Dominik80 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Zaswieca sie czasem kontrolka DPF... teraz sie zastanawiam co robic?? wywalic DPF ?? wiem ze trzeba programowo tez... i teraz sa opcje: 1. kupiic nowy dpf i wydac pelno kasy i za jakis czas znowu miec ten problem?? 2. wykruszyc DPFa i wylaczyc programowo ?? 2a. wykruszyc DPF + mocniejszy program ?? 3. Zrobic nowa rure ktora zastapi ta puszke DPF?? i oczywiscie programowo wylaczyc opcje... 4. rura zamiast DPF i jak juz i tak beda kopac w kompie to zrobic jakas mocniejsza mape ?? 5. jakas firma oferuje opcje 4 + wylaczenie EGR (ale po co ?? ) Co robic z tym DPF bo nie mam pomyslu auto jezdzi wiekszosc czasu po miescie i korkach.... W aucie nie mam juz klapek (swir flap) i jest OK.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Zaswieca sie czasem kontrolka DPF... teraz sie zastanawiam co robic?? wywalic DPF ?? wiem ze trzeba > programowo tez... i teraz sa opcje: > 1. kupiic nowy dpf i wydac pelno kasy i za jakis czas znowu miec ten problem?? > 2. wykruszyc DPFa i wylaczyc programowo ?? > 2a. wykruszyc DPF + mocniejszy program ?? > 3. Zrobic nowa rure ktora zastapi ta puszke DPF?? i oczywiscie programowo wylaczyc opcje... > 4. rura zamiast DPF i jak juz i tak beda kopac w kompie to zrobic jakas mocniejsza mape ?? > 5. jakas firma oferuje opcje 4 + wylaczenie EGR (ale po co ?? ) > Co robic z tym DPF bo nie mam pomyslu auto jezdzi wiekszosc czasu po miescie i korkach.... > W aucie nie mam juz klapek (swir flap) i jest OK.. 6 sprzedac diesla i kupic benzyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > 6 sprzedac diesla i kupic benzyne nie potrzebuje taka rure jak ponizej http://www.ecotune-scotland.co.uk/produc...moval_Downpipe_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > nie potrzebuje taka rure jak ponizej > http://www.ecotune-scotland.co.uk/produc...moval_Downpipe_ Rurka ładna, ale cena chyba mało atrakcyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Rurka ładna, ale cena chyba mało atrakcyjna no przegiecie tym bardziej ze kawalek rurki i plecionki , zero rewelacji.. nie wiesz czy gdzies w PL moja juz takie gotowe rurki?? bo zrobic nie problem ale trzeba autem podjechac a to bedzie ciezko ps- pomysl ile kasuja za caly wydech ps2 - wiekszy IC pod auto co pasuje w ori mocowania jedynie szerszy lub wyzszy itp to koszt okolo 800funtow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 1. zweryfikuj co dokladnie jest powodem problemu z filtrem, czy jakies niedomaganie techniczne, np jakiś czujnik ciśnienia, temperatury czy zwyczajnie Twój miejski tryb jazdy. Ja nie zdiagnozowałem bardzo dogłębnie i moze troche za szybko pozbylem się filtra. Czasem czuje smród diesla bez DPFa i to mi przeszkadza, ale za to mam święty spokój z tym g*wnem i przybywaniem oleju. 2. Jeśli okaze sie, ze problemem jest tryb jazdy to raczej nie poradzisz, znam przypadek z ASO Katowice, gdzie babka w 520d na gwarancji miała wymieniony filtr DPF dwykrotnie, pompę paliwową i blok silnika. Jak przybywało oleju tak dalej przybywa, Panienka robiła 6-8 km autem w jedną stronę do pracy i nic więcej. osobiście zdecydowałbym sie na usuniecie DPFa, także programowo i żadnych modów. U mnie w 320d mocy wystarczy a Tobie w 335d mało? Zależy mi, żeby auto długo pojeżdziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Sa firmy usuwajace z przyjemnoscia dpf, przy okazji programowo lekko mozna podciagnac, ale bez przesady i bedzie kolega zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > 6 sprzedac diesla i kupic benzyne tez mi sie tak zdaje : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > 1. zweryfikuj