Piotrek93 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Mam pytanie. Czy zajmował się kiedyś ktoś robieniem silnika 900 na wtrysku na większą ilość km? Chodzi mi o zrobienie z cc Rajdówki ,która miała by jeździć w klasie 1 czyli do 903 cm3. Nie ma tak ograniczeń mocy dlatego kombinuje co można by zrobić aby polepszyć moc. Macie jakieś doświadczenie w tej sprawie? Ile uda się mi z niej wycisnąć km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Mam pytanie. Czy zajmował się kiedyś ktoś robieniem silnika 900 na wtrysku na większą ilość km? > Chodzi mi o zrobienie z cc Rajdówki ,która miała by jeździć w klasie 1 czyli do 903 cm3. Nie > ma tak ograniczeń mocy dlatego kombinuje co można by zrobić aby polepszyć moc. Macie jakieś > doświadczenie w tej sprawie? Ile uda się mi z niej wycisnąć km? zagadaj z tym kolega czuczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Mam pytanie. Czy zajmował się kiedyś ktoś robieniem silnika 900 na wtrysku na większą ilość km? A ile tych kilometrow ma byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 Magiczne hasło: Cinquecento trofeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Magiczne hasło: Cinquecento trofeo z tego co pisał kiedyś czuczu to i 80km zrobisz ale duuuużymi kosztami (przekraczające cenę swapu na np. 1.2 8v) cc trofeo https://picasaweb.google.com/klocek.przemek/Cinquecento900TrofeoAbarth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 60 koni zrobisz na luzie, 70 większym kosztem. Potrzebujesz pare rzeczy: Taki blok z wyważonym wałem i resztą na 9 tysięcy obrotów.. Głowice splanowaną na podwójnym zaworze I wałek hardcorowy z regulowanym kółkiem. Task się składa że mam takie coś na sprzedaż za 9 stówek, blok planowany 2mm itp. Do szczęścia smarujesz panewki, nowe pierścienie, klawiatura z 127, duże koło pasowe na alternatorze i na pompie wody, przepustnica 44mm z punto 1,2 po rozwiercie u bzyczka, wtrysk z poloneza, dolot z allegro kopia rorally i wydech kolektor 4 2 1 i całośc fi 45 mm na całej długości. 72 konie miał ten silnik co na foto.. droga zabawa dłubanie tych 900ek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Magiczne hasło: Cinquecento trofeo lepsze hasło to cinquecento900 folkrace bo trofeo mientkie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 Masz jakiś link do poczytania ? Bo jedyne co znalazłem to że miał ok 100 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Masz jakiś link do poczytania ? > Bo jedyne co znalazłem to że miał ok 100 KM Wtedy jeszcze interneta nie było. Powiem tylko tyle cinquecento przygotowane do folkrace przyśpieszało w mniej niż 7 sekund do setki na 900 z uno. Z uno dlatego że wsadzali 4 gaźniki z motoru a nawet widziałem 4 maluchowskie. Kolektor ssący potrafiłmieć i 60 cm by wloty były z przodu silnika. Szalone czasy, szpery kałuży, mega krótkie główne, kosmiczne wałki i wybuchy silników. Szkoda że ludzie zapomnieli o tym sporcie, z 8 lat temu stało cc do folkrace shamowane 93 konie na paliwie lotniczym.. z 900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 Ok, dzięki za rozjaśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Ok, dzięki za rozjaśnienie Nie ma problemu, podejrzewam że jestem jedną z nielicznych osób które coś o folkracu wiedziały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Mam pytanie. Czy zajmował się kiedyś ktoś robieniem silnika 900 na wtrysku na większą ilość km? > Chodzi mi o zrobienie z cc Rajdówki ,która miała by jeździć w klasie 1 czyli do 903 cm3. Nie > ma tak ograniczeń mocy dlatego kombinuje co można by zrobić aby polepszyć moc. Macie jakieś > doświadczenie w tej sprawie? Ile uda się mi z niej wycisnąć km? jak chcesz jezdzic w klasie 1 to ja bym na twoim miejscu zrobil jak kolega Triskalion 1.0 z gora od 1.2 MPI ... masz wieksze mozliwosci manewru z glowica a dzieki prawie kwadratowi skok x srednica tloka mozesz wyzej krecic po wywazeniu...do tego krotka skrzynia i jaaazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Ok, dzięki za rozjaśnienie odpuszczasz temat ?? czy jednak podejmujesz się "wyzwania"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Ale co odpuszczam ?? bo nie rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek93 Napisano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 Z tego co widzę to macie bardzo ciekawe rozwiązania , dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.