karciu Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Włąsnie myśle sprzedac mojego Peugocika 407 2.0Pb 05r i zamienic go na Saaba 9-3 2.0 Pb od 2008 w góre. jakie opinie a o tym aucie. czytalem, ze wiele czesci jest zamiennych z Vectra C. Zawsze mi sie podobały Saaby i stad taki pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Polecam koledze przed kupnem usiąść za kierownicą i sprawdzić czy nie skrzypią wszystkie plastiki Miałem ostatnio "przyjemność" oglądać taki model, masakra jak wszystko trzeszczy, cały tunel środkowy itp. Jakość plastików również słaba. Nie wiem czy trafiłem na takiego ulepa, czy każdy tak ma Aha ten miał poniżej 100tyś km i 2008rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Włąsnie myśle sprzedac mojego Peugocika 407 2.0Pb 05r i zamienic go na Saaba 9-3 2.0 Pb od 2008 w > góre. jakie opinie a o tym aucie. czytalem, ze wiele czesci jest zamiennych z Vectra C. > Zawsze mi sie podobały Saaby i stad taki pomysł Mój sąsiad i przy okazji kolega z bloku ma takiego - wersja 2.0 turbo. Generalnie samochód bardzo przyjemny, jak wszystko jest OK. A jak się coś popsuje, a psuje się dość często, to koszty są dość spore. Kolega ma ten samochód prawie 5 lat. od początku zapisywał w excelu wszystkie wydatki na niego. Jakieś dwa lata temu zaprzestał, gdyż kwota wydana na naprawy i mechaników przekroczyła 35 tyś zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 Miałem 2006 9-3 2.8T i był to najbardziej psujacy sie kawał złomu samochodowego w moim życiu od czasów Pf 126p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 To ja myślę, że po tych wypowiedziach Ci wystarczy bo mi na pewno. I jak mi się Saaby podobają to w sumie niech tak zostanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Miałem 2006 9-3 2.8T i był to najbardziej psujacy sie kawał złomu samochodowego w moim życiu od > czasów Pf 126p. tak- wszyscy wiemy - uchwyt na kubek się zacinał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Włąsnie myśle sprzedac mojego Peugocika 407 2.0Pb 05r i zamienic go na Saaba 9-3 2.0 Pb od 2008 w > góre. jakie opinie a o tym aucie. czytalem, ze wiele czesci jest zamiennych z Vectra C. > Zawsze mi sie podobały Saaby i stad taki pomysł Znajomy ma do sprzedania w kombiku i tefeiku chyba 2008 lub 2009. Ostatnio zmieniał dwumas, wiec to by Ci odpadlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > tak- wszyscy wiemy - uchwyt na kubek się zacinał No i jeszcze farba zaczęła schodzić z uchwytu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Mój sąsiad i przy okazji kolega z bloku ma takiego - wersja 2.0 turbo. > Generalnie samochód bardzo przyjemny, jak wszystko jest OK. > A jak się coś popsuje, a psuje się dość często, to koszty są dość spore. > Kolega ma ten samochód prawie 5 lat. od początku zapisywał w excelu wszystkie wydatki na niego. > Jakieś dwa lata temu zaprzestał, gdyż kwota wydana na naprawy i mechaników przekroczyła 35 tyś zł. Znajomy miał rocznik 2000, więc już trochę latek miał. Być może nowsze nie są tak kosztowne w naprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Znajomy miał rocznik 2000, więc już trochę latek miał. > Być może nowsze nie są tak kosztowne w naprawach. Ostatnio miałem 9-3 TiD z 2009 r. przebieg 97 tkm . W aucie nic nie skrzypiało nie trzeszczało- jedynie dwumas został po 90 tkm wymieniony. ostatnio po 105 tkm do wymiany nadają się tarcze hamulcowe- poza tymi elementami samochód bezproblemowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > zamienic go na Saaba 9-3 2.0 Pb jedyna słuszne silniki w saabie to 2,8 V6 - coś lekko ponad 250 KM - przejeździłem tym niecałe 40 kkm - bezwaryjnie czym wprawiłem w zdumienie właściciela super sprzęt i dzika frajda z jazdy - pod warunkiem że nic się w danej chwili nie spier.....ło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > jedyna słuszne silniki w saabie to 2,8 V6 - coś lekko ponad 250 KM - przejeździłem tym niecałe 40 > kkm - bezwaryjnie czym wprawiłem w zdumienie właściciela > super sprzęt i dzika frajda z jazdy - pod warunkiem że nic się w danej chwili nie spier.....ło Miałeś niesamowite szczęście. Jak mi kiedyś się trzy miesiące pod rząd nic nie zepsuło, to mechanicy pytali mnie czy przypadkiem nie byłem na długich wakacjach, bo nie zdarzyło im się wcześniej widzieć tego modelu z tak długim okresem bezawariowym. P.S. Przed sprzedażą poprosiłem o wydrukowanie historii napraw. Zabrakło im papieru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.