co dokladnie jest powodem problemu z filtrem, czy jakies niedomaganie techniczne, np > jakiś czujnik ciśnienia, temperatury czy zwyczajnie Twój miejski tryb jazdy. Ja nie > zdiagnozowałem bardzo dogłębnie i moze troche za szybko pozbylem się filtra. Czasem czuje > smród diesla bez DPFa i to mi przeszkadza, ale za to mam święty spokój z tym g*wnem i > przybywaniem oleju. > 2. Jeśli okaze sie, ze problemem jest tryb jazdy to raczej nie poradzisz, znam przypadek z ASO > Katowice, gdzie babka w 520d na gwarancji miała wymieniony filtr DPF dwykrotnie, pompę > paliwową i blok silnika. Jak przybywało oleju tak dalej przybywa, Panienka robiła 6-8 km autem > w jedną stronę do pracy i nic więcej. > osobiście zdecydowałbym sie na usuniecie DPFa, także programowo i żadnych modów. U mnie w 320d mocy > wystarczy a Tobie w 335d mało? Zależy mi, żeby auto długo pojeżdziło. Mysle ze DPF bedzie umierac bo ogolnie wiekszosc czasu jezdze w miescie czasem jest nawet tragicznie i nie mozna przycisnac Jak usowales swojego DPF to rozcinales puszke i wykruszyles czy zrobiles cala nowa rure?? Spalanie sie zmniejszylo ?? Piszesz o smrodzie w korkach czy to jest taki standardowy smrodek diesla jak w starszych dieslach bez DPF ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Sa firmy usuwajace z przyjemnoscia dpf, przy okazji programowo lekko mozna podciagnac, ale bez > przesady i bedzie kolega zadowolony wszystko ladnie pieknie , ale jeszcze nie znalazlem odpowiedniej firmy co nie szaleje z cenami za usluge..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Samej roboty z wycinaniem moze nie byc tak duzo w porownaniu z robota kompem, za robote ktorym placi sie glownie za wiedze i sprawdzony program i dostrojenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Mysle ze DPF bedzie umierac bo ogolnie wiekszosc czasu jezdze w miescie czasem jest nawet > tragicznie i nie mozna przycisnac > Jak usowales swojego DPF to rozcinales puszke i wykruszyles czy zrobiles cala nowa rure?? > Spalanie sie zmniejszylo ?? > Piszesz o smrodzie w korkach czy to jest taki standardowy smrodek diesla jak w starszych dieslach > bez DPF ?? 1. Z wycięciem DPFa pojechałem najpierw do firmy specjalizującej się w układach wydechowych. Stałem cały czas przy aucie. Facet najpierw zdemontował puszkę filtra DPF z katalizatorem (u mnie 320d to jest jedna puszka). Tuż za wejściem w puszce jest umieszczony katalizator, jest kilka centymetrów przerwy (wolnej przestrzeni) i zaraz jest wkład filtra. Facet nawiercił 3 malusie otworki w odległości ok 1 cm od siebie, żeby wyczuć gdzie jest ta wolna przestrzeń między katalizatorem a filtrem. Potem rozciął puszkę flexem po obwodzie. Z dolnej części puszki wydłubał filtr, wszystko ładnie oczyścił, złożył dwie części puszki i ładnie zaspawał. Zaspawał pozostałe otworki kontrolne. Prysnął lekko na puszkę w miejsce spoiny ciemnym lakierem odpornym na wysoką temperature, tak, żeby na pierwszy rzut oka nie było widac spawu. poskładał wszystko do kupy. 2. Pojechałem do firmy, która usuwa obsługe filtra DPF ze sterownika silnika. Przed zabiegiem podpiąłem sobie INPE, pokzal się błąd czujnika ciśnienia w filtrze, za mała różnica ciśnienia w filtrze w stosunku do atmosferycznego, jednym słowem nie pasowało mu, że jest zbyt dobry przepływ spalin. Facet zgrał program ze sterownika silnika i po jakims czasie wrzucił zmodyfikowany. Skasowałem błędy i nic nowego w sprawie DPFa się nie pojawiło. Po ok 2000 km testów w końcu przestało przybywać oleju. Moc pozostawiłem bez zmian, choc dodatkowe koszty były prawie żadne, ale jeszcze dłuuugo chce pojeżdzić tym autem a 163 KM mi w zupełności