcisnietym pedałem gazu bo inaczej chciał zgasnąc a jak jest plusowa tenperatura to pali od sztycha ? co to bedzie kompresja ? czy jakis czujnik pada czy co ? cewka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wiec tak pacjent to punto z silnikiem wszystkim dobrze znany dlatego pisze tutaj: 1.2 8v MPI +

> LPG 210tys przebiegu dzisiaj jak było u mnie -2 st to tak odpalił czyli chycił i odrazu zgasł

> oczywiscie z wcisnietym pedałem gazu troche potem przez jakies 5-6 razy krecenia w ogóle nie

> chiał chycic po 5 min spokoju odpalił znowu z wcisnietym pedałem gazu bo inaczej chciał

> zgasnąc a jak jest plusowa tenperatura to pali od sztycha ? co to bedzie kompresja ? czy jakis

> czujnik pada czy co ? cewka ?

być może do kabli WN wilgoć się dostaje Kiedy je wymieniałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wiec tak pacjent to punto z silnikiem wszystkim dobrze znany dlatego pisze tutaj: 1.2 8v MPI +

> LPG 210tys przebiegu dzisiaj jak było u mnie -2 st to tak odpalił czyli chycił i odrazu zgasł

> oczywiscie z wcisnietym pedałem gazu troche potem przez jakies 5-6 razy krecenia w ogóle nie

> chiał chycic po 5 min spokoju odpalił znowu z wcisnietym pedałem gazu bo inaczej chciał

> zgasnąc a jak jest plusowa tenperatura to pali od sztycha ? co to bedzie kompresja ? czy jakis

> czujnik pada czy co ? cewka ?

Jaki gaz? (jaka instalacja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajdz sterownik i odczytaj z niego nazwe. Ew jeszcze wrzuc zdjecie komory.

> I lub II generacja.

Pewnie II.

Może czasem być tak, że jeśli emulator nie działa dobrze (albo go nie ma) to komp benzynowy świruje i są problemy z uruchomieniem ale w pierwszej kolejności wpiąłbym to do jakiegoś kompa diagnostycznego i odczytał błędy tudzież parametry czujników czy są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie... mój sej nie dawno tez dostał 1.2 8v z p1 i na początku odpalał normalnie i teraz już tak nie jest, wymieniłem świece kable WN filtr paliwa i jest minimalnie lepiej. Jak stoi długo to odpali za 1szym ale jak jest ciepły i postoi tak z 1godz to już musi długo ciągnąć żeby odpalić passed_out.gif normalnie mam strach gdzies dalej nim jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury silnika może ? Ten co odpowiada za ssanie, nie wiem gdzie się dokładnie znajduje w 1.2 8v, ale podejrzewam że to ten w kolektorze ssącym jak patrzysz na silnik to po prawej stronie z niebieską końcówką. Lepiej nie umiem wytłumaczyć 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.