Benjamin Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Autko jak w tytule, wtrysk wielopunktowy, dwunastoletnie, z autentycznym przebiegiem poniżej 50kkm. W warsztatach proponuja sekwencje w cenie srednio ok. 2100zł. Zastanawiam się jednak nad doradzeniem właścicielowi II generacji, która w tego rodzaju silnikach sprawdzała się. System ma być przede wszystkim prosty w obsłudze, właścicielowi nie zależy na wyższych osiągach i automatyce przełączania, jakie daje wtrysk gazu, i to przemawia za II gen. Cena założenia wtrysku niewiele wyższa niż II generacji. Z drugiej strony postęp w układach wtryskowych jest wyraźny od czasu, kiedy sam siedem lat temu zastanawiałem się nad podobnym problemem przed założeniem gazu do swojego samochodu. Jaki zestaw (generacja i producent) proponowalibyście do tego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 System wtrysku jest praktycznie identyczny, jak w Lanosie. Z tego względu byle jakie wtryskiwacze gazu tego nie obsłużą, co sprawia, że za 2100 raczej nic odpowiedniego nie założysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 ja bym pakował sekfencje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Znajomy w dokładnie takim samym Polonezie założył II gen. i śmigał. Nic przy tej instalacji nie robił. Z tym że ciężko mi powiedzieć jakiej firmy były komponenty po Poldek poszedł w świat z 1,5 roku temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > System wtrysku jest praktycznie identyczny, jak w Lanosie. Z tego względu byle jakie wtryskiwacze > gazu tego nie obsłużą, co sprawia, że za 2100 raczej nic odpowiedniego nie założysz. Czyli raczej "stara dobra" II generacja. Dzięki wszystkim za sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > sekwencje > II generacji, II gen. przełącza się szybciej, ale IV gen. jak już się przełączy to mniej pali. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > II gen. przełącza się szybciej, ale IV gen. jak już się przełączy to mniej pali. > Pozdrawiam BAS To prawda. Patrząc od strony zużycia paliwa - na krótkie odcinki w mieście - II gen.; na trasy - IV. Przypuszczam, że kilometry robione tym samochodem w mieście i na trasie rozłożą sie mniej wiecej po połowie. Decyzja zapadnie za ok. dwa tygodnie i raczej będzie to II gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.