Skocz do zawartości

Lanos 1.5 16V co jeszcze może być przyczyną strzałów


Basu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ogólnie auto z gazem nie miało problemów.

Do niedawna.

Teraz strzały.

Wymienione - z racji przebiegu reduktor.

Nowy to Lovato (poprzednio też)

Wszystko wyczyszczone.

Przewody nowe oryginał,

Świece NGK,

Cewka nowa oryginał bo stara padła i na jeden cylinder nie pracował.

Gazownik który go od dawna obsługiwał (pracował też w firmie co fabrycznie gaz zakładała) rozkłada ręce.

Instalacja fabryczna Bedini II gen.

Tym autem od dawna nie jeżdżę więc nie wiem czy były jakieś inne objawy.

Na benzynie oczywiście wszystko ok.

Filtry wszystkie nowe.

Podmienianie były: cewka, świece, przewody. strzały nadal.

Co może być tego przyczyną?

Mam jeszcze wrażenie że strzelać zaczyna jak dobrze się rozgrzeje.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze to wyregulowane?

Gazownik mówi że tak.

Nie masz gdzieś nieszczelności w dolocie?

A nie sprawdzałem.

Masz jakiś patent na dokładne sprawdzenie tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakiś patent na "dokładne wyszukanie"?

Możesz pędzlem namoczonym w benzynie ekstrakcyjnej posmarować miejsca potencjalnej nieszczelności. Jeśli w pracy silnika nic nie będzie się w tym czasie zmieniać to znaczy, że nieszczelności brak.

Uważaj tylko, żeby czegoś nie sfajczyć. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Instalacja fabryczna Bedini II gen.

To jest przyczyna 270751858-jezyk.gif U teścia w lanku 1.5 16v wywaliłem całą tą instalacje, zmontowałem Bingo S4 i auto nie do poznania - jest mocniejsze i mniej pali a niby tylko zmiana elektroniki i krokowego wink.gif

Sam montowałem i regulowałem wiec koszt to było ok 220zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możesz pędzlem namoczonym w benzynie ekstrakcyjnej posmarować miejsca potencjalnej nieszczelności.

> Jeśli w pracy silnika nic nie będzie się w tym czasie zmieniać to znaczy, że nieszczelności

> brak.

> Uważaj tylko, żeby czegoś nie sfajczyć.

Dzięki za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest przyczyna U teścia w lanku 1.5 16v wywaliłem całą tą instalacje, zmontowałem Bingo S4 i

> auto nie do poznania - jest mocniejsze i mniej pali a niby tylko zmiana elektroniki i

> krokowego

> Sam montowałem i regulowałem wiec koszt to było ok 220zł.

Wiesz, nie wiem czemu ale sam o tym na początku pomyślałem.

Zwłaszcza że gazownik zastąpił krokowy śrubką, bo centralka się rozjechała. Ale miało być ok.

Możesz w skrócie powiedzieć jak się zabrać to wymiany skoro przerabiałeś to w nim.

Gdzie co przepiąć i wpiąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zwłaszcza że gazownik zastąpił krokowy śrubką, bo centralka się rozjechała. Ale miało być ok.

Aaa no to już nie jest nawet Bednini, tylko I generacja. smile.gif

Jak znam życie to Bednini wymagało zewnętrznego emulatora wtryskiwaczy, który ewentualnie mógłby zostać, więc i Bingo M mogłoby załatwić sprawę. hmm.gif

Co do samego montażu, to musisz zidentyfikować sygnały dochodzące do obecnej centralki. Chodzi o masę, zasilanie stałe, po kluczu, sygnał sondy lambda, wyjście lambdy na ECM, TPS, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aaa no to już nie jest nawet Bednini, tylko I generacja.

> Jak znam życie to Bednini wymagało zewnętrznego emulatora wtryskiwaczy, który ewentualnie mógłby

> zostać, więc i Bingo M mogłoby załatwić sprawę.

> Co do samego montażu, to musisz zidentyfikować sygnały dochodzące do obecnej centralki. Chodzi o

> masę, zasilanie stałe, po kluczu, sygnał sondy lambda, wyjście lambdy na ECM, TPS, itp.

Czyli po prostu mówiąc chodzenie po kablu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz, nie wiem czemu ale sam o tym na początku pomyślałem.

> Zwłaszcza że gazownik zastąpił krokowy śrubką, bo centralka się rozjechała. Ale miało być ok.

> Możesz w skrócie powiedzieć jak się zabrać to wymiany skoro przerabiałeś to w nim.

> Gdzie co przepiąć i wpiąć.

http://oldwww.kme.eu/instrukcje.html

Tam są intrukcje do Bingo M i S a w nich przejrzyste schemaciki co gdzie podpiąć. Wieszkość potrzebnych kabelków zostanie po wywaleniu bedini. Ogolnie jest pracy na kilka godzin wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdź świece miałem na jednej przebicia mimo że wszystkie były nowe i z pudełka wyjęte na

> porcelance miałem pionowe takie "kreseczki", po wymianie na inną problem znikł

Dzięki.

Problem rozwiązany.

Przewody. Kolega który użyczył swoich do sprawdzenia zadzwonił z info że strzelił mu.

Założyłem kolejne nowe przewody i jest ok.

Na benzynie też czuć poprawę,

Przewody oryginały, ale i na takich przecież może trafić się trefna sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://oldwww.kme.eu/instrukcje.html

> Tam są intrukcje do Bingo M i S a w nich przejrzyste schemaciki co gdzie podpiąć. Wieszkość

> potrzebnych kabelków zostanie po wywaleniu bedini. Ogolnie jest pracy na kilka godzin

Dzięki. Problem się rozwiązał.

Tylko teraz chodzi mi po głowie jednak wymiana centralki, bo stare Bedini się rozjechało i na śrubkę jest obecnie.

Tylko powiedzcie czy jest sens zamiany?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.