lukaselk Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Czytam właśnie o wymianie radia CD na Connect Nav+ i jest wzmianka o jakimś kabelku od zegarów do radia żeby podłączyć się do CAN. Jednak mam fabrycznie sterowanie radiem w kierownicy, które de facto odbywa się poprzez CAN. Czyli rozumiem, że mam w już w kostce dosęp do CAN i żadne rzeźbienie nie jest konieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 jeśli masz sterownie radiem w kierze to can musisz mieć podłączony do radi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Musisz poprowadzić przewód - najprościej z bezpiecznika f49 pod pin nr 4 w CN+ > Czytam właśnie o wymianie radia CD na Connect Nav+ i jest wzmianka o jakimś kabelku od zegarów do > radia żeby podłączyć się do CAN. Jednak mam fabrycznie sterowanie radiem w kierownicy, które > de facto odbywa się poprzez CAN. > Czyli rozumiem, że mam w już w kostce dosęp do CAN i żadne rzeźbienie nie jest konieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 A brak tego kabla co dokładnie powoduje? Bo nie chce mi się w tym grzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Brak danych z licznika na CN+ i odwrotnie (nie będzie pokazywało stacji na liczniku) i CN+ po 20 minutach będzie Ci się wyłączać. > A brak tego kabla co dokładnie powoduje? Bo nie chce mi się w tym grzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 A nie ma tego 12V gdzieś we wtyczce radia? Przecież oryginalne radio też włącza się po przekręceniu klucza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Miałem u siebie oryginalnie radio z CD i na liczniku wyświetlały mi się dane. W przypadku CD nr tracku a w przypadku radia - stacja. Normalnie CAN jest podpięty pod radio (dwa cieniutkie przewody na kostce). Ściemnianie i rozjaśnianie działa przecież po CAN. Nie mam kierownicy ze sterowaniem. Zrób sobie próbę i w czasie gdy masz radio włączone sprawdź w menu czy ci będzie wyświetlać track albo stację. jeśli tak to can masz i pewnie masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Chodzi mi o to, że radio po 20 minutach będzie się wyłączać przy uruchomionym zapłonie. To nie jest 12v tylko połączenie po CAN. Wielu nad tym pracowało i podłączenie które Ci podałem jest chyba najprostsze z możliwych... > A nie ma tego 12V gdzieś we wtyczce radia? Przecież oryginalne radio też włącza się po przekręceniu > klucza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Chodzi mi o to, że radio po 20 minutach będzie się wyłączać przy uruchomionym zapłonie. To nie jest > 12v tylko połączenie po CAN. Wielu nad tym pracowało i podłączenie które Ci podałem jest chyba > najprostsze z możliwych... > > klucza. To nie jest polaczenie CAN skoro leci po bezpiecznikach tylko pewno sygnal +12v po kluczyku, bez CAN nie odpalisz navi czy radia przede wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > To nie jest polaczenie CAN skoro leci po bezpiecznikach tylko pewno sygnal +12v po kluczyku, bez > CAN nie odpalisz navi czy radia przede wszystkim. Hmm, podrapałem się po głowie i fakt, że chyba palnąłem głupotę z tym CAN'em, w każdym bądź razie pod pin nr 4 w CN+ trzeba poprowadzić zasilanie po stacyjce żeby banglała na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Hmm można to podciągnąć z zapalniczki ale ciekawe jest to, że standardowe radio tez obsługuje 20minute mode czyli rozpoznaje zapłon a co za tym idzie musi mieć gdzieś +12 po stacyjce. Czyli teoretycznie albo +12 na tym pinie już jest albo jest na innym i wystarczy zmostkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 12V jest cały czas na kostce (tej od radia). CAŁY CZAS. To CAN odpowiada za to czy przed kluczykiem ma radio działać czy nie. Przerabiałem to u siebie bo zamiast oryginalnego radia wstawiłem ramkę na 1DIN i inne radyjko. Na kostce było +12V, Masę i CAN (dwa cieniutkie przewody). Pisałem kiedyś kilka lat temu na AK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Czyli teoretycznie jeśli mam fabrycznie radio CD, podłączę CN+ i zrobie proxy alignment to wszystko powinno działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Hmm można to podciągnąć z zapalniczki ale ciekawe jest to, że standardowe radio tez obsługuje > 20minute mode czyli rozpoznaje zapłon a co za tym idzie musi mieć gdzieś +12 po stacyjce. > Czyli teoretycznie albo +12 na tym pinie już jest albo jest na innym i wystarczy zmostkować. Ze schematów wynika, że w zwykłym radiu nie ma ACC +12v, a pin 4 w CN+ to właśnie ACC ... możesz pociągnąć z zapalniczki, ale nie wiem czy to aby nie więcej roboty niż wpiąć się kawałkiem kabelka w bezpiecznik. Ja tak podłączałem u siebie CN+ miesiąc temu i wszystko hulało ... oczywiści później osiowanie co by licznik nie mrugał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 12V jest non stop na kostce to po co kombinować i ciągnąć inny przewód? Jeśli potrzeba dodatkowego 12V to trzeba zrobić mostek. Tak musiałem zrobić montując radio z (z osobnym przewodem do pamięci). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > 12V jest non stop na kostce to po co kombinować i ciągnąć inny przewód? Jeśli potrzeba dodatkowego > 12V to trzeba zrobić mostek. Tak musiałem zrobić montując radio z (z osobnym przewodem do > pamięci). No można zrobić i tak, tylko wtedy trzeba pamiętać, że radio się samo po 20 minutach nie wyłączy i trzeba je wyłączyć samemu... chyba, że się mylę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Jeśli radio działa po CAN to się samo wyłączy. W przypadku Con/Nav trzeba chyba proxi machnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Z tego schematu wynika, że jest +12V stałe z aku oraz właśnie na pinie 4 12V po zapłonie: [image]http://www.fiatforum.com/attachment.php?attachmentid=84748&d=1292438948[/image] Quote: No można zrobić i tak, tylko wtedy trzeba pamiętać, że radio się samo po 20 minutach nie wyłączy i trzeba je wyłączyć samemu... chyba, że się mylę ? Jeśli weźmie się z 12V z aku to tak bo będzie myślał, że zapłon jest cały czas włączony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 no to trza zrobić mostek na pin 4 aby na nim tez była 12V. Będzie non stop ale ważne że będzie. W moim przypadku jak założyłem radyjko 4x50W wstawiłem większy bezpiecznik. jeśli moc tego connect/nav jest podobna to nie trzeba bezpiecznika zmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > jeśli moc tego connect/nav jest podobna to nie trzeba bezpiecznika zmieniać. Connect Nav+ ma 4x35W. Więc chyba będzie trzeba zrobić mostek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > no to trza zrobić mostek na pin 4 aby na nim tez była 12V. Będzie non stop ale ważne że będzie. W > moim przypadku jak założyłem radyjko 4x50W wstawiłem większy bezpiecznik. > jeśli moc tego connect/nav jest podobna to nie trzeba bezpiecznika zmieniać. Kwestia taka żeby pamiętać, że CN+ się samo po 20 minutach nie wyłączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Jak masz minimalne pojęcie na temat elektryki to pomierz sobie co i jak masz na kostce. Jeśli już masz connect/nav to je podłacz i zobacz co się stanie. Nie wydaje mi się że były rózne instalacje w przypadku radia. Ewentualnie mogł być sub ale podstawowa instalacja pewnie jest taka sama i nie wymaga żadnych przeróbek. Przeróbki są potrzebne jak montuje się radio inne niż oryginalne montowane w Stilo. Ja u siebie miałem tylko styki A7 i A8 z rysunku. A7 odpowiada za obecne napięcie non stop. Dodatkowo mam styki A1 i A3 odpowiadające za CAN Mostek z A4 zrobiłem tak że moje radio miało swoją kostkę (kenwood) i druką ISO na kablach i tam była możliwość rozpięcia zółtego i czerwonego i odpowiedniego ich zmostkowania. Myślę że w przypadku oryginalnego connect/nav takich zabiegów robić nie trzeba robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Podejrzewam, że te kombinacje były potrzebne dopóki nie można było zrobic Proxy alignment w FESie w celu wyeliminowania migania licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Zgadzam się z tobą i też myślę iż potrzeba machnąć proxi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Jak masz minimalne pojęcie na temat elektryki to pomierz sobie co i jak masz na kostce. Jeśli już > masz connect/nav to je podłacz i zobacz co się stanie. > Nie wydaje mi się że były rózne instalacje w przypadku radia. > Ewentualnie mogł być sub ale podstawowa instalacja pewnie jest taka sama i nie wymaga żadnych > przeróbek. Przeróbki są potrzebne jak montuje się radio inne niż oryginalne montowane w Stilo. > Ja u siebie miałem tylko styki A7 i A8 z rysunku. A7 odpowiada za obecne napięcie non stop. > Dodatkowo mam styki A1 i A3 odpowiadające za CAN > Mostek z A4 zrobiłem tak że moje radio miało swoją kostkę (kenwood) i druką ISO na kablach i tam > była możliwość rozpięcia zółtego i czerwonego i odpowiedniego