koNik Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 ...ponieważ przekonałem moją że auto którym się porusza (Punto 2) trzeba sprzedać i kupić coś fajnego dla niej na co dzień - rozglądam się za E30. Interesuje mnie głównie model 316 ponieważ przy RWD auto ma mieć jak najspokojniejszy tył (panicznie boi się E12 po tym jak nas kiedyś pociągnęło z dodania gazu przy 140 na mokrej A4 ) więc wszelkie 325i itp. odpadają z założenia.. Buda - i tu jest sęk - podoba nam się BAUR. Miał ktoś kiedyś z takim do czynienia? Jakie są bolączki takiego nadwozia i na co uważać przy zakupie, poza rzeczami oczywistymi. Ile pali takie 316i? (przebiegi będą ok 30kkm rocznie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 na pewno chcesz sie pchac w m40 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > na pewno chcesz sie pchac w m40 ? a co z nim nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > a co z nim nie tak ? pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > pasek to sie zmieni baba bedzie jeździć, bez ciskania, bez wściekania - co mu sie ma stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 znając M30B35, to to musi dawac fajnie do pieca: http://otomoto.pl/bmw-335-e30-alpina-gwint-cabrio-3-5-C26702546.html odburaczyć i byłoby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > a co z nim nie tak ? wycierajace sie walki, klepiaca glowica, zrywajace sie paski rozrzadu itd mialy wady jak byly nowe a teraz maja po 20 lat i roznych wlascicieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > wycierajace sie walki, klepiaca glowica, zrywajace sie paski rozrzadu itd > mialy wady jak byly nowe a teraz maja po 20 lat i roznych wlascicieli hmmm... a tekie http://otomoto.pl/bmw-318-e30-cabrio-skora-got-do-rejest-C25773336.html to tez pasek czy łańcuch? nie znam się na tych małych silnikach w BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > ...ponieważ przekonałem moją że auto którym się porusza (Punto 2) trzeba sprzedać i kupić coś > fajnego dla niej na co dzień - rozglądam się za E30. > Interesuje mnie głównie model 316 ponieważ przy RWD auto ma mieć jak najspokojniejszy tył > (panicznie boi się E12 po tym jak nas kiedyś pociągnęło z dodania gazu przy 140 na mokrej A4 > ) więc wszelkie 325i itp. odpadają z założenia.. > Buda - i tu jest sęk - podoba nam się BAUR. Miał ktoś kiedyś z takim do czynienia? Jakie są > bolączki takiego nadwozia i na co uważać przy zakupie, poza rzeczami oczywistymi. > Ile pali takie 316i? (przebiegi będą ok 30kkm rocznie) a nie bylo w e30 kontroli trakcji ? w jakis lepszych wersjach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > a nie bylo w e30 kontroli trakcji ? w jakis lepszych wersjach ? mialy :D . . cegle pod pedalem gazu a powaznie nigdy nie spotkalem sie z e30 z kontrola trakcji , ABS owszem ale to tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > znając M30B35, to to musi dawac fajnie do pieca: Idzie zima, jak chcesz się pozbyć Punto i kobitki to jest to świetna opcja jak ogarnąć temat za jednym zamachem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Idzie zima, jak chcesz się pozbyć Punto i kobitki to jest to świetna opcja jak ogarnąć temat za > jednym zamachem hahahahah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > ...ponieważ przekonałem moją że auto którym się porusza (Punto 2) trzeba sprzedać i kupić coś > fajnego dla niej na co dzień - rozglądam się za E30. > Interesuje mnie głównie model 316 ponieważ przy RWD auto ma mieć jak najspokojniejszy tył > (panicznie boi się E12 po tym jak nas kiedyś pociągnęło z dodania gazu przy 140 na mokrej A4 > ) więc wszelkie 325i itp. odpadają z założenia.. > Buda - i tu jest sęk - podoba nam się BAUR. Miał ktoś kiedyś z takim do czynienia? Jakie są > bolączki takiego nadwozia i na co uważać przy zakupie, poza rzeczami oczywistymi. > Ile pali takie 316i? (przebiegi