AkiMG Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Witam serdecznie, czy ktoś z forum podejmuje się jeszcze swapowania czyichś cc? Wiem, że była kiedyś taka osoba ale za nic nie mogę odnaleźć danych kontaktowych. Pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Witam serdecznie, > czy ktoś z forum podejmuje się jeszcze swapowania czyichś cc? Wiem, że była kiedyś taka osoba ale > za nic nie mogę odnaleźć danych kontaktowych. Pomożecie? gdzie ty mieszkasz i z czego na co chcesz swapować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkiMG Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > gdzie ty mieszkasz i z czego na co chcesz swapować Białystok, 700 - 1.2 8v. Czekam na grad stwierdzeń, że "nie opłaca się" Póki co chciałbym wiedzieć kto i za ile mógłby to zrobić, tak żebym mógł zostawić auto i odebrać gotowe bez szukania części na własną rękę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Białystok, 700 - 1.2 8v. Czekam na grad stwierdzeń, że "nie opłaca się" > Póki co chciałbym wiedzieć kto i za ile mógłby to zrobić, tak żebym mógł zostawić auto i odebrać > gotowe bez szukania części na własną rękę a czemu ma się nie opłacać? Silnik już masz? bo jest fajne 1.2 16v od Steffana do sprzedania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkiMG Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > a czemu ma się nie opłacać? Silnik już masz? bo jest fajne 1.2 16v od Steffana do sprzedania Jeśli to te co na allegro to widziałem, jednak mi odradzono 16v, ze względu na większą awaryjność, trudniejsze i kosztowniejsze naprawy i drogie mody. Z części nie mam nic, dlatego interesuje mnie czy jest ktoś kto wykona takiego swapa od początku do końca sam... no i pytanie za ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Jeśli to te co na allegro to widziałem, jednak mi odradzono 16v, ze względu na większą awaryjność, > trudniejsze i kosztowniejsze naprawy i drogie mody. Z części nie mam nic, dlatego interesuje > mnie czy jest ktoś kto wykona takiego swapa od początku do końca sam... no i pytanie za ile bajek nie sluchaj. ja wsadzilem 16v i nie zaluje. lekkiego zycia nie ma u mnie, but w podlodze ciagle, odcinki to codziennosc i zyje, a nawet ma sie dobrze teraz bedzie turbo do niego zakladane...koszty swapu podobne, a masz na starcie 11km wiecej. a zeby w 8v uzyskac dodatkowe 11km, to tez musisz troche doinwestowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Te na allegro 16v to moje kpl swap z robotą w twoim przypadku u mnie to 4tyś. W tym wszystkie części oraz nowe płyny. A co do awaryjności to 700 bije wszystko. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkiMG Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Te na allegro 16v to moje kpl swap z robotą w twoim przypadku u mnie to 4tyś. W tym wszystkie > części oraz nowe płyny. A co do awaryjności to 700 bije wszystko. pozdro w polemikę nie będę wchodził, bo wiem że masz rację jednak ja w swojej 700 od nowości wymieniłem tylko upg i popychacze jeśli chodzi o silnik... jeśli chodzi o całość to dojdą jeszcze niekończące się problemy z gaźnikiem, najpierw japońskim, a teraz fosem... na szczęście lpg jest na to lekarstwem A wracając do tematu, to dzięki za info. Może ktoś jeszcze coś doda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > w polemikę nie będę wchodził, bo wiem że masz rację jednak ja w swojej 700 od nowości wymieniłem > tylko upg i popychacze jeśli chodzi o silnik... jeśli chodzi o całość to dojdą jeszcze > niekończące się problemy z gaźnikiem, najpierw japońskim, a teraz fosem... na szczęście lpg > jest na to lekarstwem > A wracając do tematu, to dzięki za info. > Może ktoś jeszcze coś doda? Rzekoma awaryjność 16V jest bzdurą, koszta napraw podobne co w 8V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Rzekoma awaryjność 16V jest bzdurą, koszta napraw podobne co w 8V Nie koniecznie, w 8v luz zaworów ustawiasz płytkami za 5zł, a w 16v jak siądzie hydraulika to kilkaset zł popłynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Nie koniecznie, w 8v luz zaworów ustawiasz płytkami za 5zł, a w 16v jak siądzie hydraulika to > kilkaset zł popłynie. to raczej rzadka awaria wynikająca ze złego oleju lub z dużego przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkiMG Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 a co z tym tyrkoleniem w 16v, da się to jakoś wyeliminować? no i jakie modyfikacje można wykonać na tym silniku aby podnieść jego moc, oczywiście mam na myśli mody których koszta mieszczą się w granicach rozsądku O turbo nie ma co myśleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > a co z tym tyrkoleniem w 16v, da się to jakoś wyeliminować? > no i jakie modyfikacje można wykonać na tym silniku aby podnieść jego moc, oczywiście mam na myśli > mody których koszta mieszczą się w granicach rozsądku O turbo nie ma co myśleć modyfilacje n/a nie warte są swieczki a koszta dużeee lepiej turbo wychodzi zapodać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Nie