Astroman Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Męczy mnie ostatnio chęć wymiany starej mieszalnikowej instalki w mojej Astrze II 1.6 16V X16XEL na uklad IV genercji. Mam świeżą butlę, silnik jest OK wiec auto było by pewnie na dożywociu Ale wracając do meritum... chciałbym sobie uprościć zadanie i nie wiercić kolektora tylko dać podstawki pod wtryskiwacze Ma ktoś jakieś doświadczenie ? Druga sprawa to centralka i okoliczne graty. Myślę o czymś takim Wiem że Valteki to nie jest HANA ale auto nie zrobi zapewne w swoim życiu wiecej niż 30 tyś km wiec HANA jest raczej bez sensu a Valteki sam mogę sobie poczyścić, zregenerować czy wymienić. Wybór jest podyktowany ceną. I trzecia sprawa. Na ile ceny z alledrogo mogą sie różnić od tych które maja gazownicy? Mogłbym wykorzystując rodzinne powiązania mieć taką instalkę jak w linku lub coś z KME w cenie zakupu gazownika, ale nie wiem czy jest o co walczyć. Podzieli sie ktoś wiedzą w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Odnośnie cen - zapytaj Kolegę Seebaa na lpg-forum o ceny komponentów lub zobacz w Drypa.pl Ten zestaw który zalinkowałeś będzie bardzo "na styk" i w górnych zakresach obrotów może nie dawać rady. Reduktor Alaska przewidziany jest do 90KM, Valteki jak to Valteki - chyba wolałbym RegFasty. Ogólnie dołóż 300PLN i weź: LPGTech 214, 4xBarracuda, Shark lub ZavoliZetaN. Tak przynajmniej sam zamierzam zrobić w aucie, które również zostaje na dożywocie i służy jako wół roboczy do dojazdów do pracy. Tylko przebiegi robi większe niż sam przewidujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Odnośnie cen - zapytaj Kolegę Seebaa na lpg-forum o ceny komponentów lub zobacz w Drypa.pl thx > Ten zestaw który zalinkowałeś będzie bardzo "na styk" i w górnych zakresach obrotów może nie dawać > rady. Nie musi. Auto będzie jeździć w dookołoa komina. Ze szkodnikiem na tylnej kanapie wiec tym bardziej dziadkowa jazda będzie a całość godzinach szczytu gdzie 80 km/h to już "szaleństwo" Generalnie to auto "w razie potrzeby". Ma być tanioooo. Mam je już 12 lat i żal sprzedać. A instalkę chcę zmienić bo lubię sobie co nieco grzebnąć przy aucie. Z ekonomicznego punktu widzenia ta operacja nie ma oczywiście sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Te podstawki nie zdały egzaminu a astrze 1,6 twinport , a czy w twoim silniku się spiszą - nie wiem. Ja bym wiercił. Zestaw da radę , poszukaj może staga 200 , parę zł tańszy a nigdy nie było z nim problemu. Alaska obskoczy nawet 150KM z turbo , wiem z doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 >....... Alaska > obskoczy nawet 150KM z turbo , wiem z doświadczenia He he. Idziesz na rekord tym stwierdzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 Na alasce to nawet i 2.0 180 Km pojedzie ale co stanie się z silnikiem to druga sprawa. W moim aucie 95km mam alaske i to jest na styk, spadki ciśnienia sięgają 0,3 bara więc jest to dokładnie na styk. Dołóż trochę kasy i kup komponenty odpowiednie do twojego auta. W podstawki się nie baw do tej pory nie widziałem i nie słyszałem aby się gdzieś sprawdziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > W podstawki się nie baw do tej pory nie widziałem i nie słyszałem aby się gdzieś sprawdziły. ja mialem w sc i nie narzekalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Męczy mnie ostatnio chęć wymiany starej mieszalnikowej instalki w mojej Astrze II 1.6 16V X16XEL > na uklad IV genercji. Mam świeżą butlę, silnik jest OK wiec auto było by pewnie na dożywociu > Ale wracając do meritum... chciałbym sobie uprościć zadanie i nie wiercić kolektora tylko dać > podstawki pod wtryskiwacze Ma ktoś jakieś doświadczenie ? > Druga sprawa to centralka i okoliczne graty. > Myślę o czymś takim Wiem że Valteki to nie jest HANA ale auto nie zrobi zapewne w swoim życiu > wiecej niż 30 tyś km wiec HANA jest raczej bez sensu a Valteki sam mogę sobie poczyścić, > zregenerować czy wymienić. Wybór jest podyktowany ceną. > I trzecia sprawa. Na ile ceny z alledrogo mogą sie różnić od tych które maja gazownicy? Mogłbym > wykorzystując rodzinne powiązania mieć taką instalkę jak w linku lub coś z KME w cenie zakupu > gazownika, ale nie wiem czy jest o co walczyć. Podzieli sie ktoś wiedzą w temacie? Podstawki montowane były seryjnie w Peugeot 207. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Już kiedyś pytałem o ich zastosowanie gaz na ulicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.