t_kucyk Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 Cześć. Bardzo powoli zaczynam myśleć o czymś fajnym do jazdy. Co powiecie o Saabie 9-5 Aero 2.3T kombi w wersji 250KM? Da się to normalnie utrzymać? Ceny ok. 6 kEuro plus niemal 19% akcyzy. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 Więcej informacji uzyskasz na http://www.saabklub.pl/index.php Nie wiem czy ktokolwiek z użytkowników AK posiadał takie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 Ja posiadałem kilka saabów, wszystkie turbo, w tym właśnie 9-5 Aero. Polecam poczytać Ci forum saabklubpolska, tam na prawdę jest wszystko opisane, ale nie taki diabłem straszny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > Ja posiadałem kilka saabów, wszystkie turbo, w tym właśnie 9-5 Aero. > Polecam poczytać Ci forum saabklubpolska, tam na prawdę jest wszystko opisane, ale nie taki diabłem > straszny... Da się to utrzymać w normalnych kosztach? W mieście zmieszczę się w 13/14 litrach i około 9 w trasie? Jakieś dyskwalifikujące usterki? Podatność na podniesienie mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrus Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 jesli zabijesz seryjny silnik to dostajesz order Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > Cześć. > Bardzo powoli zaczynam myśleć o czymś fajnym do jazdy. > Co powiecie o Saabie 9-5 Aero 2.3T kombi w wersji 250KM? > Da się to normalnie utrzymać? > Ceny ok. 6 kEuro plus niemal 19% akcyzy. > Tomek Ojj po wirusie dobre Koszty moim zdaniem nie zabijają. Serwisujemy 6 saabów z czego jeden to aero. Na prawdę dramatu nie ma. Kiedyś sobie sprawię takie aero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 Od pół roku mam 9-5 kombi, tyle, że z najsłabszym silnikiem (2.0T, 150KM) Jak na razie koszty nie zabijają (nie robiłem nic poza wymianą płynów i jakimiś drobiazgami). Nie licząc jednego przekaźnika (30 PLN na allegro) nie zepsuło się nic Jeśli Ci się taki samochód podoba, to kupuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > jesli zabijesz seryjny silnik to dostajesz order Spokojnie da radę, panewki nie lubią niskiego stanu oleju i braku jego wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > Da się to utrzymać w normalnych kosztach? Pi razy drzwi tak, mając nadzieję, że nic drogiego nie padnie. > W mieście zmieszczę się w 13/14 litrach i około 9 w trasie? W Warszawie palił mi 15, w trasie około 10. > Jakieś dyskwalifikujące usterki? Czy dyskalifikujące to nie wiem, cewka zapłonowa 1000 zł, jak samochód był rżnięty i miał za malo oleju to padną panewki. Ogólnie raczej kontstrukcja trwała, ale ma swoje humory, czasem przyda się warsztat znający się na tych samochodach. > Podatność na podniesienie mocy? Bardzo duża, silnik jest liczony jeszcze przez inżynierów, a nie księgowych. Ja miałem też 2.0 turbo zrobionego na 300km i jeździ do tej pory bez problemów u kolejnego właściciela. Zmiana turbo, wydech, dolot, program i 300km powinno pęc o ile nie kupisz automatu, bo mimo, że supertrwały to mocowo ogranicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > Zmiana turbo, wydech, dolot, program i 300km powinno pęc o ile nie kupisz automatu, bo mimo, że > supertrwały to mocowo ogranicza. Jeszcze wtryski pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > Bardzo powoli zaczynam myśleć o czymś fajnym do jazdy. > Co powiecie o Saabie 9-5 Aero 2.3T kombi w wersji 250KM? Bardzo fajnie jeżdżące auto. > Da się to normalnie utrzymać? Miałem styczność z takim - do 200 kkm nie sprawiał problemów, przy 200 kkm się "skończył" niemal jak nożem uciął. Ale nie miał lekko - szybki kierowca. Pamiętaj, że 250 KM musi się napić jak ma biegać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 Bardzo fajne auto, praktycznie bezobsługowe, pali ok 12l lpg w jeździe mieszanej i przy okazyjnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 Kolega ma wersję 2.0 T po fabrycznym modzie na 185KM i bardzo miło to auto jeździ. W środku wygodne duże, nie psuje się specjalnie. Napisałem Ci więcej na PRIV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.