adulek Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Cześć jedni mówią że coś da drudzy,że nic Czy jest sens wymiany pierścieni w starych tłokach,czy od razu nowe tłoki + pierścienie? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Cześć > jedni mówią że coś da drudzy,że nic > Czy jest sens wymiany pierścieni w starych tłokach,czy od razu nowe tłoki + pierścienie? > pozdrawiam najpierw trzeba pomierzyć, potem się zastanowić co i jak inna sprawa co to stare tłoki, dla jednego będą to z kilkuletnie z przebiegiem rzędu 1/2 miliona, dla kogoś 10-cio letnie z nalotem około 100 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Cześć > jedni mówią że coś da drudzy,że nic > Czy jest sens wymiany pierścieni w starych tłokach,czy od razu nowe tłoki + pierścienie? > pozdrawiam Zalezy w jakim stanie sa gladzie, czy nie ma owalu. Wiec jak kolega napisal pomierzyc a pozniej decydowac sie na wymiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 > Cześć > jedni mówią że coś da drudzy,że nic > Czy jest sens wymiany pierścieni w starych tłokach,czy od razu nowe tłoki + pierścienie? > pozdrawiam Przy mocno zajechanym silniku tylko go jeszcze pogorsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Kolego jedź do kogoś kumatego niech zmierzy Tobie cylindry pod kątem ich owalizacji i wymiarów jakie mają. Może okazać się, że nie trzymają wymiaru nominału i będziesz zmuszony oddać blok silnika do szlifierni, bo okaże się, że akurat u Ciebie będzie potrzeba nowych tłoków na tzw. pierwszy szlif. Wiadomo, że wtedy pod ten tłok będziesz dobierał nowe pierścienie. Może się również okazać, że wszystkie wymiary są ok i tylko pierścienie trzeba wymienić. Ale to musi pomierzyć ktoś kto ma o tym pojęcie, a robienie silnika bez tego jak dla mija się z celem Poszukaj dobrego warsztatu, pewno trochę kieszeń zaboli ale albo ma być dobrze znaczy się drogo albo tanio i ujowo. Inaczej się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9442 Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > Cześć > jedni mówią że coś da drudzy,że nic > Czy jest sens wymiany pierścieni w starych tłokach,czy od razu nowe tłoki + pierścienie? > pozdrawiam albo pierścienie, jeśli cylindry są OK, albo cylindry, tłoki, pierścienie jeśli gładzie są zniszczone. Często zdarza się, że pierścienie się zetrą, szczególnie olejowe i po wymianie wszystko wróci do normy. Jeśli cylindry są zużyte, to wymiana pierścienie nie pomoże, a nawet zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > Cześć > jedni mówią że coś da drudzy,że nic > Czy jest sens wymiany pierścieni w starych tłokach,czy od razu nowe tłoki + pierścienie? To zależy. W jednym wypadku pomoże i uzdrowi silnik w 100% w innym nic nie pomoże, w innym zaszkodzi. Nic nie napisałeś o przyczynie wymiany, objawach. Jeżeli np. ktoś przygrzał silnik i zużyły się pierścienie olejowe to auto może brać gigantyczne ilości oleju, a mieć idealną kompresję i niezużyte cylindry włącznie z bruzdami po honowaniu. Tak czy inaczej do wymiany trzeba zaglądać do środka, a wtedy koniecznie pomierzyć i dopiero można cokolwiek wyrokować na 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 Jeśli chodzi o CC, to ja bym ładował nowe tłoki, ponieważ to groszowe sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.