Skocz do zawartości

e36 2.0 i więcej czyli cała prawda o....


Drabek

Rekomendowane odpowiedzi

> Szczelina nad prawym kierunkiem zwróciła moją uwagę. Jest nieco mniejsza od szczeliny nad lewym (

> patrząc od przodu oczywiście)

Mysle ze to nie problem, wazne by auto nie bylo zrobione z przystanku autobusowego , bo na takie rocznik i takie auto to dosc mozliwe... przedni pas od gory wyglada ze jest niby ori ale to dopiero na miejscu mozna stwierdzic, widac ze zaslepki , srubki sa ori, jedynie co widac ze brakuje jakis zaslepek po lewej stronie sciany grodziowej (filtr sie tam chyba znajduje wink.gif ale to jest szczegol...

Jak masz nie daleko to pewnie warto jechac ogladnac i zobaczyc co i jak z autem , pamietaj ze to nie nowka z salonu i nawet jak malowana to wazne by pod farba nie bylo wiadra szpachli smile.gif

Tylni zderzak wrazenie robi ze krzywo wisi szczeliny dziwnie leza ale to moze byc zludzenie.... mysle ze auta to po zdjeciu ciezko ocenic , no chyba ze totalny szrot wink.gif a reszte tylko na live...

ps-niby fajnie ale brak elektrycznych szyb z tylu frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I to właśnie by pasowało sprawdzić czy się z VINem zgadza.

> Bo wyposażenie dość karkołomne: M-pakiet, jasne skóry, drewno, komputer i te korby...

no niby tak ale drewna tez jakos malo mi sie wydaje... zawsze jak w bmw bylo drewno to bylo dosc sporo a tutaj dwa paseczki wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no niby tak ale drewna tez jakos malo mi sie wydaje... zawsze jak w bmw bylo drewno to bylo dosc

> sporo a tutaj dwa paseczki

byly jeszcze drewniane uchwyty w drzwiach, drewniana ramka wokół mieszka przy drążku zmiany biegów i nawet drewniana nakładka na dźwignię ręcznego. Ale nie wiem szczerze mówiąc czy w każdym "drewnianym" pakiecie było to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> byly jeszcze drewniane uchwyty w drzwiach, drewniana ramka wokół mieszka przy drążku zmiany biegów

> i nawet drewniana nakładka na dźwignię ręcznego. Ale nie wiem szczerze mówiąc czy w każdym

> "drewnianym" pakiecie było to wszystko.

i oto jest pytanie.. ale np teraz jak kupujesz drewno metal czy plastik to dostajesz wszystko lub nic... wiec moze i wtedy tak bylo... niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie to samo co napisałem - wersja 2,0 150KM jest porażką jeśli chodzi o stosunek

> osiągi/koszta utrzymania. Gdybym miał kupować drugi raz i nie miał na 2,5 wybrałbym 1,8 140KM.

wiesz co, jakbym miał wybierać między tymi dwiema jednostkami, to zdecydowanie biorę 2 litrowe R6 (mam m50b20 i potwierdzam, że muli). jechać będą podobnie, r6 spali więcej, ale nadrobi dźwiękiem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz co, jakbym miał wybierać między tymi dwiema jednostkami, to zdecydowanie biorę 2 litrowe R6

> (mam m50b20 i potwierdzam, że muli). jechać będą podobnie, r6 spali więcej, ale nadrobi

> dźwiękiem

Pali więcej, potrzebuje więcej oleju, więcej świec i więcej płynu chłodniczego - w zamian wyje na trasie i nie jest szybsze niż plebejskie R4.

Cóż, Twój wybór...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy temat dalej aktualny?

ale jeżeli tak to powiem tyle od siebie że 2.0 jest fajnym silnikiem bo ma juz kulturę pracy z r6-ek ale niestety osiągi są bardzo porównywalne a nawet słabsze niż w 318is 140km. kolejny silnik 323 (nie 2,3 tyle 2,5l) to najlepsze rozwiązanie pomiędzy ponieważ 325 ma 192km ale moment obrotowy jest ten sam co w 323 a ten drugi jest nowsza i bardziej dopracowaną jednostką tak jak 328. Więc jeżeli ja miałbym wybierać to zastanawiał bym się nad 323 lub 328 które w spalaniu w trasie w sumie się nie różnią jedynie średnia będzie większa o około 1l-1,5 po stronie 328. 320 pod tym względem pali tyle co 323 bo trzeba cały czas "deptać" żeby to jechało. Podsumowując, 323 łatwo kupić w dobrym stanie nie zajechane, z 328 jest ciężej mimo że szukasz turninga, ten silnik jest ostatni przed M więc nikt nie kupował go z myślą o max 120km/h. Ma o 1 KM mechaniczny więcej niż starsze 325 i o 23 KM więcej niż 323 ale moment obrotowy jest też większy o około 35 nie pamiętam dokładnie. To chyba tyle ja osobiście szukał bym 323 bo 328 zdrowe to raczej tylko z germani przywozić lbo u nas zapłacić około 10-12k zł. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.