Pipper Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 Witam! No i po 198kkm coś się musiało popsuć. Punto pali jakby na 2 cylindry, świece wymienione, przewody wymienione, cewki wymienione. Gdzie szukać przyczyny takiego zachowania, bo nie da się tym jeździć? Pozdrawiam Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 moze sie przetarl ktorys z kabli zasilajacych cewke - czesto przy wtyczce sie ktorys lamal/wycieral w PII. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > moze sie przetarl ktorys z kabli zasilajacych cewke - czesto przy wtyczce sie ktorys lamal/wycieral > w PII. jutro obejrzę w takim razie, bo cewki wstawiłem nowe i nie zauważyłem jakiś złamań, przetarć przewodów. A zapytam jeszcze o centralkę wtrysku, czy gdzieś tam może leżeć problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > jutro obejrzę w takim razie, bo cewki wstawiłem nowe i nie zauważyłem jakiś złamań, przetarć > przewodów. > A zapytam jeszcze o centralkę wtrysku, czy gdzieś tam może leżeć problem? Sprawdz czy jest sygnal na cewke z ktorej ida przewody do niepracujących cylindrów. Jeżeli nie ma sygnału to podejrzenia pada na ECU, niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > Sprawdz czy jest sygnal na cewke z ktorej ida przewody do niepracujących cylindrów. > Jeżeli nie ma sygnału to podejrzenia pada na ECU, niestety. Zakładając najgorsze, jak ogarnąć wymianę ECU? Nowy/regenerowany, jak to sparować z CAN i immo, czy lepiej tAKI ZE ZDJĘTYM IMMO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > Zakładając najgorsze, jak ogarnąć wymianę ECU? > Nowy/regenerowany, jak to sparować z CAN i immo, czy lepiej tAKI ZE ZDJĘTYM IMMO? Ja robiłem w KoCar Tychy. Jest tutaj Kolega WaldiGSI, który też ogarnia temat. Po krótce są dwa wyjścia: 1. Oddać do naprawy i mieć z głowy, zapłacić, założyć i jeździć. Jednak niech to naprawi ktoś kto ma o tym pojęcie. 2. Kupić używany sprawny, najlepiej z HW>303, oddać do zdjęcia IMMO, założyć i jeździć. Z naturalnych powodów pomijam kupno nowego (~1kPLN). Sama wymiana jest stosunkowo prosta. ECU zamontowany jest z tyłu przepustnicy (między przepustnicą a ścianą grodziową). PS. Nie każdy sterownik da radę naprawić. Po naprawie przejechałem ~20kkm i sprzedałem padakę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 wtryski jeszcze do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 Musiałby mieć farta aby padły jednocześnie 2 wtryski z cylindrów sterowanych 1 cewką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > wtryski jeszcze do sprawdzenia Jak nie ma sygnału na cewkę to na wtryski też nie będzie (info od Pana z KoCar). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 jesli cokolwiek sie dzieje z wtryskiwaczem, odlaczona wtyczka, ulamane zlacze na wtryskiwaczu to marchewa sie zapala znaczy check. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > jesli cokolwiek sie dzieje z wtryskiwaczem, odlaczona wtyczka, ulamane zlacze na wtryskiwaczu to > marchewa sie zapala znaczy check. z ciekawostek, po 5-10 minutach na biegu jałowym działają wszystkie cylindry, objaw zarówno na benzynie, jak i na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 sprawdz wtyczki, potraktuj jakims dobrym specyfikiem wtyczki (przeodzenie usuniecie wilgoci i korozji). na wszelki wypadek przejrzyj wiazke zasilania cewek abys mial spokoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > sprawdz wtyczki, potraktuj jakims dobrym specyfikiem wtyczki (przeodzenie usuniecie wilgoci i > korozji). na wszelki wypadek przejrzyj wiazke zasilania cewek abys mial spokoj. jutrzejsze mroźne popołudnie będę ogarniał ten temat, cała wiącha do ogarnięcia, sprawdzę świece i przewody WN, żeby wiedzieć, które nie palą, poczyszczę i zakonserwuję styki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > jutrzejsze mroźne popołudnie będę ogarniał ten temat, cała wiącha do ogarnięcia, sprawdzę świece i > przewody WN, żeby wiedzieć, które nie palą, poczyszczę i zakonserwuję styki Przejrzyj, bo teoretycznie problemy z ECU w poliftach nie występowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > Przejrzyj, bo teoretycznie problemy z ECU w poliftach nie występowały. właśnie mnie to zdziwiło troszkę i zmartwiło finansowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > właśnie