Dominik80 Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > Szczelina nad prawym kierunkiem zwróciła moją uwagę. Jest nieco mniejsza od szczeliny nad lewym ( > patrząc od przodu oczywiście) Mysle ze to nie problem, wazne by auto nie bylo zrobione z przystanku autobusowego , bo na takie rocznik i takie auto to dosc mozliwe... przedni pas od gory wyglada ze jest niby ori ale to dopiero na miejscu mozna stwierdzic, widac ze zaslepki , srubki sa ori, jedynie co widac ze brakuje jakis zaslepek po lewej stronie sciany grodziowej (filtr sie tam chyba znajduje ale to jest szczegol... Jak masz nie daleko to pewnie warto jechac ogladnac i zobaczyc co i jak z autem , pamietaj ze to nie nowka z salonu i nawet jak malowana to wazne by pod farba nie bylo wiadra szpachli Tylni zderzak wrazenie robi ze krzywo wisi szczeliny dziwnie leza ale to moze byc zludzenie.... mysle ze auta to po zdjeciu ciezko ocenic , no chyba ze totalny szrot a reszte tylko na live... ps-niby fajnie ale brak elektrycznych szyb z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > ps-niby fajnie ale brak elektrycznych szyb z tylu I to właśnie by pasowało sprawdzić czy się z VINem zgadza. Bo wyposażenie dość karkołomne: M-pakiet, jasne skóry, drewno, komputer i te korby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > I to właśnie by pasowało sprawdzić czy się z VINem zgadza. > Bo wyposażenie dość karkołomne: M-pakiet, jasne skóry, drewno, komputer i te korby... no niby tak ale drewna tez jakos malo mi sie wydaje... zawsze jak w bmw bylo drewno to bylo dosc sporo a tutaj dwa paseczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > no niby tak ale drewna tez jakos malo mi sie wydaje... zawsze jak w bmw bylo drewno to bylo dosc > sporo a tutaj dwa paseczki byly jeszcze drewniane uchwyty w drzwiach, drewniana ramka wokół mieszka przy drążku zmiany biegów i nawet drewniana nakładka na dźwignię ręcznego. Ale nie wiem szczerze mówiąc czy w każdym "drewnianym" pakiecie było to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > a co powiecie o tym modelu LINK Dokładnie to samo co napisałem - wersja 2,0 150KM jest porażką jeśli chodzi o stosunek osiągi/koszta utrzymania. Gdybym miał kupować drugi raz i nie miał na 2,5 wybrałbym 1,8 140KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > Nie wiem jak 325 ale przypuszczam ze tez bedzie lepiej niz z 2.0 bo najwiekszym problemem moim > zdaniem jest krotka skrzynia... Stara prawda mówi: w E36 silnik pali ne pojenościa a ilościa cylindrów. Wszystkie R6 palą tak samo, wszystkie R4 pala tak samą... L) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > Stara prawda mówi: w E36 silnik pali ne pojenościa a ilościa cylindrów. Wszystkie R6 palą tak samo, > wszystkie R4 pala tak samą... L) ciekawe ile by spalalo 1.4 V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > byly jeszcze drewniane uchwyty w drzwiach, drewniana ramka wokół mieszka przy drążku zmiany biegów > i nawet drewniana nakładka na dźwignię ręcznego. Ale nie wiem szczerze mówiąc czy w każdym > "drewnianym" pakiecie było to wszystko. i oto jest pytanie.. ale np teraz jak kupujesz drewno metal czy plastik to dostajesz wszystko lub nic... wiec moze i wtedy tak bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > ciekawe ile by spalalo 1.4 V8 v8 czy 8v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > v8 czy 8v? V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > Dokładnie to samo co napisałem - wersja 2,0 150KM jest porażką jeśli chodzi o stosunek > osiągi/koszta utrzymania. Gdybym miał kupować drugi raz i nie miał na 2,5 wybrałbym 1,8 140KM. wiesz co, jakbym miał wybierać między tymi dwiema jednostkami, to zdecydowanie biorę 2 litrowe R6 (mam m50b20 i potwierdzam, że muli). jechać będą podobnie, r6 spali więcej, ale nadrobi dźwiękiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > wiesz co, jakbym miał wybierać między tymi dwiema jednostkami, to zdecydowanie biorę 2 litrowe R6 > (mam m50b20 i potwierdzam, że muli). jechać będą podobnie, r6 spali więcej, ale nadrobi > dźwiękiem Pali więcej, potrzebuje więcej oleju, więcej świec i więcej płynu chłodniczego - w zamian wyje na trasie i nie jest szybsze niż plebejskie R4. Cóż, Twój wybór... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > V8 Przeczytaj to co napisałem jeszcze raz. Były fabryczne V8 w E36? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 sorry za pytanie ale czy tylny zderzak to m-pakiet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > sorry za pytanie ale czy tylny zderzak to m-pakiet? no nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Pali więcej, potrzebuje więcej oleju, więcej świec i więcej płynu chłodniczego - w zamian wyje na > trasie i nie jest szybsze niż plebejskie R4. > Cóż, Twój wybór... jakoś przeżyję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Przeczytaj to co napisałem jeszcze raz. no wlasnie przeczytaj jeszcze raz co ja napisalem :D > Były fabryczne V8 w E36? nie napisalem ze istenieje ale co by bylo gdyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osajpg Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 nie wiem czy temat dalej aktualny? ale jeżeli tak to powiem tyle od siebie że 2.0 jest fajnym silnikiem bo ma juz kulturę pracy z r6-ek ale niestety osiągi są bardzo porównywalne a nawet słabsze niż w 318is 140km. kolejny silnik 323 (nie 2,3 tyle 2,5l) to najlepsze rozwiązanie pomiędzy ponieważ 325 ma 192km ale moment obrotowy jest ten sam co w 323 a ten drugi jest nowsza i bardziej dopracowaną jednostką tak jak 328. Więc jeżeli ja miałbym wybierać to zastanawiał bym się nad 323 lub 328 które w spalaniu w trasie w sumie się nie różnią jedynie średnia będzie większa o około 1l-1,5 po stronie 328. 320 pod tym względem pali tyle co 323 bo trzeba cały czas "deptać" żeby to jechało. Podsumowując, 323 łatwo kupić w dobrym stanie nie zajechane, z 328 jest ciężej mimo że szukasz turninga, ten silnik jest ostatni przed M więc nikt nie kupował go z myślą o max 120km/h. Ma o 1 KM mechaniczny więcej niż starsze 325 i o 23 KM więcej niż 323 ale moment obrotowy jest też większy o około 35 nie pamiętam dokładnie. To chyba tyle ja osobiście szukał bym 323 bo 328 zdrowe to raczej tylko z germani przywozić lbo u nas zapłacić około 10-12k zł. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.