starcza 3. Jedynym minusem tej operacji z programowym usunięciem obsługi filtra w moim przypadku jest lekkie okrojenie funkcji autodiagnostyki przez sterownik silnika, np. nie pokazuje mi błędu spalonej świecy żarowej, choć w rzeczywistości była spalona. Z perspektywy czasu dziś zrobiłbym to może w innej firmie ale wtedy miałem dobrą cene ok 1000 PLN, w innych firmach 1200-1500 PLN + dojazd 150-300 km. U Ciebie może być troche inaczej bo nie wiem czy puszka filtra jest zaraz za turbospreżarką czy gdzieś przy podłodze jak np w 530d. Najlepiej zostawić puszkę z oryginalnymi czujnikami cisnienia i temperatury. Ponoć jest jeszcze opcja w przypadku jednej dużej puszki DPFa z katalizatorem, że po usunięciu DPFa aby była zachowana własciwa objętość (po usunięciu jest za duzo przestrzeni i niektórzy twierdza, ze może mieć to negatywny wpływ na turbospreżarkę) wkłada się do środka cos w rodzaju lejka. Ale ja tego nie robiłem. 3. Różnicy w spalaniu nie zauważyłem 4. No smród jak w normalnym dieselu bez filtra, choć w wysokocisnieniowych dieslach na CR smród jest troche inny niz starych TDikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > 3. Jedynym minusem tej operacji z programowym usunięciem obsługi filtra w moim przypadku jest > lekkie okrojenie funkcji autodiagnostyki przez sterownik silnika, np. nie pokazuje mi błędu > spalonej świecy żarowej, To jest swojego rodzaju ciekawostka, bo moze wywalili cala czesci odpowiedzialna za zglaszanie bledow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Samej roboty z wycinaniem moze nie byc tak duzo w porownaniu z robota kompem, za robote ktorym > placi sie glownie za wiedze i sprawdzony program i dostrojenie. Wiesz za zgranie sterownika i usuniecie PDF z systemu chca 150 funtow a za wybebeszenie puszki chca 250 funtow.. uwazam ze bebeszenie puszki to dosc "prosta sprawa" wiec nie wiem za co tyle chca... jak chce nowa rure to chca bym dolozyl do calosci jeszcze 200 co daje mi kwote rury 450 funtow i roboscizny + program (standard) 150..... troche przegiecie jak dla mnie dlatego mysle co najlepiej zrobic... jak sie do tego zabrac by bylo bardzo dobrze a zarazem stosunkowo tanio... A jak bym chcial zeby przy okazji zrobili mi lekki program np na lekko ponad 300KM to chca jeszcze 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Dzieki wielkie za twoj opis.. zastanawiam sie jeszcze czy np jak wytne sam , lub zamienie rure na taka bez filtra to bledy ktore sie wbija z czujnikow cisnien beda przelaczaly auto w tryb awari czy auto bedzie norlanie jechac ale bedzie wskazywac blad ?? U mnie za turbinami jest taka wielka puszka (jedna) i to jest ten badziew co musze z nim cos zrobic edyta: znalazlem firme ktora wywala DPF i przeprogramowuje za cene 400funtow. zastanawiam sie czy jak moj DPF wybebesza i zostanie puszka, nie bedzie to powodowalo jakis zawirowan w ukladzie wydechowym i czy nie jest lepiej zrobic to na rurze ?? ew wspawac w srodek rure ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Zaswieca sie czasem kontrolka DPF... teraz sie zastanawiam co robic?? wywalic DPF ?? wiem ze trzeba > programowo tez... i teraz sa opcje: > 1. kupiic nowy dpf i wydac pelno kasy i za jakis czas znowu miec ten problem?? > 2. wykruszyc DPFa i wylaczyc programowo ?? > 2a. wykruszyc DPF + mocniejszy program ?? > 3. Zrobic nowa rure ktora zastapi ta puszke DPF?? i oczywiscie programowo wylaczyc opcje... > 4. rura zamiast DPF i jak juz i tak beda kopac w kompie to zrobic jakas mocniejsza mape ?? > 5. jakas firma oferuje opcje 4 + wylaczenie EGR (ale po co ?? ) > Co robic z tym DPF bo nie mam pomyslu auto jezdzi wiekszosc czasu po