koniecznie, w 8v luz zaworów ustawiasz płytkami za 5zł, a w 16v jak siądzie hydraulika to > kilkaset zł popłynie. Jak ja słyszę jak ludzie kupują auto kierując się tylko awaryjnością to Taki taksiarz - cały dzień i całą noc po tym mieście, ciągle w korkach. Lewa noga dwa razy grubsza od prawej a i tak automata nie kupi bo koszta napraw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Ja sie moge podjac kontakt priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > no i jakie modyfikacje można wykonać na tym silniku aby podnieść jego moc O turbo nie ma co myśleć 4p zasadzic mozna np Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > a co z tym tyrkoleniem w 16v, da się to jakoś wyeliminować? > no i jakie modyfikacje można wykonać na tym silniku aby podnieść jego moc, oczywiście mam na myśli > mody których koszta mieszczą się w granicach rozsądku O turbo nie ma co myśleć Wałki, dolot, wydech, obróbka głowicy, strojenie etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Wałki, dolot, wydech, obróbka głowicy, strojenie etc. Czekałem na taką odpowiedź. Pojawia się w każdym wątku pt. Jak upiększyć mój pokój? -No wiesz: ściany, podłoga, okno, farba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkiMG Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Czekałem na taką odpowiedź. Pojawia się w każdym wątku pt. Jak upiększyć mój pokój? > -No wiesz: ściany, podłoga, okno, farba... Hehe w końcu to forum Często trzeba za język ciągnąć, żeby zdobyć konkretne info Powiem szczerze, że teraz mam mętlik. 16v zapamiętałem (z wypowiedzi na forum) jako jednostkę "problematyczną" i trudną w naprawach w porównaniu do 8v. Jednak rzeczywiście, podobny koszt swapa + co najmniej 5KM więcej na starcie (8v PI vs 16v PII) daje sporo do myślenia. No właśnie a co z tym tyrkoleniem? No i jeszcze jaka jest różnica pomiędzy 16v z PI (86KM) a 16v z PII (80KM), oprócz mocy i roku produkcji oczywiście? Pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Hehe w końcu to forum Często trzeba za język ciągnąć, żeby zdobyć konkretne info > Powiem szczerze, że teraz mam mętlik. 16v zapamiętałem (z wypowiedzi na forum) jako jednostkę > "problematyczną" i trudną w naprawach w porównaniu do 8v. Jednak rzeczywiście, podobny koszt > swapa + co najmniej 5KM więcej na starcie (8v PI vs 16v PII) daje sporo do myślenia. > No właśnie a co z tym tyrkoleniem? > No i jeszcze jaka jest różnica pomiędzy 16v z PI (86KM) a 16v z PII (80KM), oprócz mocy i roku > produkcji oczywiście? > Pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe odpowiedzi z tego co ja wiem to walki i to, ze PI ma podwojne sprezyny zaworowe. no i osprzet, ale nawet jak bys kupil PII, to odpalalbys na osprzecie MM z PI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Czekałem na taką odpowiedź. Pojawia się w każdym wątku pt. Jak upiększyć mój pokój? > -No wiesz: ściany, podłoga, okno, farba... Pytał ogólnie to odpowiedziałem ogólnie. Każdy ma taki sam internet, a i google nie gryźie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy90 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Hehe w końcu to forum Często trzeba za język ciągnąć, żeby zdobyć konkretne info > Powiem szczerze, że teraz mam mętlik. 16v zapamiętałem (z wypowiedzi na forum) jako jednostkę > "problematyczną" i trudną w naprawach w porównaniu do 8v. Jednak rzeczywiście, podobny koszt > swapa + co najmniej 5KM więcej na starcie (8v PI vs 16v PII) daje sporo do myślenia. > No właśnie a co z tym tyrkoleniem? > No i jeszcze jaka jest różnica pomiędzy 16v z PI (86KM) a 16v z PII (80KM), oprócz mocy i roku > produkcji oczywiście? > Pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe odpowiedzi Różnica polega na tym że PII już jest na elektrycznej przepustnicy więc trzeba kombinować z inną przepustnicą albo rzeźbić z pedałem na potencjometr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > a co z tym tyrkoleniem w 16v, da się to jakoś wyeliminować? > no i jakie modyfikacje można wykonać na tym silniku aby podnieść jego moc, oczywiście mam na myśli > mody których koszta mieszczą się w granicach rozsądku O turbo nie ma co myśleć 1.4 16V + przepustnica kolektor 1.6 dolot, 4-2-1 przelot i masz 100HP + Osprzęt oraz głowica i UPG takie jak 1.2 16V O wiele młodsze jednostki z małymi przebiegami (po dzwonie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brutal123 Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 Pytanie czy był temat o swapie z punto II na hybrydzie ? Czytałem na innym forum że tu ktoś to ogarnął ale nie mogę znaleźć . Byłbym wdzięczny za link . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 > Pytanie czy był temat o swapie z punto II na hybrydzie ? Czytałem na innym forum że tu ktoś to > ogarnął ale nie mogę znaleźć . Byłbym wdzięczny za link . nie z punto, ale też na motronicu jest kilka sztuk z tego co się orientuję jeżdżących, kilka w planie i co najmniej jeden który właśnie się składa (o którym wiem:) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.