katorznik Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 jw. czy taki zestaw + stag+alaska da radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 > jw. czy taki zestaw + stag+alaska da radę? może być ciężko z szybkością wtysków, alaska też będzie na styk lanos potrzebuje szybkich wtryskiwaczy, kupuj tylko hana lub barracuda, nie są takie drogie i dzięki nim nie zniechęcisz się do gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > może być ciężko z szybkością wtysków, alaska też będzie na styk Albo i nawet za mała do 16V. Może AC R01? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > Albo i nawet za mała do 16V. > Może AC R01? robię narazie rozeznanie, bo znajomy który to ma poskładać taki zestaw "polecał" ale właśnie średnio mi się uśmiecha wydać kasę i się potem wkurzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 silnik 1.6 16v działa bardzo dobrze na omvl reg fast. Z tym ze jest to wtryskiwacz na "styk". Wymaga poprawnego montazu i regulacji sterownika. Alaska wystarczy. nie jezdzisz przeciez cały czas przy 5000obr/min. Nie zastanawiałes sie nad 2 generacja? Jezdzi dobrze i jest mało problemowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > robię narazie rozeznanie, bo znajomy który to ma poskładać taki zestaw "polecał" ale właśnie > średnio mi się uśmiecha wydać kasę i się potem wkurzać powiedz znajomemu podchwytliwie, że za rok planujesz swapa na 2.0, jak nadal zaproponuje alaskę to nie gazuj u niego z tego co widzę, to tak 1/3 instalatorów upycha alaskę do wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > powiedz znajomemu podchwytliwie, że za rok planujesz swapa na 2.0, jak nadal zaproponuje alaskę to > nie gazuj u niego z tego co widzę, to tak 1/3 instalatorów upycha alaskę do wszystkiego Do mnie też chcieli. Zastanawiam się dlaczego tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > Do mnie też chcieli. Zastanawiam się dlaczego tak jest podstawowy zestaw, alaska i valteki , lezy na warsztacie i najchetniej wepchac klientowi co by nie zamawiac cos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > podstawowy zestaw, alaska i valteki , lezy na warsztacie i najchetniej wepchac klientowi co by nie > zamawiac cos innego i co myślisz, że większość się na to zgadza? Pewnie tylko niewielka część zapyta się na forum lub poczyta informacje o danym zestawie i myślą, że skoro gazownik tak mówi to musi być elegancko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > i co myślisz, że większość się na to zgadza? Pewnie tylko niewielka część zapyta się na forum lub > poczyta informacje o danym zestawie i myślą, że skoro gazownik tak mówi to musi być elegancko dokladnie tak, wiekszosc nie ma pojecia, nie mysli o czytaniu w necie, a ze znajomy polecil ... "panie sekwencja, cena xxxx zl bedzie dzialac elegancko, roznicy nie bedzie, bedzie pan zadowolony" cena niska (bo zestaw tani) i jazda z montazem do nas duzo przyjezdza aut z takimi zestawami z reszta wystarczy popatrzec na allegro auta z sekwencjami, wiekszosc to alaska i valteki albo apache raile czy cos podobnego duzo aut przyjmie to na klate bo pojemnosc 1.2 1.4 czy 1.6 a reszta ma ubogo z reszta zwykle instalacje tez nagminne jest, auto 2.0 140 km na przyklad a na reduktorze 100 hp ladnych pare lat temu jak kupilem auto z sekwencja 2.8 vr6 byl szal ale pozniej sie doszkolilem ze alaska to nie do tego auta hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > dokladnie tak, wiekszosc nie ma pojecia, nie mysli o czytaniu w necie, a ze znajomy polecil ... > "panie sekwencja, cena xxxx zl bedzie dzialac elegancko, roznicy nie bedzie, bedzie pan zadowolony" > cena niska (bo zestaw tani) i jazda z montazem > do nas duzo przyjezdza aut z takimi zestawami > z reszta wystarczy popatrzec na allegro auta z sekwencjami, wiekszosc to alaska i valteki albo > apache raile czy