mnie to zdziwiło troszkę i zmartwiło finansowo Skoro odżył to pewnie jakaś błahostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 > Przejrzyj, bo teoretycznie problemy z ECU w poliftach nie występowały. A praktycznie wystepowaly. Przerabialem ten temat ze 2 lata temu, tak w ogole to w samochodzie u jednego kolegi z IKP. Zaczelo sie od tego, ze nie zawsze pracowal na 4 cyl. Zazwyczaj jak byl zimny to chodzil ok, gdy sie zagrzal to zaczynal na 2 cyl. ECU bylo do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > Witam! > No i po 198kkm coś się musiało popsuć. > Punto pali jakby na 2 cylindry, świece wymienione, przewody wymienione, cewki wymienione. > Gdzie szukać przyczyny takiego zachowania, bo nie da się tym jeździć? > Pozdrawiam > Szymon no faktycznie wielka tragedia, bo auto klasy nieżej, niżej i najniższej raczyło się zesrac po 200000 km... no tragedia. sprawdź cewkę, tam są dwie cewki obsługujące po dwa cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > no faktycznie wielka tragedia, bo auto klasy nieżej, niżej i najniższej raczyło się zesrac po > 200000 km... no tragedia. sprawdź cewkę, tam są dwie cewki obsługujące po dwa cylindry. napisałem, że cewki wymienione i brak poprawy, dziś zdechł zupełnie i pojechał na sznurku do mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > napisałem, że cewki wymienione i brak poprawy, dziś zdechł zupełnie i pojechał na sznurku do > mechanika Jak napięcie na cewkę, było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Jak napięcie na cewkę, było? nie zdążyłem zmierzyć, u mechanika będzie wszystko porobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 cos wiadomo co bylo problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > cos wiadomo co bylo problemem? jeszcze nie, bo pojazd stoi u mechanika, gdzie dojechał "na sznurku" z tego co zaobserwowałem, to pod przepustnicą jakieś izolacji luźno latały, więc nie wiem, czy jakiś gryzoń nie rozprawił się z instalacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 mnie jakis czas temu cos przegryzlo kabel sygnalowy z alternatora - zorientowalem sie dopiero po tym, ze dzienne od razu po wlozeniu kluczyka sie zalaczaly. przerwany kabel przy przepustnicy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > mnie jakis czas temu cos przegryzlo kabel sygnalowy z alternatora - zorientowalem sie dopiero po > tym, ze dzienne od razu po wlozeniu kluczyka sie zalaczaly. przerwany kabel przy przepustnicy > . okazało się jednak, że centralka wtrysku zaliczyła pad, dziś przed południem zamówiłem nową w KoCarze w Tychach Edit: No i firma Ko-Car sprawiła się rewelacyjnie, wczoraj 13.00 zamówienie, kurier o 10.15 wręczył mi paczuszkę, zaraz do warsztatu zawożę, adaptacja i mam nadzieję, że będzie już dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > okazało się jednak, że centralka wtrysku zaliczyła pad, dziś przed południem zamówiłem nową w > KoCarze w Tychach > Edit: > No i firma Ko-Car sprawiła się rewelacyjnie, wczoraj 13.00 zamówienie, kurier o 10.15 wręczył mi > paczuszkę, zaraz do warsztatu zawożę, adaptacja i mam nadzieję, że będzie już dobrze Solidni są. U mnie też błyskawicznie temat załatwili, a dodatko przecież doszła wysyłka uszkodzonej centralki do nich. Czemu nie naprawiałeś? Wolałeś kupić nową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Solidni są. U mnie też błyskawicznie temat załatwili, a dodatko przecież doszła wysyłka uszkodzonej > centralki do nich. > Czemu nie naprawiałeś? Wolałeś kupić nową? Podobno to jakaś hybryda dziwna u mnie i to jest rzeźbienie w "kupie" Inna sprawa, że skoro ori wytrzymało 200kkm, i teraz mam znów ori, to chwilka spokoju będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Podobno to jakaś hybryda dziwna u mnie i to jest rzeźbienie w "kupie" > Inna sprawa, że skoro ori wytrzymało 200kkm, i teraz mam znów ori, to chwilka spokoju będzie Rozumiem. Nic to - przynajmniej problem rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Rozumiem. Nic to - przynajmniej problem rozwiązany. zgadza się, pacjent już jeździ, z ciekawostek, padającą centralkę miałem już po pół roku użytkowania, a w ASO mówili, że tak ma być na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.