ich zmostkowania. > Myślę że w przypadku oryginalnego connect/nav takich zabiegów robić nie trzeba robić. CN+ już nie mam bo sprzedałem, ale tak jak pisałem wcześniej miałem je u siebie podłączone i wszystko działało. Nie twierdze, że źle coś podłączyłeś bo obecnie też mam radio niefabryczne i też mam zmostkowany czerwony i żółty przewód i radio dzięki temu działa nawet po wyjęci kluczyka i dokładnie taki efekt chciałem uzyskać Co do CN+ to chodzi mi tylko o to, że ktoś może się spodziewać tego, że radio po 20 min się mu wyłącza, ale jak damy stały prąd to niestety, ale chyba będzie działać cały czas i informuję tylko o tym, żeby przypadkiem o tym nie zapomnieć przy takim sposobie podłączenia jak Ty proponujesz bo aku powie papa i to na tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Podejrzewam, że te kombinacje były potrzebne dopóki nie można było zrobic Proxy alignment w FESie w > celu wyeliminowania migania licznika. Po zapodaniu prądu pod 4pin licznik zacznie mrugać - także osiowanie będzie konieczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > 12V jest non stop na kostce to po co kombinować i ciągnąć inny przewód? Jeśli potrzeba dodatkowego > 12V to trzeba zrobić mostek. Tak musiałem zrobić montując radio z (z osobnym przewodem do > pamięci). Jak ma byc po kluczyku to ma byc po kluczyku a nie drutowane na mostki. W klasycznym radiu stale napiecie masz do podtrzymywania pamieci, a wlasciwe zasilanie pojawia sie po kluczyku. W stilo poniewaz polecenia leca po CAN to instalacja jest ograniczona do minimum czy zasilanie, masa CAN-A i CAN-B. Navi z kolei to inna bajka i potrzebuje drugiego zasilania. To Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Tylko żę widzę jeden problemik. Jeśłi ma być po kluczyku to musi być dołożona główna nitka zasilania. Czyli przy mocy 4x35Wat dojdzie w szczycie do 10A (podtrzymanie pamięci drugą nitką). hmmmm. Jedną kostkę w stacyjce już wymieniałem bo fochy auto waliło (były już przypadki na auto.com.pl). Na forum Citroena przypadłość jest częstsza że przepływ prądu przez kostkę stacyjki stanowczo skraca jej żywotność. (też to przerabiałem w xara picasso 2.0 hdi). Problem na tyle częsty że zaczęli w Polsce kostki produkować - podobno. Nadal uważam że najmniej inwazyjna metoda to zakup przejściówki z kostkami iso gdzie jest możliwość mostkowania albo dorobienie przekaźnika po kluczyku i on załatwi sprawę raz na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Hmm można to podciągnąć z zapalniczki ale ciekawe jest to, że standardowe radio tez obsługuje > 20minute mode czyli rozpoznaje zapłon a co za tym idzie musi mieć gdzieś +12 po stacyjce. > Czyli teoretycznie albo +12 na tym pinie już jest albo jest na innym i wystarczy zmostkować. Po co tyle kombinować z tym mostkowaniem i z zapalniczką. Jak będzie z zapalniczki to przy uruchamianiu silnika będzie connect się resetował - upierdliwe to jest. Poczytaj moje posty a będziesz wiedział skąd wziąć, podpowiem F49 z rozgałęźnika za panelem mycar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Tylko żę widzę jeden problemik. > Jeśłi ma być po kluczyku to musi być dołożona główna nitka zasilania. Czyli przy mocy 4x35Wat > dojdzie w szczycie do 10A (podtrzymanie pamięci drugą nitką). > hmmmm. Jedną kostkę w stacyjce już wymieniałem bo fochy auto waliło (były już przypadki na > auto.com.pl). > Na forum Citroena przypadłość jest częstsza że przepływ prądu przez kostkę stacyjki stanowczo > skraca jej żywotność. (też to przerabiałem w xara picasso 2.0 hdi). A nie można zapiąć po prostu tam gdzie zostało to przewidziane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > CN+ już nie mam bo sprzedałem, ale tak jak pisałem wcześniej miałem je u siebie podłączone i > wszystko działało. Nie twierdze, że źle coś podłączyłeś bo obecnie też mam radio niefabryczne A miałeś fabrycznie radio CD? Według schematu na pinie 4 powinno być + 12 zapłonu więc chyba nie trzeba wówczas ciągnąć kabla. Oryginalne radio ma u mnie opcje włączania przy zapłonie, więc musi gdzieś dostawać ten sygnał. Sprawdziłbym to tylko nie mogę wyjąc radia. Wkładam bolce w cztery otwory a radio ani drgnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olos Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > A miałeś fabrycznie radio CD? Według schematu na pinie 4 powinno być + 12 zapłonu więc chyba nie > trzeba wówczas ciągnąć