będą ok 30kkm rocznie) E30 do jazdy na codzien ? Prosze Cie - to bedzie droga przez męke, ciasne, stare, niekomfortowe auto. Mówie to ja - posiadacz 2 x E30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > E30 do jazdy na codzien ? Prosze Cie - to bedzie droga przez męke, ciasne, stare, niekomfortowe > auto. Mówie to ja - posiadacz 2 x E30 przesadzasz bardziej ciasne i niekomfortowe niż Punto nie będzie - a przynajmniej jakoś wygląda PS. Co to za rura w zderzaku? Ile KM i ile kg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > E30 do jazdy na codzien ? Prosze Cie - to bedzie droga przez męke, ciasne, stare, niekomfortowe > auto. Mówie to ja - posiadacz 2 x E30 Jak nadlubales to masz niekomfortowe. Poki nie zaczalem dzialac ze swoim E36 to jezdzilo sie przyjemniej niz UFO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Jak nadlubales to masz niekomfortowe. > Poki nie zaczalem dzialac ze swoim E36 to jezdzilo sie przyjemniej niz UFO. przejedź się E32 jak będziesz miał okazje albo np E23 - pięknie otwiera oczy na "stare auta" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Idzie zima, jak chcesz się pozbyć Punto i kobitki to jest to świetna opcja jak ogarnąć temat za > jednym zamachem wieeem jak to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > przesadzasz > bardziej ciasne i niekomfortowe niż Punto nie będzie - a przynajmniej jakoś wygląda Na codzień szczerze bym wolał punto - niż stare e30 jeszcze z m40 pod maską. > PS. Co to za rura w zderzaku? Ile KM i ile kg ? Rura w zderzaku to scream pipe - wyjscie z wastegate. Moc ok 350 - 400 km - nie mialem okazji jeszcze odwiedzić hamowni, ale doladowanie 1 bar z holseta hx35. Waga seryjna - coupe bez szyberdachu - nie odelżane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > wieeem jak to działa Szału to to nie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Szału to to nie robi przy 350-400KM jak piszesz to pewnie nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Jak nadlubales to masz niekomfortowe. > Poki nie zaczalem dzialac ze swoim E36 to jezdzilo sie przyjemniej niz UFO. Jeździłem troche serią to wiem co mówie. Nie porównuj do e36 bo to naprawdę kultura. E30 można porównać do dużego fiata jeśli chodzi o komfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > przy 350-400KM jak piszesz to pewnie nie 100 - 200 jakies 8,5s z dyfrem 3,46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Na codzień szczerze bym wolał punto - niż stare e30 jeszcze z m40 pod maską. Punto ma parę wad - np 1.2 pod maską które nie jedzie i z którego cieknie olej spod każdej uszczelki (mimo 80kkm przebiegu od nowości - salonowe), pali dosć dużo (7-8 l po Krakowie), zaczyna rdzewieć i w dodatku wygląda jak plastikowy śmietnik Zresztą moja baba sama chce E30, to nie mój pomysł o dziwo > Rura w zderzaku to scream pipe - wyjscie z wastegate. Moc ok 350 - 400 km - nie mialem okazji > jeszcze odwiedzić hamowni, ale doladowanie 1 bar z holseta hx35. Waga seryjna - coupe bez > szyberdachu - nie odelżane. fajne musi grubo jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > 100 - 200 jakies 8,5s z dyfrem 3,46 no ok ok - wszystko fajnie, tylko sam wiesz że nie wiesz kiedy się to popsuje. A takie M30B35 możesz deptać, deptać, deptać.... Nie do końca to można porównać jednak Oczywiście coś za coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Punto ma parę wad - np 1.2 pod maską które nie jedzie i z którego cieknie olej spod każdej > uszczelki (mimo 80kkm przebiegu od nowości - salonowe), pali dosć dużo (7-8 l po Krakowie), > zaczyna rdzewieć i w dodatku wygląda jak plastikowy śmietnik Zresztą moja baba sama chce E30, > to nie mój pomysł o dziwo > fajne musi grubo jechać Silnik 1.2 to jedna z lepszych konstrukcji. Nie da sie go porównać do m40. Ja doskonale rozumiem miłość do e30 - ale po weekendowym uzytkowaniu