tehax Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Witam prosiłbym o pomoc z moim fiatem otóż niema iskry, na odpalonym silniku zahaczyłem rękawem o kleme od akumulatora ( mase )i ją ściągłem, auto chodziło ale kiedy ja założyłem zrobiło się jakby zwarcie po dotknięciu klemy auto zgasło moim zdaniem wina leży w cewce macie jakieś sposoby na jej srawdzenie lub co mogło spowodować brak iskry ?? prosze o wyrozumiałość zwykle niekorzystam z tego typu stron. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Witam prosiłbym o pomoc z moim fiatem otóż niema iskry, na odpalonym silniku zahaczyłem rękawem o > kleme od akumulatora ( mase )i ją ściągłem, auto chodziło ale kiedy ja założyłem zrobiło się > jakby zwarcie po dotknięciu klemy auto zgasło moim zdaniem wina leży w cewce macie jakieś > sposoby na jej srawdzenie lub co mogło spowodować brak iskry ?? prosze o wyrozumiałość zwykle > niekorzystam z tego typu stron. Pozdrawiam Weź najpierw sprawdź bezpiecznik w komorze silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Jeśli masz FIRE to na prawym kielichu nad pompą hamulcową masz taki czarny dekielek ze śrubką na górze. Poluzuj śrubkę i zdejmij dekielek. Zobaczysz tam 2 przekaźniki i 2 luba 4 bezpieczniki. Pozprawdzaj czy sie nie spaliły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Jeśli masz FIRE to na prawym kielichu nad pompą hamulcową masz taki czarny dekielek ze śrubką na > górze. Poluzuj śrubkę i zdejmij dekielek. Zobaczysz tam 2 przekaźniki i 2 luba 4 bezpieczniki. > Pozprawdzaj czy sie nie spaliły. 1,4 też ma te bezpieczniki w tym miejscu. Oby to to, bo odpięcie akumulatora podczas pracy silnika powoduje możliwość występowania w instalacji sporych przepięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > 1,4 też ma te bezpieczniki w tym miejscu. > Oby to to, bo odpięcie akumulatora podczas pracy silnika powoduje możliwość występowania w > instalacji sporych przepięć. A przepięcia palą bezpieczniki... a klemy się przykręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 Fachmany przeca to na gaźniku obstawiam że moduł odleciał na aparacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 Napisz z jakiej miejscowości jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Fachmany przeca to na gaźniku obstawiam że moduł odleciał na aparacie no jak tak to pewnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tehax Napisano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 jestem z Malopolski, Olkusz sprawdze i dam znać dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tehax Napisano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 Tam nad prawym kielichem to jest cewka a bezpieczniki oczywiście sprawdzałem lecz od zapłonu nic nie znalazłem dalej szukam przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > jestem z Malopolski, Olkusz sprawdze i dam znać dzieki dam Ci znać jak będę w olkuszu, to looknę na auto (najprawdopodobniej w niedzielę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 Masz jednopunkt czy gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tehax Napisano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > gaźnik Przecież pisałem że będzie gaźnik, moduł do podmiany bo to jedyna elektronika nie licząc zegarka w tym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 a ja obstawiam cewkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tehax Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 Cewka dobra sprawdzałem jedynie moduł albo cały aparat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Cewka dobra sprawdzałem jedynie moduł albo cały aparat Rzuć jeszcze okiem na kopułkę i palec rozdzielacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tehax Napisano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Rzuć jeszcze okiem na kopułkę i palec rozdzielacza Palec i kopułka normalnie wyglądają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 > Palec i kopułka normalnie wyglądają . Ale mikropekniec i zgromadzonej w nich wilgoci czesto niesposob dostrzec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Palec i kopułka normalnie wyglądają . I jak tam, uruchomiłeś? Co było przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.