mirek1 Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 To ja mam jeszcze jedno pytanie, bo jakoś mnie moje stilo po 9 latach bezawaryjnej służby ostatnio nie rozpieszcza . Przy niższej temperaturze (minusowej) słyszę lekki świst, gwizd - jakkolwiek by to nie nazwać, przy przyspieszaniu. Po rozgrzaniu dźwięk znika, przy plusowych temperaturach nie ma go w ogóle. Generalnie jakby mocy na niższych obrotach było mniej, choć może jestem przewrażliwiony, bo musiałem wykonać kilka tras innymi samochodami z zupełnie inną charakterystyką. A mi naprawiali ten pedał gazu, potencjometr itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > To ja mam jeszcze jedno pytanie, bo jakoś mnie moje stilo po 9 latach bezawaryjnej służby ostatnio > nie rozpieszcza . Przy niższej temperaturze (minusowej) słyszę lekki świst, gwizd - jakkolwiek > by to nie nazwać, przy przyspieszaniu. Po rozgrzaniu dźwięk znika, przy plusowych > temperaturach nie ma go w ogóle. > Generalnie jakby mocy na niższych obrotach było mniej, choć może jestem przewrażliwiony, bo > musiałem wykonać kilka tras innymi samochodami z zupełnie inną charakterystyką. A mi > naprawiali ten pedał gazu, potencjometr itd. Może turbina kończy swój żywot Może olej dawno nie wymieniany,a może któraś z rolek paska,lub łożysko alternatora lub klimy?Trudno coś powiedzieć,jak się tego nie słyszy Może "nadstaw"ucha przy każdej możliwej w/w pozycji i wtedy sie wyjaśni"co w stilonie piszczy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek1 Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Olej wymianiany w listopadzie. Turbina? No to nie za wesoło byc może. Pasek to rozumiem rozrząd? > Może turbina kończy swój żywot Może olej dawno nie wymieniany,a może któraś z rolek paska,lub > łożysko alternatora lub klimy?Trudno coś powiedzieć,jak się tego nie słyszy Może > "nadstaw"ucha przy każdej możliwej w/w pozycji i wtedy sie wyjaśni"co w stilonie piszczy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 może gdzieś masz minimalną nieszczelność, na ciepło sie wszystko rozszerza i samouszczelnia.sprawdż dolot. nie panikuj z turbiną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Przy niższej temperaturze (minusowej) słyszę lekki świst, gwizd - jakkolwiek > by to nie nazwać, przy przyspieszaniu. Po rozgrzaniu dźwięk znika, przy plusowych temperaturach nie ma go w ogóle. Według mnie to pierwsze oznaki zużytego (stwardniałego ze starości) i ślizgającego się paska klinowego. Wymień pasek klinowy (nie pasek rozrządu) i odpowiednio dobrze go naciągnij. Pasek klinowy jeżeli jest troszeczkę za luźny i do tego trochę twardszy (ze starości), gdy jest "zimny" potrafi się leciutko ślizgać i piszczeć. Po rozgrzaniu się przestaje piszczeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.