cabrio już niemogłem się doczekać poniedziałkowej przesiadki do dupowozu. Cisza, wygoda i te sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > no ok ok - wszystko fajnie, tylko sam wiesz że nie wiesz kiedy się to popsuje. A takie M30B35 > możesz deptać, deptać, deptać.... Nie do końca to można porównać jednak Oczywiście coś za > coś. Dużo nie jeżdżę bo na paliwo bym nie wyrobił. W uproszczeniu 1 zł = 1 km. M30 też może zaboleć portfel - to są już stare wysłużone jednostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Silnik 1.2 to jedna z lepszych konstrukcji. Nie da sie go porównać do m40. no to ja mam jakiś pechowy egzemplarz > Ja doskonale rozumiem miłość do e30 - ale po weekendowym uzytkowaniu cabrio już niemogłem się > doczekać poniedziałkowej przesiadki do dupowozu. Cisza, wygoda i te sprawy. wiesz, ja mam trochę inne podejście - np ostatnie 3 miesiące jeżdżę na co dzień E12 na zmianę z Wołgą - bo lubię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > no to ja mam jakiś pechowy egzemplarz > wiesz, ja mam trochę inne podejście - np ostatnie 3 miesiące jeżdżę na co dzień E12 na zmianę z > Wołgą - bo lubię E12 nie da sie porównać do e30. Co do wołgi to nie wypowiem się bo słabo pamiętam z dzieciństwa. A wracjąc do e30 to myślę ze m40 spali 8 po mieście niezależnie czy 1.6 czy 1.8. Znaleźć dobry egzemplarz tzn bez rdzy też nie jest łatwo szczególnie coupe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > E12 nie da sie porównać do e30. no ale co jest takiego nie tak w tym E30? Pozycja za kierownicą? zawieszenie? Powiem szczerze że E30 jechałem tylko raz w życiu - i to dość krótko - sedanem 1.8 jeszcze na M10. I nie zauważyłem żeby było tam coś wspólnego z DFem Było w miare cicho, fajera chodziła lekko - oczywiście pozycja za kierownicą i ergonomia nie była doskonała no ale bez przesady... mozesz rozwinąć jakie są wady dokładnie? > A wracjąc do e30 to myślę ze m40 spali 8 po mieście niezależnie czy 1.6 czy 1.8. Znaleźć dobry > egzemplarz tzn bez rdzy też nie jest łatwo szczególnie coupe. jak spali 8 to bedzie ok, jak spali 10 też sie nic nie stanie. Chodzi o to że Punto pali 8 i ma 60 strasznie leniwych koni i w sumie nic nie wnosi ten samochód, a mało nie pali A może lepiej szukać starego na M10? Koszta nie są aż takie ważne, mogę dać powiedzmy 15kzł. I przypominam że chciałbym Baura/Cabrio ewentualnie Coupe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > no ale co jest takiego nie tak w tym E30? Pozycja za kierownicą? zawieszenie? Powiem szczerze że > E30 jechałem tylko raz w życiu - i to dość krótko - sedanem 1.8 jeszcze na M10. I nie > zauważyłem żeby było tam coś wspólnego z DFem Było w miare cicho, fajera chodziła lekko - > oczywiście pozycja za kierownicą i ergonomia nie była doskonała no ale bez przesady... mozesz > rozwinąć jakie są wady dokładnie? > jak spali 8 to bedzie ok, jak spali 10 też sie nic nie stanie. Chodzi o to że Punto pali 8 i ma 60 > strasznie leniwych koni i w sumie nic nie wnosi ten samochód, a mało nie pali > A może lepiej szukać starego na M10? Koszta nie są aż takie ważne, mogę dać powiedzmy 15kzł. I > przypominam że chciałbym Baura/Cabrio ewentualnie Coupe Główne wady: ciasno, głośno, brak klimy, prymitywne zawieszenie tylne (akurat w punto jest takie samo), liche hamulce w serii (silniki m40). Ergonomia nie jest najgorsza - fotele sportzitze, kierownica mtechnic (mniejsza), shortshifter ze współczesnego modelu i w miare się jezdzi. Pojezdzijcię trochę przed zakupem. W tej cenie to już można kupić coś fajnego. A myślałeś nad jakims IS'em ? Cabrio do jazdy na codzień to bym już skreślił od razu - szkoda tego na zimę. Co do baura to się nie wypowiem bo widziałem tylko na zdjęciach - ale mechanicznie jest to przerobione coupe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Główne wady: > ciasno, jak w Punto > głośno, ok, w Punto jest w miarę cicho - aczkolwiek wydaje odgłosy z pogranicza odkurzacza zelmer/ sokowirówki mulinex > brak klimy, jak u mnie w Punto > prymitywne zawieszenie tylne (akurat w punto jest takie > samo), liche hamulce w serii (silniki m40). też mam tam średnie, bez ABS - to Punto GO! > Pojezdzijcię trochę przed zakupem. pojeździmy - po cichu liczyłem że w E30 jest trochę jak w E32 tyle że mniejsze > W tej cenie to już można kupić coś fajnego. A myślałeś nad jakims IS'em ? Cabrio do jazdy na > codzień to bym już skreślił od razu - szkoda tego na zimę. Co do baura to się nie wypowiem bo > widziałem tylko na zdjęciach - ale mechanicznie jest to przerobione coupe. Auto ma być słabe, iS odpada z tego powodu. Liczę po cichu na to, że jak się doprowadzi E30 do porządku to będzie jeździć bez zaglądania pod maskę - tak jak jeździ mi w tym momencie E12. A o Punto niestety powiedzieć sie tego nie da powoli. Poza tym cabrio/baurem to bym sam sobie chętnie latem pojeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Na codzień szczerze bym wolał punto - niż stare e30 jeszcze z m40 pod maską. > Rura w zderzaku to scream pipe - wyjscie z wastegate. Moc ok 350 - 400 km - nie mialem okazji > jeszcze odwiedzić hamowni, ale doladowanie 1 bar z holseta hx35. Waga seryjna - coupe bez > szyberdachu - nie odelżane. AVE! Po prostu uwielbiam takie projekty :D Napisz mi proszę, jakie to mniej więcej koszty, czym wystrojone (zapłon, wtrysk), jakie wtryski, cewki widzę, że chyba seryjne, dają jeszcze radę? Wnętrzności seria, czy coś dłubane? Gratulacje, piękna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Jeździłem troche serią to wiem co mówie. Nie porównuj do e36 bo to naprawdę kultura. E30 można > porównać do dużego fiata jeśli chodzi o komfort. Ja mam 1/2 E36, bo z tylu zawieszenie jest bardzo podobne do E30. Jak napisales nizej "prymitywne". A jednak nowszy o ponad dekade Civic moze byc mniej komfortowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > AVE! Po prostu uwielbiam takie projekty :D > Napisz mi proszę, jakie to mniej więcej koszty, czym wystrojone (zapłon, wtrysk), jakie wtryski, > cewki widzę, że chyba seryjne, dają jeszcze radę? > Wnętrzności seria, czy coś dłubane? > Gratulacje, piękna sprawa Koszty to ciężko powiedzieć bo budowałem to pare lat, wszystko zrobilem sam lub z pomocą znajomych. Nigdy nie korzystałem z usług żadnej firmy tjuningowej. Strojenie we własnym zakresie EMU, wtryski 6 x 1600 ccm. Cewki spokojnie dają rade do 9000 rpm. Wnętrzności seria. Osprzęt jest przemyślany na 550 - 600 km - niestety silnik jest w stanie przyjąć w serii 400, jak będe miał środki to zakuje motor i będzie większa moc. Komputer: Tak powstawała wiązka elektryczna: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Koszty to ciężko powiedzieć bo budowałem to pare lat, wszystko zrobilem sam lub z pomocą znajomych. > Nigdy nie korzystałem z usług żadnej firmy tjuningowej. > Strojenie we własnym zakresie EMU, wtryski 6 x 1600 ccm. Cewki spokojnie dają rade do 9000 rpm. > Wnętrzności seria. Osprzęt jest przemyślany na 550 - 600 km - niestety silnik jest w stanie > przyjąć w serii 400, jak będe miał środki to zakuje motor i będzie większa moc. > Komputer: > Tak powstawała wiązka elektryczna: EMU chyba stosunkowo niedawno jest na rynku. Nie wiem od kiedy, bo nie śledzę na bieżąco tematów Jadźwina, ale jakiś czas temu jeszcze był w planach Od początku bangalało to na SA, czy miało też okazję na świni (DET?) domyślam się, że wykorzystując możliwości EMU, szerokopasmówkę masz władowaną na stałe? bez problemu obsługuje wszystkie BMkowe czujniki, czy trzeba było wymieniać na jakieś inne? zapewne obciążenie masz wyłącznie po MAPie? dobry patent na połączenie airboxa z kolektorem wtryski to chyba 600 a nie 1600ccm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > EMU chyba stosunkowo