Skocz do zawartości

Podstawki LPG pod wtryski benzynowe


Astroman

Rekomendowane odpowiedzi

Męczy mnie ostatnio chęć wymiany starej mieszalnikowej instalki w mojej Astrze II 1.6 16V X16XEL na uklad IV genercji. Mam świeżą butlę, silnik jest OK wiec auto było by pewnie na dożywociu biglaugh.gif Ale wracając do meritum... chciałbym sobie uprościć zadanie i nie wiercić kolektora tylko dać podstawki pod wtryskiwacze Ma ktoś jakieś doświadczenie ?

Druga sprawa to centralka i okoliczne graty.

Myślę o czymś takim Wiem że Valteki to nie jest HANA ale auto nie zrobi zapewne w swoim życiu wiecej niż 30 tyś km wiec HANA jest raczej bez sensu a Valteki sam mogę sobie poczyścić, zregenerować czy wymienić. Wybór jest podyktowany ceną.

I trzecia sprawa. Na ile ceny z alledrogo mogą sie różnić od tych które maja gazownicy? Mogłbym wykorzystując rodzinne powiązania mieć taką instalkę jak w linku lub coś z KME w cenie zakupu gazownika, ale nie wiem czy jest o co walczyć. hmm.gif Podzieli sie ktoś wiedzą w temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie cen - zapytaj Kolegę Seebaa na lpg-forum o ceny komponentów lub zobacz w Drypa.pl

Ten zestaw który zalinkowałeś będzie bardzo "na styk" i w górnych zakresach obrotów może nie dawać rady.

Reduktor Alaska przewidziany jest do 90KM, Valteki jak to Valteki - chyba wolałbym RegFasty.

Ogólnie dołóż 300PLN i weź: LPGTech 214, 4xBarracuda, Shark lub ZavoliZetaN.

Tak przynajmniej sam zamierzam zrobić w aucie, które również zostaje na dożywocie i służy jako wół roboczy do dojazdów do pracy. Tylko przebiegi robi większe niż sam przewidujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odnośnie cen - zapytaj Kolegę Seebaa na lpg-forum o ceny komponentów lub zobacz w Drypa.pl

thx

> Ten zestaw który zalinkowałeś będzie bardzo "na styk" i w górnych zakresach obrotów może nie dawać

> rady.

Nie musi. Auto będzie jeździć w dookołoa komina. smile.gif Ze szkodnikiem wink.gif na tylnej kanapie wiec tym bardziej dziadkowa jazda będzie a całość godzinach szczytu gdzie 80 km/h to już "szaleństwo" Generalnie to auto "w razie potrzeby". Ma być tanioooo. Mam je już 12 lat i żal sprzedać. A instalkę chcę zmienić bo lubię sobie co nieco grzebnąć przy aucie. biglaugh.gif Z ekonomicznego punktu widzenia ta operacja nie ma oczywiście sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te podstawki nie zdały egzaminu a astrze 1,6 twinport , a czy w twoim silniku się spiszą - nie wiem. Ja bym wiercił.

Zestaw da radę , poszukaj może staga 200 , parę zł tańszy a nigdy nie było z nim problemu. Alaska obskoczy nawet 150KM z turbo , wiem z doświadczenia cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na alasce to nawet i 2.0 180 Km pojedzie ale co stanie się z silnikiem to druga sprawa.

W moim aucie 95km mam alaske i to jest na styk, spadki ciśnienia sięgają 0,3 bara więc jest to dokładnie na styk.

Dołóż trochę kasy i kup komponenty odpowiednie do twojego auta.

W podstawki się nie baw do tej pory nie widziałem i nie słyszałem aby się gdzieś sprawdziły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Męczy mnie ostatnio chęć wymiany starej mieszalnikowej instalki w mojej Astrze II 1.6 16V X16XEL

> na uklad IV genercji. Mam świeżą butlę, silnik jest OK wiec auto było by pewnie na dożywociu

> Ale wracając do meritum... chciałbym sobie uprościć zadanie i nie wiercić kolektora tylko dać

> podstawki pod wtryskiwacze Ma ktoś jakieś doświadczenie ?

> Druga sprawa to centralka i okoliczne graty.

> Myślę o czymś takim Wiem że Valteki to nie jest HANA ale auto nie zrobi zapewne w swoim życiu

> wiecej niż 30 tyś km wiec HANA jest raczej bez sensu a Valteki sam mogę sobie poczyścić,

> zregenerować czy wymienić. Wybór jest podyktowany ceną.

> I trzecia sprawa. Na ile ceny z alledrogo mogą sie różnić od tych które maja gazownicy? Mogłbym

> wykorzystując rodzinne powiązania mieć taką instalkę jak w linku lub coś z KME w cenie zakupu

> gazownika, ale nie wiem czy jest o co walczyć. Podzieli sie ktoś wiedzą w temacie?

Podstawki montowane były seryjnie w Peugeot 207.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.