gasiorr Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Witam Czy się opłaca kupić takie auto. Czy ktoś ma i jak to się sprawuje? Czy da się założyć instalację gazową (oprócz serwisu - koszt 4500) Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > Witam > Czy się opłaca kupić takie auto. Czy ktoś ma i jak to się sprawuje? > Czy da się założyć instalację gazową (oprócz serwisu - koszt 4500) > Dzięki 105KM słabo lata a swoje spali. Tylko zwróć uwagę na kwestię stop&start, co się bedzie działo z gazem jeśli auto co chwile bedzie gasło i odpalało na nowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > 105KM słabo lata a swoje spali. Tylko zwróć uwagę na kwestię stop&start, co się bedzie działo z > gazem jeśli auto co chwile bedzie gasło i odpalało na nowo. Niektóre instalki np STAG w nowych sterownikach ma opcje odpalania na gazie jesli silnik ciepły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cxleg Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Witam > Czy się opłaca kupić takie auto. Czy ktoś ma i jak to się sprawuje? > Czy da się założyć instalację gazową (oprócz serwisu - koszt 4500) > Dzięki Witam.Na to samo pytanie diler odpowiedział że można.Ale...koszt założenia plasował sie w granicy 5 tys.Do tego dochodziły półroczne przeglądy instalki i wiadomo koszty o których cenowo poinformowano mnie w bardzoooo wymijający sposób Jeżdząc średnio rocznie 20 tyś.km( cos koło tego) dałem sobie spokój.Po półrocznym użytkowaniu Kropka moge powiedzieć że nie załuję braku instalacji gazowej.Ten silnik sprawuje się bez zarzutu.Kultura pracy tego silnika jest naprawde oszalamiająca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danko8790 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Polecam strone www.lpg-forum.pl tam Ci chłopcy wszystko powiedzią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cxleg Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Polecam strone www.lpg-forum.pl tam Ci chłopcy wszystko powiedzią Dzięki za linka ale nie bedę instalacji lpg zakładał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danko8790 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Dzięki za linka ale nie bedę instalacji lpg zakładał Każdy instalki nie zakłada dopóki nie ma,ale jak założy,to potem żałuje ,że wcześniej nie założył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Każdy instalki nie zakłada dopóki nie ma,ale jak założy,to potem żałuje ,że wcześniej nie założył Albo zaluje, ze ja zalozyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cxleg Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Albo zaluje, ze ja zalozyl Przychylam się do tej opini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Albo zaluje, ze ja zalozyl wszystko panowie zależy ile kto robi km i jakie ma priorytety dotyczące samochodu, w moim przypadku grande ma być tanią siłą roboczą i taką jest, bo robie 100km za 25zł. Jedyny minus jaki widzę w lpg to tankowanie co 350km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > wszystko panowie zależy ile kto robi km i jakie ma priorytety dotyczące samochodu, w moim przypadku > grande ma być tanią siłą roboczą i taką jest, bo robie 100km za 25zł. Jedyny minus jaki widzę > w lpg to tankowanie co 350km Sam dobrze wiesz, ze to czy czlowiek bedzie zadowolony z LPG glownie zalezy od osoby zakladajacej. Jak zle zamontowana i chociazby z nazwy/modelu byla super instalacja to bedzie z niej wiecej problemow niz korzysci i watpie aby user byl zadowolony. Inna sprawa, ze im nowszy samochod tym trudniej dobrze zalozyc LPG i go odpowiednio wyregulowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > wszystko panowie zależy ile kto robi km i jakie ma priorytety dotyczące samochodu, w moim przypadku > grande ma być tanią siłą roboczą i taką jest, bo robie 100km za 25zł. Jedyny minus jaki widzę > w lpg to tankowanie co 350km Nie wiedziesz też do garaży podziemnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Nie wiedziesz też do garaży podziemnych a trzymać się tematu, narzuconego przez autora wątku, większość z powyższych potrafi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gasiorr Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Dzięki Ale do tej pory nikt konkretnie nie dał mi odpowiedzi. Nikt nie ma multiaira z lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Dzięki > Ale do tej pory nikt konkretnie nie dał mi odpowiedzi. > Nikt nie ma multiaira z lpg. Do Alf Multiair sprawdza się niby Elpigaz w serii ExclusivLine ze sterownikiem A.E.B wraz z wtryskami A.E.B. Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_zone/58064-multiair_lpg.html#ixzz2KylqDFRa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > 105KM słabo lata a swoje spali. Tylko zwróć uwagę na kwestię stop&start, co się bedzie działo z > gazem jeśli auto co chwile bedzie gasło i odpalało na nowo. a tego walniętego S&S nie da się usunąć? jak dla mnie walnięty ten system Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cxleg Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > a tego walniętego S&S nie da się usunąć? > jak dla mnie walnięty ten system Nie trzeba tego systemu uswać .Można go po prostu z konsoli wylączyć.Takim małym przyciskiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Nie trzeba tego systemu uswać .Można go po prostu z konsoli wylączyć.Takim małym przyciskiem.... Tyle, że trzeba go w kółko wyłączać z każdym odpaleniem auta... Pewnie jest opcja by to na stałe wyłączyć ale potrzeba jakiegoś magika od elektroniki BTW moim zdaniem idzie się do tego przyzwyczaić. Zanim wrzuci się bieg już silnik jest dawno odpalony. Jedyna wada to konieczność używania specjalnego akumulatora... Masakra jest jedynie wtedy jak ma się automatyczny hamulec postojowy (przy odpalaniu auta się ono stacza w dół bez kontroli kierowcy) w innym wypadku nie jest to jakoś szczególnie inwazyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Nie trzeba tego systemu uswać .Można go po prostu z konsoli wylączyć.Takim małym przyciskiem.... a to tego nie wiedziałem... jeszcze nie miałem okazji siedzenia za sterami evo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Tyle, że trzeba go w kółko wyłączać z każdym odpaleniem auta... Pewnie jest opcja by to na stałe > wyłączyć ale potrzeba jakiegoś magika od elektroniki > BTW moim zdaniem idzie się do tego przyzwyczaić. Zanim wrzuci się bieg już silnik jest dawno > odpalony. Jedyna wada to konieczność używania specjalnego akumulatora... Masakra jest jedynie > wtedy jak ma się automatyczny hamulec postojowy (przy odpalaniu auta się ono stacza w dół bez > kontroli kierowcy) w innym wypadku nie jest to jakoś szczególnie inwazyjne. a czym różni się ten akk od zwykłego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cxleg Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > a czym różni się ten akk od zwykłego? 12V 63Ah 450A Heavy Duty.Wszystko co możliwe w Kropku włączone a aku daje radę gdy system S&S się załącza.W przypadku włączenia ogrzewania szyby tylniej komp wywala komunikat "S$S niedostępny"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cxleg Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > a to tego nie wiedziałem... jeszcze nie miałem okazji siedzenia za sterami evo Kolega wybaczy nie mam evo to Punto rocznik 2012 sierpień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > a czym różni się ten akk od zwykłego? Nie tylko chodzi o zapas "mocy" ale głównie o wytrzymałość akumulatora na częste rozładowania i naładowywania. Normalny akumulator po częstych rozładowywaniach i naładowywaniach traci szybko swoją pierwotną pojemność. Bardziej zaawansowane systemy dodatkowo jeszcze doładowują akumulator energią hamowania więc akumulator taki musi też być odporny na skoki napięcia doładowywania (od zerowego ładowywania przy znacznym poziomie poboru mocy aż do bardzo dużego napięcia ładowania) i odporny na drobne przeładowanie. Aku dla S&S to coś w tym stylu: http://www.varta-automotive.pl/pl-pl/tec...er-performance/ Są droższe od zwykłych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gasiorr Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Dzięki za konkretną odpowiedź. Już wiem co mam robić dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > 12V 63Ah 450A Heavy Duty.Wszystko co możliwe w Kropku włączone a aku daje radę gdy system S&S > się załącza. >W przypadku włączenia ogrzewania szyby tylniej komp wywala komunikat "S$S > niedostępny"... muszę dokładniej się obczytać z tym systemem... może nie taki diabeł straszny jak go malują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Nie tylko chodzi o zapas "mocy" ale głównie o wytrzymałość akumulatora na częste rozładowania i > naładowywania. Normalny akumulator po częstych rozładowywaniach i naładowywaniach traci szybko > swoją pierwotną pojemność. Bardziej zaawansowane systemy dodatkowo jeszcze doładowują > akumulator energią hamowania więc akumulator taki musi też być odporny na skoki napięcia > doładowywania (od zerowego ładowywania przy znacznym poziomie poboru mocy aż do bardzo dużego > napięcia ładowania) i odporny na drobne przeładowanie. > Aku dla S&S to coś w tym stylu: > http://www.varta-automotive.pl/pl-pl/tec...er-performance/ > Są droższe od zwykłych ok. dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cxleg Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > muszę dokładniej się obczytać z tym systemem... może nie taki diabeł straszny jak go malują... Przyznam się szczerze że z początku S&S napędzał mi stracha Gaśnięcie silnika wywoływało lekką panikę bo i co się dzieje a co się stało co jest grane.Obecnie jest i da się radę "żyć" z tym ustrojstwem.Tym bardziej że S&S zaczyna funkcjonować dopiero w momecie gdy silnik uzyska temperaturę pracy.Latem następowało to dużo szybciej-wiadomo temperatura zewnętrzna niż obecnie.Przy temperaturze zewnętrznej gdzie zdarzało się nawet -15 system milczał.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.