Skocz do zawartości

kupić, odnowić i sprzedać - co teraz warto?


Rekomendowane odpowiedzi

> czytając o tym jak robisz ta odbudowę jestem pewien, że nie chciałbym jakiegos samochodu bardziej

> skopmplikowanego niz 126p który by przeszedł fachową renowacje w twoim garażu. no offence.

Pytanie tylko po co fachowa renowacja, rozbieranie do golej blachy piaskowanie etc skoro auto nie skorodwane.

Czesto wystarczy troszke pracy wlozyc i kolejne 15 lat przejezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie tylko po co fachowa renowacja, rozbieranie do golej blachy piaskowanie etc skoro auto nie

> skorodwane.

> Czesto wystarczy troszke pracy wlozyc i kolejne 15 lat przejezdzi.

Żeby wiedzieć co masz, to, że nie widać korozji na pierwszy rzut oka nie oznacza że jej nie ma.

Wychodząc z takiego założenia trzeba było wogóle nie ruszać, wstawił bys do garażu wyjeżdzął tylko w lato i te 10 lat pewnie jakoś by się przekulał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie

> Jak w temacie? Jakie klasyki/zabytki/wiekowe auta po renowacji to obecnie dobrze chodliwy "towar"

> (towar w sensie że dobrze zrobiony szybko znajdzie miłośnika).

> z góry thx za rady

ok

rozmowa o restauracji pojazdu zabytkowego to czesto poziom startowy od 10kpln a kończy sie kwotami o wiele wyższymi , gdyz właściciel zabytkowego auta zleca zadanie jednej firmie a ta firma ma się zająć całoscią i tu Cinek bzdury plecie , bo bez znajomości "rynku oldtimerowego" każdy warsztat jest skazany na niepowodzenie .

dla przykładu :

Feniksmotors biorąc do roboty Adenauera 300D zlecił prace galwanizerskie jakiejś firmie , tapicerskie innej firmie a przy silniku i podwoziu robił kto inny , Feniks robił lakier ,blachę i montaż końcowy ...

To samo tyczy się projektu charytatywnego "Klara Power" gdzie Feniks + reszta budują drugiego już SAABa na licytację claps.gif ....

trzeba być w każdym momencie terminowym i elastycznym i mieć dużą płynność finansową , być medialnym czyli wystawiać się na targach np Auto Nostalgia których 3 edycja odbędzie się w tym roku w Warszawie ...

to zaczyna być bardzo duża nisza rynkowa i szansa dla wielu zakładów naprawczych na dobry byt ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Litosci ludzie. Po co piaskowac i lakierowac auto skoro blacha jest zdrowa? Bo tak na discovery

> robia?

Ed Czajna to szpachle kładzie na gołą blachę, więc nietrafione porównanie zlosnik.gif

Za piaskowanie podwozia zapłacisz z 800zł ale masz pogląd jak wygląda podwozie, co wymieniać a co nie. Od razu kładziesz zabezpieczenie antykorozyjne jak bozia nakazała (reaktywny+epoksyd) i masz pewność że nie wpadniesz fotelem na wiosnę.

Sam będę oddawał moje Bąble do piachu, niewiele zaoszczędzę na $$ a przynajmniej nie będę miał kwiatków pod konserwą zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uswiadom mnie prosze jak wyglada prawdziwa restauracja? Rozumiem, ze rozbieramy i lakierujemy

> zdrowe auto zeby sie nad tym onanizowac?

Wybebeszasz wszystko co się da czyli tapicerki, wykładzinę z podłogi itp i szukasz rdzy, to taka wersja minimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uswiadom mnie prosze jak wyglada prawdziwa restauracja? Rozumiem, ze rozbieramy i lakierujemy

> zdrowe auto zeby sie nad tym onanizowac?

Wiesz, migomatem posmarkać progi we fiacie to każdy pan zenek potrafi, mówie o czymś ambitniejszym zarówno jeśli chodzi o samochód i umiejętności. Żeby mieć warunki to trzeba trochę $ zainwestować, koło angielskie, felcarka, rowkarka, giętarka itp, do tego dużo umiejętności aby z kawałka blachy wystrugać dowolny element nad czy podwozia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę Cię, nie pogrążaj się Z tego co tu piszesz to robisz zwykły remont a nie odbudowę Jesteś

> pewien, że nigdzie nie masz korozji?

Tak w to wierzy, że jest tego pewien. Przecież te fiaty z lat 80 to już w fabryce rdzewiały a jego nadal zdrowy grinser006.gif

Prosty przykład, na pierwszy rzut oka wszystko ok, rdzy nie widać, wszystko się mocno trzyma, nawet ktoś to oczyścił i zabezpieczył

wawkaremont8100520060086tz.jpg

I to samo miejsce po piasku

dsc0791at.jpg

Nadal uważasz, że piaskowanie było niepotrzebne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę Cię, nie pogrążaj się Z tego co tu piszesz to robisz zwykły remont a nie odbudowę Jesteś

> pewien, że nigdzie nie masz korozji?

Robie mechanike, wnetrze na koniec odnowa lakieru i wyglada jak z fabryki. Oczywiscie, ze jestem pewien bo calego wybebeszylem zeby zobaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Taa, "piaskowanie to zło, bo po nim blacha jest podziurawiona".

> Nie odnosisz wrażenia, że masz więcej uporu niż racji? Ja bym już dawno przyznał kolegom słuszność

> - to nic nie kosztuje.

Nie jezeli nie ma rdzy nie piaskuje sie calego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.