kabla. Oryginalne radio ma u mnie opcje włączania przy zapłonie, więc > musi gdzieś dostawać ten sygnał. po sieci CAN.... nie ma oddzielnego kabla > Sprawdziłbym to tylko nie mogę wyjąc radia. Wkładam bolce w cztery otwory a radio ani drgnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > A miałeś fabrycznie radio CD? Według schematu na pinie 4 powinno być + 12 zapłonu więc chyba nie > trzeba wówczas ciągnąć kabla. Oryginalne radio ma u mnie opcje włączania przy zapłonie, więc > musi gdzieś dostawać ten sygnał. > Sprawdziłbym to tylko nie mogę wyjąc radia. Wkładam bolce w cztery otwory a radio ani drgnie. tak jak olos napisał, sygnał zwykłe radio dostaje po CAN, nie ma tam zasilania pod pin nr4. Z doświadczenia wiem, że radio najlepiej wyjąć za pomocą 4-rech szprych rowerowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Sprawdziłbym to tylko nie mogę wyjąc radia. Wkładam bolce w cztery otwory a radio ani drgnie. Oprócz wepchnięcia tych drucików ja jeszcze musiałem wyjąć górny schowek i wypchnąć radio od tyłu...... Spróbuj to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 A jak się wyjmuje ten górny schowek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomi1985 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > A jak się wyjmuje ten górny schowek? Sądzę, że koledze chodzi o wnękę schowka, u góry są chyba 2 śrubki typu torx a u dołu zaczepy i da radę wtedy się dostać od tylca do radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > A jak się wyjmuje ten górny schowek? tak chodzi mi o wnękę tego schowka - ten wyflokowany element - odkręcasz 2 srubki (śrubokręt krzyżak) i po prostu wyciagasz i masz piękny dostęp do radia od tylu i sobie je wypychasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 Ok z tego co doczytałem to FIAT nie daje normalnie +12V po zapłonie do kostki ISO. Fabryczne radio chodzi na +12V z akumulatora, które znajduje się na pinie 7. Zrobię więc przejsciówkę ISO->ISO dla kostki zasilania i +12V z pinu 7 puszczę na pin 7 i 4 w radiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > Ok z tego co doczytałem to FIAT nie daje normalnie +12V po zapłonie do kostki ISO. Fabryczne radio > chodzi na +12V z akumulatora, które znajduje się na pinie 7. Zrobię więc przejsciówkę ISO->ISO > dla kostki zasilania i +12V z pinu 7 puszczę na pin 7 i 4 w radiu. I navi będziesz prawdopodobnie włączał i wyłączał ręcznie bo navi nie będzie miało sygnału wyłączenia zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 I tak zawsze wyłączam ręcznie > będziesz wiedział skąd wziąć, podpowiem F49 z rozgałęźnika za panelem mycar. A co to jest ten panel mycar i gdzie się znajduje? Chętnie bym puścił +12V po zapłonie do kostki ale nie chce mi się rozbierać połowy auta. Prędzej bym w ogóle zrezygnował z montażu bo navi mi nie jest potrzebne. Montuje to jako bajer, żeby czytało mp3 i miało 4x35W zamiast 4x15W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > I tak zawsze wyłączam ręcznie > A co to jest ten panel mycar i gdzie się znajduje? Chętnie bym puścił +12V po zapłonie do kostki > ale nie chce mi się rozbierać połowy auta. Prędzej bym w ogóle zrezygnował z montażu bo navi > mi nie jest potrzebne. Montuje to jako bajer, żeby czytało mp3 i miało 4x35W zamiast 4x15W. nie chce mi sie calego wątku przeglądać od początku ale wydaje mi sie że miałeś oryginalne radio - w takim razie dlaczego nie zmienisz na model który czyta MP3? Po prostu byś przełożył tylko radio na zasadzie plug and play a nie bawił się w dodatkowe kabelki jeśli ci się nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 No ale przeciez koledzy podawali gdzie sid wpiac pod bezpieczniki tak jak nalezy. Panel mycar to guziory od regulacji swiatel, menu itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > Chętnie bym puścił +12V po zapłonie do kostki > ale nie chce mi się rozbierać połowy auta. + po zapłonie do radia wziąłem z podświetlenia przycisku awaryjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olos Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > + po zapłonie do radia wziąłem z podświetlenia przycisku awaryjnych. tez nad tym myslałem - ale nie byłem pewien czy uciagnie pradowo i chciałem puscic to przez przekaźnik, ale brakło czasu i motywacji.... działa to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > działa to? Bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.