adam66 Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Witam, słyszałem że szóstki lubią podrdzewieć. Czy dotyczy to tylko starszych roczników czy te nowsze nie mają tego problemu? Jeśli tak to od którego roku jest lepiej? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > 2005 a ja z własnych obserwacji napiszę, że do 2005r, czyli FL było gorzej, ale bez tragedii, wystarczy znaleźć przyzwoitą sztukę i ją zakonserwować. Po FL było lepiej, bo poprawili newralgiczne elementy (np. tylne nadkola), ale generalnie zasada pozostaje ta sama. Nowsze auta-od 2008r GH-są o wiele lepiej zabezpieczone. U mnie nie widać żadnych ognisk na karoserii, ale na forum było kilka informacji o rdzewiejącym dachy, czy ogniskach korozji pod nadkolami. Nic groźnego, ja oceniam, że to jest związane z wcześniejszymi uszkodzeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > Nowsze auta-od 2008r GH-są o wiele lepiej zabezpieczone. U mnie nie widać żadnych ognisk na > karoserii, ale na forum było kilka informacji o rdzewiejącym dachy, czy ogniskach korozji pod > nadkolami. Nic groźnego, ja oceniam, że to jest związane z wcześniejszymi uszkodzeniami. Interesuje mnie rocznik 2008. czyli ruda nie tak straszna. Na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę, jakieś specyficzne bolączki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Dopytam przy okazji. noPB w Maździe ten w okolicach 150km (nie pamiętam co tam macie ) nadaje się do LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > Dopytam przy okazji. noPB w Maździe ten w okolicach 150km (nie pamiętam co tam macie ) nadaje się > do LPG? zależy od rocznika, może być z bezpośrednim wtryskiem, więc wtedy słabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 ja mam 2005 i u mnie delikatnie widac na nadkolach ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > ja mam 2005 i u mnie delikatnie widac na nadkolach ruda poka poka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > Dopytam przy okazji. noPB w Maździe ten w okolicach 150km (nie pamiętam co tam macie ) nadaje się > do LPG? to jest chyba ten silnik specjalnej troski trzeba bardzo dbać o olej, jak sie nie dba to lubi się zatrzeć a jak się często nie zmienia to zatyka sie sitko na smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > to jest chyba ten silnik specjalnej troski > trzeba bardzo dbać o olej, jak sie nie dba to lubi się zatrzeć > a jak się często nie zmienia to zatyka sie sitko na smoku mowisz o dizlu a post nad Twoim mowa jest o 2,0 pb z forda, ktory sie gazuje bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > to jest chyba ten silnik specjalnej troski > trzeba bardzo dbać o olej, jak sie nie dba to lubi się zatrzeć > a jak się często nie zmienia to zatyka sie sitko na smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > mowisz o dizlu a post nad Twoim mowa jest o 2,0 pb z forda , ktory sie gazuje bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > Interesuje mnie rocznik 2008. czyli ruda nie tak straszna. > Na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę, jakieś specyficzne bolączki? Miłego czytania. Ogólnie jest naprawdę dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > Miłego czytania. > Ogólnie jest naprawdę dobrze Dzięki! Zabieram się za czytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 co jeden to mądrzejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > to jest chyba ten silnik specjalnej troski sam jesteś specjalnej troski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 Glowka boli? To moze uswiadom grono tu obecne o tym jakie pochodzenie ma silnik 2,0 pb w mazdzie 6 pierwszej gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 > Glowka boli? Jak czytam powielane kłamstwa ... > To moze uswiadom grono tu obecne o tym jakie pochodzenie ma silnik 2,0 pb w mazdzie 6 pierwszej > gen. Quote: Mazda L engine From Wikipedia, the free encyclopedia Jump to: navigation, search The Mazda L-series is a mid-sized inline 4-cylinder gasoline engine ranging in displacements from 1.8L to 2.5L. Introduced in 2001, they are the evolution of the cast-iron block F-engine. This engine is designed by Mazda and is also used by Ford as their 1.8L to 2.5L 'Duratec' world engine. http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_L_engine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 Quote: The Duratec is a range of four, five, and six-cylinder gasoline engines produced by the Ford Motor Company, used in Ford, Mazda, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 > Quote: > The Duratec is a range of four, five, and six-cylinder gasoline engines produced by the Ford Motor > Company, used in Ford, Mazda, To, że w jakiejś Mazdzie znajdzie się 6 cylindrowy Duratec produkcji Forda nie zmienia faktu, że silniki MZR z Mazdy 6 nie są produkcji Forda. EOT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 > sam jesteś specjalnej troski lubie to ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > To, że w jakiejś Mazdzie znajdzie się 6 cylindrowy Duratec produkcji Forda nie zmienia faktu, > że silniki MZR z Mazdy 6 nie są produkcji Forda. > EOT niestety musze przyznac Ci racje to mazda je porobila a ford tylko je sobie produkuje nie zmiania to faktu, ze sa dobre pod gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Witam, > słyszałem że szóstki lubią podrdzewieć. Czy dotyczy to tylko starszych roczników czy te nowsze nie > mają tego problemu? > Jeśli tak to od którego roku jest lepiej? > Pozdrawiam. po 2005 fl jest lepiej nowe budy od 2008 praktycznie nie ma problemu ale to sie jeszcze okaze , jak mazde to tylko z no PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Interesuje mnie rocznik 2008. czyli ruda nie tak straszna. > Na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę, jakieś specyficzne bolączki? Ja konkretnie mam kombi z 2,0 MZR-CD, czyli niby ten mega awaryjny diesel. W modelu GH ma już poprawione podkładki pod wtryskami-przyczynę większości problemów (poza tym trzeba je wymienić przy każdej regulacji luzów zaworowych, czyli 120kkm)-jest tez inne turbo, chyba inne wtryski, inny soft do DPF'u, żeby zmniejszyć ilość paliwa trafiającego do miski. DPF jest chyba jedynym słabym punktem tego silnika, chociaż ja nie mam z nim problemów, poza irytująco częstym wypalaniem, co podnosi nieco spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 >jak mazde to tylko z no PB Nie zgodzę się, bo generalnie klekot miał 2 problemy:zawór SVC i te nieszczęsne podkładki pod wtryski, które doprowadzały do całej reszty problemów. Ja znam kilku użytkowników mazd z dieslami i nie maja problemów. Silnik 2.0 mógłby troszkę mniej palić, bo konkurencja z podobną mocą spala mniej. 2,2 już daje niezłe osiągi i jeszcze nie słyszałem narzekania Z noPb jest taki problem, że praktycznie nie ma wyboru, bo 1,8 jest za słaby, a 2,5 pali jak smok, a ma raptem 170KM, czyli zostaje 2,0, tyle, że jak dla mnie to ma za małą moc, bo zawieszenie jest niezłe... dla mnie idealne byłoby 2,0 turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.