miescie i korkach.... > W aucie nie mam juz klapek (swir flap) i jest OK.. Przyjezdzaj do Southampton to wytniemy 500fuli z dobra mapa. Pucha bedzie ladnie pocieta i wszytsko dobrze zlozone. Nie pierwsza bmw tak, ze bez obaw. Wszystko ponizej 400-450 funa to rzezba i nawet tam nie zagladaj. I nie powiem, ze nie mowielm jak kupiles 335, ze trezba bedzie wycinac. Jak chcesz to dam Ci stronke i poogladasz co bylo robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Przyjezdzaj do Southampton to wytniemy 500fuli z dobra mapa. Pucha bedzie ladnie pocieta i > wszytsko dobrze zlozone. > Nie pierwsza bmw tak, ze bez obaw. > Wszystko ponizej 400-450 funa to rzezba i nawet tam nie zagladaj. > I nie powiem, ze nie mowielm jak kupiles 335, ze trezba bedzie wycinac. > Jak chcesz to dam Ci stronke i poogladasz co bylo robione. no pokaz pokoaz bo w sumie moge tam do Ciebie podjechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > no pokaz pokoaz bo w sumie moge tam do Ciebie podjechac na prv Ci wysylam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 rozymiem że e90 320D 163KM naja wszystkie dpf-y.Pytam bo szwagier kupił takie autko ,ale czy moze byc problem jak jezdzi 15km w jedna stronę do pracy i z powrotem A kuzyn ma e46 320D 150KM ,ale tam chyba nie ma dpf-a do roboty 2-3km codziennie i czasem gdzies tam 30km dalej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Nie zrozum mnie źle, ale kupiłeś auto które nie jest ani tanie w zakupie ani w utrzymaniu. I teraz dylemat z wydaniem pieniędzy aby zrobić to porządnie? Po drugie skoro robisz takie krótkie dystanse to może ropniak to nie najlepszy wybór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Nie zrozum mnie źle, ale kupiłeś auto które nie jest ani tanie w zakupie ani w utrzymaniu. I teraz > dylemat z wydaniem pieniędzy aby zrobić to porządnie? porzadnie masz na mysli wymiane dpf na nowy ?? jak tak to aso chce za to 2500 funtow czyli 12.500zlotych... warto ?? > Po drugie skoro robisz takie krótkie dystanse to może ropniak to nie najlepszy wybór? no nie jest moze najlepszym wyborem ale lubie jezdzic dieslem podoba mi sie ze jest fajnie elastyczny , nie musisz krecic i sie odpycha , a jak jade w trase to spalanie jest wrecz smieszne w porownaniu do benzyniaka od mojego e46 330d strasznie polubialem jezdzenie dieslem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > porzadnie masz na mysli wymiane dpf na nowy ?? > jak tak to aso chce za to 2500 funtow czyli 12.500zlotych... warto ?? > no nie jest moze najlepszym wyborem ale lubie jezdzic dieslem podoba mi sie ze jest fajnie > elastyczny , nie musisz krecic i sie odpycha , a jak jade w trase to spalanie jest wrecz > smieszne w porownaniu do benzyniaka > od mojego e46 330d strasznie polubialem jezdzenie dieslem Mam na myśli wywalić DPF'a skoro są problemy. Sam u siebie mam DPF'a ale odpukać nie mam problemów i wypala się średnio co ~1000-800km Więc zostawiłem go, choćby ze względu zapachu za autem Fakt, że elastyczność jest super, a u Ciebie przy tym silniku to już bajka, ale chyba w e90 są duże silniki benzynowe? Więc nie powinno być problemów z elastycznością? Ewentualnie jak będziesz w PL to u nas zrobić lekki program i wywalenie DPF'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Mam na myśli wywalić DPF'a skoro są problemy. > Sam u siebie mam DPF'a ale odpukać nie mam problemów i wypala się średnio co ~1000-800km Więc > zostawiłem go, choćby ze względu zapachu za autem > Fakt, że elastyczność jest super, a u Ciebie przy tym silniku to już bajka, ale chyba w e90 są duże > silniki benzynowe? Więc nie powinno być problemów z elastycznością? > Ewentualnie