mrBEAN Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > w Ducato mamy co 45kkm i ma się dobrze > ile zrobiły i na jakim oleum? > bo sam mam zagwozdkę, co ile wymieniać - aktualnie do 25kkm dobijam No na razie bez szału, ale jedno będzie miało coś pod 200kkm, drugie ma ponad 170kkm. Silnik igła w obu przypadkach, nie bierze oleju, nie kopci, na analizatorze wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > nie bierze oleju, na jakim latają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > na jakim latają? Jakiś normalny półsyntetyk. Szczerze to nawet nie wiem, ale na pewno zgodny z normą w książce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > w Ducato mamy co 45kkm i ma się dobrze > ile zrobiły i na jakim oleum? > bo sam mam zagwozdkę, co ile wymieniać - aktualnie do 25kkm dobijam To zależy jak ten Ducato jeździ, jeśli transport międzynarodowy to możesz śmiało wymieniać jak zaleca producent, jeśli to auto dostawcze w mieście to max co 20. Z racje tego, czym handluje mam często telefony od właścicieli Ducato i właśnie taki obraz się pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > Jakiś normalny półsyntetyk. > Szczerze to nawet nie wiem, ale na pewno zgodny z normą w książce. Zgodny z normą w książce to pełen syntetyk 5w40 oraz 5w30 ACEA C2, dla aut z DPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > Zgodny z normą w książce to pełen syntetyk 5w40 oraz 5w30 ACEA C2, dla aut z DPF. No to taki jest lany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > To zależy jak ten Ducato jeździ, jeśli transport międzynarodowy to możesz śmiało wymieniać jak > zaleca producent, nom pełny syntetyk wymieniony po pierwszych 5kkm Total Quartz dla DPF-a auto raz odpalone robi conajmniej 100km a bywa, że nawet 300... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gienek Napisano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > A wyobrażasz sobie wymianę oleju w 50 autach co 10kkm Wyobrażam. Jeszcze nie dawno gdy auto miało długo jeździć to olej wymieniało się co 10 000 km > czyli możliwe że co 2 tyg ? W dwa tygodnie 10 kkm? Dobry wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > Wyobrażam. Jeszcze nie dawno gdy auto miało długo jeździć to olej wymieniało się co 10 000 km Ale po to właśnie jest rozwój technologi itp żeby nie było trzeba wymieniać tego oleju co 10 kkm > W dwa tygodnie 10 kkm? Dobry wynik. z tymi 2 tyg przesadziłem ale w 3-3,5 tyg jak najbardziej możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > jak u mnie jest to i u niego jest niekoniecznie... nawet nie wiem czy reno wprowadzilo ten patent w innych modelach niz L3 bo to byl troche strzal w stope szczegolnie przy flotach i leasingu full service Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.