deszczowyRoman Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 sprawdzone w praktyce: koszt niecałe 10 zł i troche roboty ale daje to zmniejszone spalanie benzyny i gazu mozna odpalac na samym gazie - instalacje lpg I i II generacji co bedzie skutkowalo szybszym zuzyciem sie gumowej membrany w reduktorze ale osoby ktore maja sekwencji i ustawiona minimalna temp przejscia polecam: 1 zalozyc kartonem chłodnice- zasłoniete 3/4 w gornej czesci tak aby powietrze chłodziło tylko dol chłodnicy - tak na wszelki wypadek 2 zasłonic kartonem lub czyms innym (uwazac na kolketor wydechowy) wloty powietrza (nie tylko w zderzaku ale takze pod maska powietrze dostaje sie do silnika) oraz kanały ktorymi powietrze moze dochodzic (chłodzic) do wtryskikiwaczy, reduktora, przewodow gazowych, przewodow grzejacych reduktor oraz sam czujnik temperatury. 3 kupic otuline szara / pianke na rury centralnego ogrzewania i zaizolowac weze doprowadzajace ciecz do i z reduktora zaizolowac waz gazu w fazie lotnej wraz z filtrem zaizolowac waz gumowy odchodzacy z gornej czesci zbiornika wyrowawczego- mozna rowniez ten waz przedluzyc tak aby dotykał do listwy wtryskowej i ją grzał (tak robi BRC ) i rowniez zaizolowac 4 welna mineralna pociac na kwaałki 20cm na 20 cm lub inne - zalezy gdzie macie reduktor i obwinac szczelnie zwykla szara tasma - takimi panelami obłozyc jak sie da reduktor ze wszystkich stron mozna tez uzyc welny mineralnej ktora ma z jednej strony panel alu- taki co sie montuje przy kaloryferach. zaizolowac listwe wtryskiwaczy- bo wpadajace powietrze spod maski chłodzi listwe wtryskowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > sprawdzone w praktyce: > koszt niecałe 10 zł i troche roboty ale daje to > zmniejszone spalanie benzyny i gazu > mozna odpalac na samym gazie - instalacje lpg I i II generacji co bedzie skutkowalo szybszym > zuzyciem sie gumowej membrany w reduktorze > ale osoby ktore maja sekwencji i ustawiona minimalna temp przejscia polecam: > 1 zalozyc kartonem chłodnice- zasłoniete 3/4 w gornej czesci tak aby powietrze chłodziło tylko dol > chłodnicy - tak na wszelki wypadek > 2 zasłonic kartonem lub czyms innym (uwazac na kolketor wydechowy) wloty powietrza (nie tylko w > zderzaku ale takze pod maska powietrze dostaje sie do silnika) oraz kanały ktorymi powietrze > moze dochodzic (chłodzic) do wtryskikiwaczy, reduktora, przewodow gazowych, przewodow > grzejacych reduktor oraz sam czujnik temperatury. > 3 kupic otuline szara / pianke na rury centralnego ogrzewania i zaizolowac weze doprowadzajace > ciecz do i z reduktora > zaizolowac waz gazu w fazie lotnej wraz z filtrem > zaizolowac waz gumowy odchodzacy z gornej czesci zbiornika wyrowawczego- mozna rowniez ten waz > przedluzyc tak aby dotykał do listwy wtryskowej i ją grzał (tak robi BRC ) i rowniez > zaizolowac > 4 welna mineralna pociac na kwaałki 20cm na 20 cm lub inne - zalezy gdzie macie reduktor i obwinac > szczelnie zwykla szara tasma - takimi panelami obłozyc jak sie da reduktor ze wszystkich stron > mozna tez uzyc welny mineralnej ktora ma z jednej strony panel alu- taki co sie montuje przy > kaloryferach. > zaizolowac listwe wtryskiwaczy- bo wpadajace powietrze spod maski chłodzi listwe wtryskowa No to czekamy na wyniki badań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 ja to sprawdzam kazdej zimy od 2 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 Ja znam prostszy i szybszy sposob: trzymac auto w garazu. U mnie przy temp jak dzis, czyli ok -8C, przelacza sie po niecalym km (AFAIR temp ustawiona na 40C). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > ja to sprawdzam kazdej zimy od 2 lat. no to podaj wyniki. Sam jestem ciekaw. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > no to podaj wyniki. > Sam jestem ciekaw. > PZDR VEN przy silniku 1.6 to spadek o 1 do 1.5 litra LPG, benzyny nie wiem bo nie miałem nigdy pełnego zbiornika zalezy jak kto jezdzi- osoby jezdzace czesto na krótkich dystanasach zauwaza znaczne obnizenie spalania PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.