jak będziesz w PL to u nas zrobić lekki program i wywalenie DPF'a. tylko ze wypalanie sie odbywa na trasie powyzej jakiejs tam temp. i do tego musisz miec stala predkosc i do tego okolo 30min drogi...... u mnie chyba probem sie pokazal po tym jak mi jedno turbo nie dzialalo bo pewnie sporo dymu bylo i sie przytkal... w e90 jest fajny 335i 3litry na 2xT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > tylko ze wypalanie sie odbywa na trasie powyzej jakiejs tam temp. i do tego musisz miec stala > predkosc i do tego okolo 30min drogi...... u mnie chyba probem sie pokazal po tym jak mi jedno > turbo nie dzialalo bo pewnie sporo dymu bylo i sie przytkal... > w e90 jest fajny 335i 3litry na 2xT Dobrze wiem jakie muszą być warunki do wypalania To dlaczego nie brał 335i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Dobrze wiem jakie muszą być warunki do wypalania > To dlaczego nie brał 335i wieksze spalanie , wieksze oplaty , nigdy o dpf,e sie nie zastanawialem , diesla latwiej sprzedac w przyszlosci , latwiej babie wytlumaczyc ze diesel jest oszczedny nawet duzy , kiedys mialem punto gt i spalanie bylo zabojcze w porownaniu do duzego diesla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > wieksze spalanie , wieksze oplaty , nigdy o dpf,e sie nie zastanawialem , diesla latwiej sprzedac > w przyszlosci , latwiej babie wytlumaczyc ze diesel jest oszczedny nawet duzy , kiedys > mialem punto gt i spalanie bylo zabojcze w porownaniu do duzego diesla... Rozumiem, więc pozostaje wywalić dpf'a i cieszyć się jazdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > Rozumiem, więc pozostaje wywalić dpf'a i cieszyć się jazdą no juz w sumie decyzja zapadla ale jeszcze mam male opory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > no juz w sumie decyzja zapadla ale jeszcze mam male opory Nie ominie Cie to niestety. Tak juz te nowe diesle maja. I nie przejmuj sie w mazdzie jest to jeszcze gorszy badziew. Jedz do bmw i za 150 pewnie Ci wypala programem za 2 tyg znowu za 4 juz sie nie da Ewentualnie mozesz tak jezdzic i zarzynac turbawke,motor, kata i reszte uszczelek Zdarza sie, ze wlasciciel tak dlugo jezdzi z zapchanym dpf, ze pozniej jzu nie ma co ratowac i trzeba troche gotowki wylozyc na remont. Tak to sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 hehehe niezle to wyglada widzialem juz takich gageciarzy na youtube total prowizorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > no juz w sumie decyzja zapadla ale jeszcze mam male opory Usunięcie? Opory przed? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > hehehe niezle to wyglada widzialem juz takich gageciarzy na To "real" hehe, tak robia fachowcy hihi Mam jeszcze gdzies foty puszki pospawanej, totalny amator by to skleil lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > To "real" hehe, tak robia fachowcy hihi > Mam jeszcze gdzies foty puszki pospawanej, totalny amator by to skleil lepiej no faktem jest ze sa tutaj ciekawi naprawiacze mam kolege na MOT i czasem jak podjade to mam szczescie ogladnac ciekawe egzemplarze jeden byl tak ciekawy ze facet oddal im auto za free jakos miesiac temu hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > Usunięcie? Opory przed? opory czy chce rure w calosci czy wydlubana puszke.. co jest lepsze jakie sa plusy jakie minusy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > opory czy chce rure w calosci czy wydlubana puszke.. co jest lepsze jakie sa plusy jakie minusy... Rura przy okazji DP, cooler większy, kogoś kto potrafi to dobrze wystroić i będzie naprawdę szybkie wozidło na ropę. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > Rura przy okazji DP, cooler większy, kogoś kto potrafi to dobrze wystroić i będzie naprawdę szybkie > wozidło na ropę. > Pozdro czyli lepiej rure ?? nie dlubana puszke ?? IC drogie sa wiec odpada na jakis czas mo\e kiedys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 mozna i rure na zyczenie do tej pory nie bylo przypaqdku falowania obrotow itp bez tej wkladki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > mozna i rure na zyczenie > do tej pory nie bylo przypaqdku falowania obrotow itp bez tej wkladki myslalem o takiej rurce ale bez tej malej puszeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 mozliwe, ze z sama rura motu nie przejdzie tzn jak diagnoista zczai, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > mozliwe, ze z sama rura motu nie przejdzie tzn jak diagnoista zczai, Kolega mi przeglada mot I czytałem że niby powinno być ok jak w normach się zmieści... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 faktycznie, za bebeszenie puszki to nie powinni duzo brac bo przeciez sprzedaja wnetrze za calkiem ladne $$$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 ja w 530d mialem DPF w miejscu jak inne auta maja tlumik srodkowy usunelismy go przez wybicie i wykruszenie po usunieciu dzwiek sie nie zmienil czasami slychac jakies lekkie zawirowania po ujeciu gazu programowo to tez nie byl wielki problem to zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 tez uwazam ze dlubanie puszki jest dosc kosztowne.. ale w UK takie sa ceny z tego co widze... narazie prowadze rozmowy na temat mojego PDF i zobacze co sie z tego urodzi.. widze ze nasze forum jest chetne w pomocy i za to a prawda ze zawsze bylo pomocne i jeszcze sie nie zawiodlem ani razu od poczatku mojej obecnosci na AK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 rozmawialem z gosciem (tunerem)z pl o tej rurze twierdzi, ze to fanaberia i jest to kompletnie bez roznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > rozmawialem z gosciem (tunerem)z pl o tej rurze > twierdzi, ze to fanaberia i jest to kompletnie bez roznicy Ze mna sie wczoraj skontaktowal taki znajomy co ogarnia temat i zaproponowal ze zrobi mi DPFa po kolezensku w polskich cenach u mnie w garazu bo bedzie w londynie musze sam tylko ogarnac puszke lub rure a on zrobi reszte jak nalezy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 no i problem z glowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > no i problem z glowy niby tak jeszcze tylko musze sam albo puszke wybebeszyc albo rure zamowic... Co do rury to prowadze rozmowy z jedna firma ktora moze zrobi mi ja w bardzo okazyjnej kwocie (na UK) bo chca miec auto do wzorowania itp.... wiec ja daje auto oni przyzwoita kwote.. ale nie wiem jeszcze co z tego bedzie czakam na odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 Najlepiej zostawic puszke a nie wstawaic rure - nikt nie bedzie wnikal na przegladzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 > Najlepiej zostawic puszke a nie wstawaic rure - nikt nie bedzie wnikal na przegladzie u mnie tego nie widac zbytnio bo jest pod turbinami , jest dosc ciasno tam a od dolu trzeba sciagac oslony by cos widziec.. ale zobacze co sie urodzi w najblizszym czasie bo mam w sumie dwa pomysly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Sytuacja sie pomalu klaruje do konca tygodnia bede mial albo zrobione albo info co i jak ogolnie biorac , bede mial rure nowa i DPF wyciagniety w razie problemow zawsze moge wyciac i zamienic z rura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Wyciales czy dalej zarzynasz silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.