sadzik89 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 witam z sasiedniego kacika..kiedys opisywalem problem mojego ojca u Was..ale wciaz jest to samo.. zaczne od tego ze problem jest z odpalaniem w mrozne dni..przy -10 strasznie dlugo kreci i nie bardzo chce zalapac i odpalic..dodam ze wszystko bylo zmienone po zeszlej zimie..swiece, filtr paliwa, akumulator..w czym moze lezec problem? moze to byc padnieta przeplywka? dodam ze w lato nie bylo zadnych problemow przy odpalaniu..to sie dzieje w zimie tylko i wylacznie.. na kompie nie ma zadnych bledow.. jakies pomysly jak rozwiazac problem? p.s. oczywiscie zapomnialem dodac ze chodzi o 2.0 HDI 90KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > witam z sasiedniego kacika..kiedys opisywalem problem mojego ojca u Was..ale wciaz jest to samo.. > zaczne od tego ze problem jest z odpalaniem w mrozne dni..przy -10 strasznie dlugo kreci i nie > bardzo chce zalapac i odpalic..dodam ze wszystko bylo zmienone po zeszlej zimie..swiece, filtr > paliwa, akumulator..w czym moze lezec problem? moze to byc padnieta przeplywka? dodam ze w > lato nie bylo zadnych problemow przy odpalaniu..to sie dzieje w zimie tylko i wylacznie.. na > kompie nie ma zadnych bledow.. > jakies pomysly jak rozwiazac problem? > p.s. oczywiscie zapomnialem dodac ze chodzi o 2.0 HDI 90KM Sprawdzić rozrusznik. Wyjąć i zregenerować. Może kręcić długo, ale za wolno. Jeśli nie uzyska odp. prędkości obrotu wału korbowego, to pompa nie poda paliwa. Więc nie odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lakiernikmaszyn Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Ewidentnie rozrusznik, tak jak kolega wyżej pisał - bez odpowiedniej prędkości, pompa nie da rady i tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadzik89 Napisano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > Sprawdzić rozrusznik. Wyjąć i zregenerować. Może kręcić długo, ale za wolno. Jeśli nie uzyska odp. > prędkości obrotu wału korbowego, to pompa nie poda paliwa. Więc nie odpali. wiesz moze jaka powinna byc predkosc obrotowa rozrusznika..? bo dostalem kartke z pomiarami z kompa od mechaniora i powiedzial ze to moze byc rozrusznik..na tej kartce pisze 160 obr/min i ponoc to jest za malo.. ciekawym dla mnie jest fakt, ze problem ten wystepuje przy duzych ujemnych temp. wiem ze powietrze jest zimne i swiece je nagrzewaja zeby uruchomic auto..to jezeli to rozrusznik to w lato nie potrzebuje takiej duzej ilosci odrobow jak w zime? dobrze kombinuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > wiesz moze jaka powinna byc predkosc obrotowa rozrusznika..? bo dostalem kartke z pomiarami z kompa > od mechaniora i powiedzial ze to moze byc rozrusznik..na tej kartce pisze 160 obr/min i ponoc > to jest za malo.. > ciekawym dla mnie jest fakt, ze problem ten wystepuje przy duzych ujemnych temp. wiem ze powietrze > jest zimne i swiece je nagrzewaja zeby uruchomic auto..to jezeli to rozrusznik to w lato nie > potrzebuje takiej duzej ilosci odrobow jak w zime? dobrze kombinuje? Olej mniej gesty to pewnie szybciej kreci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > wiesz moze jaka powinna byc predkosc obrotowa rozrusznika..? bo dostalem kartke z pomiarami z kompa > od mechaniora i powiedzial ze to moze byc rozrusznik..na tej kartce pisze 160 obr/min i ponoc > to jest za malo.. > ciekawym dla mnie jest fakt, ze problem ten wystepuje przy duzych ujemnych temp. wiem ze powietrze > jest zimne i swiece je nagrzewaja zeby uruchomic auto..to jezeli to rozrusznik to w lato nie > potrzebuje takiej duzej ilosci odrobow jak w zime? dobrze kombinuje? Nie chcce sklamac ale wydawalo ale gdy mialem jeszcze to cudo to wydawalo mi sie, ze aby auto odpalilo to predkosc rozrusznika musi byc conajmniej 300obr/min i odpowiednie cisnienie na listwie. Niestety nie pamietam ile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Sprawdzić rozrusznik. Wyjąć i zregenerować. Może kręcić długo, ale za wolno. Jeśli nie uzyska odp. > prędkości obrotu wału korbowego, to pompa nie poda paliwa. Więc nie odpali. A to pompa nie jest elektryczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > A to pompa nie jest elektryczna? Tu chodzi o pompe wysokiego cisnienia, a nie w zbiorniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Tu chodzi o pompe wysokiego cisnienia, a nie w zbiorniku... Ona nie jest elektryczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Ona nie jest elektryczna? W 2.0 hdi jest podpięta pod rozrząd. W systemach wtryskowych bosch'a do tych silników dodatkowo jest elektryczna pompa w baku. W przypadku systemu firmy siemens elektrycznej pompy brak. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 W fiacie stilo jtd w poniedziałek przy -10 miałem podobnie (zaczekowało błędami ale odpalił). Spowodowane jest to akumulatorem (roczny) i moimi krótkimi trasami. Pośmigałem dłużej by doładować i jest lepiej. Jak masz ładowarkę to akumulator podepnij na 12 godzin i może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadzik89 Napisano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > W fiacie stilo jtd w poniedziałek przy -10 miałem podobnie (zaczekowało błędami ale odpalił). > Spowodowane jest to akumulatorem (roczny) i moimi krótkimi trasami. Pośmigałem dłużej by > doładować i jest lepiej. Jak masz ładowarkę to akumulator podepnij na 12 godzin i może pomoże. aku ma 2 miesiace..a i przed wymiana aku zime temu tez tak sie dzialo wiec to nie jego wina.. musze wymontowac rozrusznik i skoczyc do specow od rozrusznikow i zobaczymy co mi powiedza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 Rozrusznik jeśli stawia duży opór to mocniej obciąża akumulator i lipa Kolega mi coś wspominał ,że warto przeczyścić niekiedy rozrusznik , przesmarować i jak nie padnięty to będzie lepiej. Niekiedy bendix czy coś innego podrdzewieje i się potrafi zblokować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.