Skocz do zawartości

307 nie chce palic..


sadzik89

Rekomendowane odpowiedzi

witam z sasiedniego kacika..kiedys opisywalem problem mojego ojca u Was..ale wciaz jest to samo..

zaczne od tego ze problem jest z odpalaniem w mrozne dni..przy -10 strasznie dlugo kreci i nie bardzo chce zalapac i odpalic..dodam ze wszystko bylo zmienone po zeszlej zimie..swiece, filtr paliwa, akumulator..w czym moze lezec problem? moze to byc padnieta przeplywka? dodam ze w lato nie bylo zadnych problemow przy odpalaniu..to sie dzieje w zimie tylko i wylacznie.. sciana.gifna kompie nie ma zadnych bledow..

jakies pomysly jak rozwiazac problem?

p.s. oczywiscie zapomnialem dodac ze chodzi o 2.0 HDI 90KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam z sasiedniego kacika..kiedys opisywalem problem mojego ojca u Was..ale wciaz jest to samo..

> zaczne od tego ze problem jest z odpalaniem w mrozne dni..przy -10 strasznie dlugo kreci i nie

> bardzo chce zalapac i odpalic..dodam ze wszystko bylo zmienone po zeszlej zimie..swiece, filtr

> paliwa, akumulator..w czym moze lezec problem? moze to byc padnieta przeplywka? dodam ze w

> lato nie bylo zadnych problemow przy odpalaniu..to sie dzieje w zimie tylko i wylacznie.. na

> kompie nie ma zadnych bledow..

> jakies pomysly jak rozwiazac problem?

> p.s. oczywiscie zapomnialem dodac ze chodzi o 2.0 HDI 90KM

Sprawdzić rozrusznik. Wyjąć i zregenerować. Może kręcić długo, ale za wolno. Jeśli nie uzyska odp. prędkości obrotu wału korbowego, to pompa nie poda paliwa. Więc nie odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdzić rozrusznik. Wyjąć i zregenerować. Może kręcić długo, ale za wolno. Jeśli nie uzyska odp.

> prędkości obrotu wału korbowego, to pompa nie poda paliwa. Więc nie odpali.

wiesz moze jaka powinna byc predkosc obrotowa rozrusznika..? bo dostalem kartke z pomiarami z kompa od mechaniora i powiedzial ze to moze byc rozrusznik..na tej kartce pisze 160 obr/min i ponoc to jest za malo.. icon_rolleyes.gif

ciekawym dla mnie jest fakt, ze problem ten wystepuje przy duzych ujemnych temp. wiem ze powietrze jest zimne i swiece je nagrzewaja zeby uruchomic auto..to jezeli to rozrusznik to w lato nie potrzebuje takiej duzej ilosci odrobow jak w zime? dobrze kombinuje? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz moze jaka powinna byc predkosc obrotowa rozrusznika..? bo dostalem kartke z pomiarami z kompa

> od mechaniora i powiedzial ze to moze byc rozrusznik..na tej kartce pisze 160 obr/min i ponoc

> to jest za malo..

> ciekawym dla mnie jest fakt, ze problem ten wystepuje przy duzych ujemnych temp. wiem ze powietrze

> jest zimne i swiece je nagrzewaja zeby uruchomic auto..to jezeli to rozrusznik to w lato nie

> potrzebuje takiej duzej ilosci odrobow jak w zime? dobrze kombinuje?

Olej mniej gesty to pewnie szybciej kreci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz moze jaka powinna byc predkosc obrotowa rozrusznika..? bo dostalem kartke z pomiarami z kompa

> od mechaniora i powiedzial ze to moze byc rozrusznik..na tej kartce pisze 160 obr/min i ponoc

> to jest za malo..

> ciekawym dla mnie jest fakt, ze problem ten wystepuje przy duzych ujemnych temp. wiem ze powietrze

> jest zimne i swiece je nagrzewaja zeby uruchomic auto..to jezeli to rozrusznik to w lato nie

> potrzebuje takiej duzej ilosci odrobow jak w zime? dobrze kombinuje?

Nie chcce sklamac ale wydawalo ale gdy mialem jeszcze to cudo to wydawalo mi sie, ze aby auto odpalilo to predkosc rozrusznika musi byc conajmniej 300obr/min i odpowiednie cisnienie na listwie. Niestety nie pamietam ile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdzić rozrusznik. Wyjąć i zregenerować. Może kręcić długo, ale za wolno. Jeśli nie uzyska odp.

> prędkości obrotu wału korbowego, to pompa nie poda paliwa. Więc nie odpali.

A to pompa nie jest elektryczna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W fiacie stilo jtd w poniedziałek przy -10 miałem podobnie (zaczekowało błędami ale odpalił). Spowodowane jest to akumulatorem (roczny) i moimi krótkimi trasami. Pośmigałem dłużej by doładować i jest lepiej. Jak masz ładowarkę to akumulator podepnij na 12 godzin i może pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W fiacie stilo jtd w poniedziałek przy -10 miałem podobnie (zaczekowało błędami ale odpalił).

> Spowodowane jest to akumulatorem (roczny) i moimi krótkimi trasami. Pośmigałem dłużej by

> doładować i jest lepiej. Jak masz ładowarkę to akumulator podepnij na 12 godzin i może pomoże.

aku ma 2 miesiace..a i przed wymiana aku zime temu tez tak sie dzialo wiec to nie jego wina.. oslabiony.gif musze wymontowac rozrusznik i skoczyc do specow od rozrusznikow i zobaczymy co mi powiedza.. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik jeśli stawia duży opór to mocniej obciąża akumulator i lipa wink.gif

Kolega mi coś wspominał ,że warto przeczyścić niekiedy rozrusznik , przesmarować i jak nie padnięty to będzie lepiej. Niekiedy bendix czy coś innego podrdzewieje i się potrafi zblokować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.