niedawno jest na rynku. Nie wiem od kiedy, bo nie śledzę na bieżąco tematów Od kwietnia > Jadźwina, ale jakiś czas temu jeszcze był w planach Od początku bangalało to na SA, czy > miało też okazję na świni (DET?) Od początku na SA. > domyślam się, że wykorzystując możliwości EMU, szerokopasmówkę masz władowaną na stałe? bez > problemu obsługuje wszystkie BMkowe czujniki, czy trzeba było wymieniać na jakieś inne? Czujniki temperatury wody i powietrza - nowe Bosch Motorsport, z BMW został tylko czujnik polozenia przepustnicy, czujniki spalania stukowego (z m52). Szerokopasmówka na stałe. > zapewne obciążenie masz wyłącznie po MAPie? dobry patent na połączenie airboxa z kolektorem Sterowanie po MPAie i TPS. Ten paten średnio się sprawdza, są tam nieszczelności. Przez zimę może coś wymyślę. > wtryski to chyba 600 a nie 1600ccm? Wtryski 1600 dobrze napisalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Szary siedzisz tam sobie cichutko w garage i cicho / ciemno dlubiesz ... Projekt widze fajny na maxa moze zalozysz watek i zrobisz jakis opis i galerie Milo bedzie zobaczyc co i jak tam kombinujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Od kwietnia > Od początku na SA. > Czujniki temperatury wody i powietrza - nowe Bosch Motorsport, z BMW został tylko czujnik polozenia > przepustnicy, czujniki spalania stukowego (z m52). Szerokopasmówka na stałe. > Sterowanie po MPAie i TPS. Ten paten średnio się sprawdza, są tam nieszczelności. Przez zimę może > coś wymyślę. > Wtryski 1600 dobrze napisalem bardzo, bardzo mi się to podoba. winszuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > trzeba sprzedać i kupić coś > fajnego dla niej na co dzień - rozglądam się za E30. Moim zdaniem to jest kiepski pomysl, chyba ze jest Hołowczycem w sukience :D Moim zdaniem to auto jest momentami nieprzewidywalne z punktu widzenia "normalnego" kierowcy. W sensie lubi chodzić bokiem, a w połączeniu z kobietą za kierownicą, może się to kiepsko skończyć. I dla E30 i dla kobiety. 1.6 też chodzi bokiem, po śliskim tylko bo po śliskim, ale wystarczy źle zredukować bieg, albo dodać lekko gazu na wyjściu z ronda i lecisz bokiem. Czy 1.6, czy 1.8 oba palą 11-13 PB po Warszawie. M42 podobnie. Miałem już M40 x3, teraz mam czwarte. Tyle pali i "nie pomalujesz". W M40 problemem są wycierające się wałki = gorsza praca, wieksze spalanie, niewkrecanie do odcinki. Za pomocą specjalnych pastylek, dźwigienek z M43 oraz wałka w dobrym stanie można wyeliminować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 Nie przesadzajmy ze spalaniem. Moje M44 z krótkim dyfrem okręca mi 11l w mieście w zimie. A ekodrajwer ze mnie żaden jak dobrze wiesz. W lecie pije przynajmniej połóweczkę mniej W mieszanym schodzę do 9. Na trasie jakbym się uparł i nie przekraczał 4000obr (znaczy 110km/h) to można zejść do 7-8l. Coś masz popsute te samochody. Bo ja na prawde nie oszczędzam. Jak jadę po czerwonym polu i mam ciasno ustawione spotkania to mi 13l spala. Więcej niż 14l średniego (wliczając w to zabawę po lotnisku) nie spalił mi nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > Moje M44 z krótkim dyfrem okręca mi 11l w mieście w zimie. Nie mowiles ze masz M42? > Jak jadę po czerwonym polu i mam ciasno ustawione spotkania to mi 13l spala. Czyli wszystko sie zgadza napisalem, ze lyknie po miescie 11-13. Moje czarne miesci sie po Warszawie w takiej ilosc LPG. Ale zgodzimy sie chyba, ze na 8l PB po miescie nie ma co liczyc? A o obalenie tej tezy mi chodzilo. Więcej niż 14l > średniego (wliczając w to zabawę po lotnisku) nie spalił mi nigdy. Mi M40 po Bemowie palilo 17-19. M42 ile pali przy czyms takim nie wiem, nie liczylem. Natomiast powtarzalne po miescie na dyfrze 4.45 wychodzilo 13. Przy kozakowaniu. Mniej niz 11.5 nie dalo sie uzyskac jadac spokojnie do 3.5k rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.