Fili_P Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Szukam jakiś bardziej wiarygodnych danych (niz katalog producenta) o rzeczywistym spalniu użytkownikom Peugeota 208 z silnikiem 1,2L noPb... autocentrum/motostat po jednym teście :-( ktoś coś spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Szukam jakiś bardziej wiarygodnych danych (niz katalog producenta) o rzeczywistym spalniu > użytkownikom Peugeota 208 z silnikiem 1,2L noPb... autocentrum/motostat po jednym teście :-( > ktoś coś spotkał? Jak będziesz jeździł delikatnie to spali tyle co w katalogu. A ogólnie dodaj sobie ok. 1l do średniego i takie będzie. A wszystko i tak zależy od tego kto, gdzie i jak będzie jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blizniak1435053579 Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Zrobiłem takim autem z takim silnikiem ponad 300 km z czego 1/3 miasto i 2/3 trasa spalanie wyszło 4.5l na 100.Jazda raczej spokojna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kranu Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > Szukam jakiś bardziej wiarygodnych danych (niz katalog producenta) o rzeczywistym spalniu > użytkownikom Peugeota 208 z silnikiem 1,2L noPb... autocentrum/motostat po jednym teście :-( > ktoś coś spotkał? Dokładnego spalania nie podam, ale jeździłem przed zakupem zarówno 1.2 jak i 1.4. I wybrałem jednak 1.4, bo 1.2 żeby jechał tak jak ja lubię musiałem za mocno mu deptać gaz, a wtedy po oszczędnościach.. w dodatku 1.4 był tańszy więc zostało na paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > Dokładnego spalania nie podam, ale jeździłem przed zakupem zarówno 1.2 jak i 1.4. > I wybrałem jednak 1.4, bo 1.2 żeby jechał tak jak ja lubię musiałem za mocno mu deptać gaz, a wtedy > po oszczędnościach.. w dodatku 1.4 był tańszy więc zostało na paliwo drugim aktualnie istotnym parametrem jest spalanie przy wyborze nowego miejskiego pupowozu jezdzony bedzie spokojnie i stal w korku ciekawe jak w porowniau z yriska jednolitoowa wypada ta trzyclindrowka peugeota cos wiadomo o tych silnika VTI od Peugeota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > drugim aktualnie istotnym parametrem jest spalanie przy wyborze nowego miejskiego pupowozu > jezdzony bedzie spokojnie i stal w korku > ciekawe jak w porowniau z yriska jednolitoowa wypada ta trzyclindrowka peugeota > cos wiadomo o tych silnika VTI od Peugeota? Myślę, że śmiało możesz wziąć pod uwagę dane katalogowe w każdym przypadku do takiego porównania Realnie wyjdzie pewnie trochę więcej ale to w każdym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > Myślę, że śmiało możesz wziąć pod uwagę dane katalogowe w każdym przypadku do takiego porównania > Realnie wyjdzie pewnie trochę więcej ale to w każdym przypadku. Oba silniki 3-cylindrowe: Yaris 1,0L 69KM kat. miasto 5,7L (masa auta 5d Luna 1000kg) P208 1,2L 82KM kat. miasto 5,5L (masa auta 5d Active 975kg) Z Autocentrum dla yakriski z tym silnikiem 5,3 L (zakres 5,2-6,3 L) Z ciekawości Swift 1,2L 4cylindry 94KM z autocetrum 5,7L (zakres 5,6-6,7) Czym technicznie różni się VVTi Toyoty od VTi Peugeota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > Szukam jakiś bardziej wiarygodnych danych (niz katalog producenta) o rzeczywistym spalniu > użytkownikom Peugeota 208 z silnikiem 1,2L noPb... autocentrum/motostat po jednym teście :-( > ktoś coś spotkał? spritmonitor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kranu Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > drugim aktualnie istotnym parametrem jest spalanie przy wyborze nowego miejskiego pupowozu > jezdzony bedzie spokojnie i stal w korku No właśnie wiele zależy od stylu jazdy, kolega w wypożyczalni powiedział, że najwięcej im palą te małe silniki bo wiadomo jak klienci je deptają żeby jechały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > No właśnie wiele zależy od stylu jazdy, kolega w wypożyczalni powiedział, że najwięcej im palą te > małe silniki bo wiadomo jak klienci je deptają żeby jechały swoja droga jak wchodzil ten silniczek fiata twinair to gdzies traflem na jakis fajny artykul porownujacy VVTi VTi i tp podobne rozwiazania-kojarzy ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 ok znalazlem porównanie różnych systemów zmiennych faz niestety nie uwzględnia jeszcze vti peugeota (ale domyslam sie ze PSA ostatnio wspołpracował z BMW więc pewnie będzie jakiś przeszzep ich systemu) najwyzszy-stopien-wtajemniczenia-bezstopniowa-regulacja-wzniosow-zaworow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.