cos podobnego > duzo aut przyjmie to na klate bo pojemnosc 1.2 1.4 czy 1.6 > a reszta ma ubogo > z reszta zwykle instalacje tez nagminne jest, auto 2.0 140 km na przyklad a na reduktorze 100 hp > ladnych pare lat temu jak kupilem auto z sekwencja 2.8 vr6 byl szal ale pozniej sie doszkolilem ze > alaska to nie do tego auta hehehe Widzisz, tutaj nie potrzeba ogromnej wiedzy na temat instalacji lpg. Wystarczy poczytać troszkę w internecie jaki reduktor, jakie wtryski i wtedy najprawdopodobniej nie będzie problemu z instalacją. Grunt, że zdążyłeś się doinformować przez wykończeniem silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > Widzisz, tutaj nie potrzeba ogromnej wiedzy na temat instalacji lpg. Wystarczy poczytać troszkę w > internecie jaki reduktor, jakie wtryski i wtedy najprawdopodobniej nie będzie problemu z > instalacją. o tym wiem ale ludzie nie bo i nie musza , teoretycznie, przeciez zglaszaja sie to fachowca .. taki zarcik > Grunt, że zdążyłeś się doinformować przez wykończeniem silnika byla to instalacja dt gas , zeby na niej zjadlem, laaata temu pozniej poszlo z gorki, montaze instalacji, szkolenia, praca w warsztacie itd teraz juz mniej , nie sledze na biezaco nowinek bo nie ma czasu ale zeby nie bylo ze winni tylko instalatorzy przyjezdza klient, 728i , i ma byc najtaniej no i w aucie znalazly sie zavoli, czerwone waldemary, klient malo zaplacil , auto jezdzi przyklady mozna mnozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > silnik 1.6 16v działa bardzo dobrze na omvl reg fast. Z tym ze jest to wtryskiwacz na "styk". > Wymaga poprawnego montazu i regulacji sterownika. Alaska wystarczy. nie jezdzisz przeciez cały > czas przy 5000obr/min. nie ale do 4k zazwyczaj ciągnę > Nie zastanawiałes sie nad 2 generacja? Jezdzi dobrze i jest mało problemowa. mam i średnio mi podchodzi niby auto jeździ ale 2gen zamula na benzynie bez miksera w dolocie padaka znacznie lepiej się napędza, więc plan jest taki, że swapa nie będzie bo się nie opyla -> zostanie dołożony kolektor od XE i jakiś dolot zmodzony, w zdrowym lanosie (trzymajacym serie) daje taki zabieg 5-10HP (celowo nie pisze konkretnych wartości bo sprawdzę to sam mierząc auto na hamowni przed i po wymianie kolektora i wydechu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > powiedz znajomemu podchwytliwie, że za rok planujesz swapa na 2.0, jak nadal zaproponuje alaskę to > nie gazuj u niego z tego co widzę, to tak 1/3 instalatorów upycha alaskę do wszystkiego tak właśnie muszę załatwić ten temat, inna sprawa, że dobra cena po dołożeniu lepszych gratów wyjdzie że już taka dobra nie jest i bardziej opłaca się oddać samochód do kogo innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Do mnie też chcieli. Zastanawiam się dlaczego tak jest do p11? jaka masz wersję silnika? 150 konna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > do p11? jaka masz wersję silnika? 150 konna? chcialbym tylko 131 niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > i co myślisz, że większość się na to zgadza? W moim przypadku zaufałem gazownikowi po 2 zrobionych wcześniej dobrze instalacjach II gen. Po prostu zostawiłem auto i miało być "dobrze" - a była wielka, śmierdząca kupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > i co myślisz, że większość się na to zgadza? Jeśli chodzi o ogół zmotoryzowanych, to znakomita większość, natomiast wśród tych nieco bardziej "świadomych" też znajdzie się jakiś odsetek, który, albo nie będzie drążyć tematu, albo łyknie to w ciemno zapewnienia "speca". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > chcialbym tylko 131 niestety... wpadnij mam pod domem taka 150+ P11GT sportline Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > wpadnij mam pod domem taka 150+ P11GT sportline Chcesz mi oddać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.