Skocz do zawartości

Pytanie o swap


AkiMG

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam serdecznie,

> czy ktoś z forum podejmuje się jeszcze swapowania czyichś cc? Wiem, że była kiedyś taka osoba ale

> za nic nie mogę odnaleźć danych kontaktowych. Pomożecie?

gdzie ty mieszkasz i z czego na co chcesz swapować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie ty mieszkasz i z czego na co chcesz swapować

Białystok, 700 - 1.2 8v. Czekam na grad stwierdzeń, że "nie opłaca się"

Póki co chciałbym wiedzieć kto i za ile mógłby to zrobić, tak żebym mógł zostawić auto i odebrać gotowe bez szukania części na własną rękę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Białystok, 700 - 1.2 8v. Czekam na grad stwierdzeń, że "nie opłaca się"

> Póki co chciałbym wiedzieć kto i za ile mógłby to zrobić, tak żebym mógł zostawić auto i odebrać

> gotowe bez szukania części na własną rękę

a czemu ma się nie opłacać? Silnik już masz? bo jest fajne 1.2 16v od Steffana do sprzedania smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czemu ma się nie opłacać? Silnik już masz? bo jest fajne 1.2 16v od Steffana do sprzedania

Jeśli to te co na allegro to widziałem, jednak mi odradzono 16v, ze względu na większą awaryjność, trudniejsze i kosztowniejsze naprawy i drogie mody. Z części nie mam nic, dlatego interesuje mnie czy jest ktoś kto wykona takiego swapa od początku do końca sam... no i pytanie za ile wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli to te co na allegro to widziałem, jednak mi odradzono 16v, ze względu na większą awaryjność,

> trudniejsze i kosztowniejsze naprawy i drogie mody. Z części nie mam nic, dlatego interesuje

> mnie czy jest ktoś kto wykona takiego swapa od początku do końca sam... no i pytanie za ile

bajek nie sluchaj. ja wsadzilem 16v i nie zaluje. lekkiego zycia nie ma u mnie, but w podlodze ciagle, odcinki to codziennosc i zyje, a nawet ma sie dobrze grinser006.gif teraz bedzie turbo do niego zakladane...koszty swapu podobne, a masz na starcie 11km wiecej. a zeby w 8v uzyskac dodatkowe 11km, to tez musisz troche doinwestowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te na allegro 16v to moje kpl swap z robotą w twoim przypadku u mnie to 4tyś. W tym wszystkie części oraz nowe płyny. A co do awaryjności to 700 bije wszystko. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te na allegro 16v to moje kpl swap z robotą w twoim przypadku u mnie to 4tyś. W tym wszystkie

> części oraz nowe płyny. A co do awaryjności to 700 bije wszystko. pozdro

w polemikę nie będę wchodził, bo wiem że masz rację wink.gif jednak ja w swojej 700 od nowości wymieniłem tylko upg i popychacze jeśli chodzi o silnik... jeśli chodzi o całość to dojdą jeszcze niekończące się problemy z gaźnikiem, najpierw japońskim, a teraz fosem... na szczęście lpg jest na to lekarstwem smile.gif

A wracając do tematu, to dzięki za info.

Może ktoś jeszcze coś doda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w polemikę nie będę wchodził, bo wiem że masz rację jednak ja w swojej 700 od nowości wymieniłem

> tylko upg i popychacze jeśli chodzi o silnik... jeśli chodzi o całość to dojdą jeszcze

> niekończące się problemy z gaźnikiem, najpierw japońskim, a teraz fosem... na szczęście lpg

> jest na to lekarstwem

> A wracając do tematu, to dzięki za info.

> Może ktoś jeszcze coś doda?

Rzekoma awaryjność 16V jest bzdurą, koszta napraw podobne co w 8V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z tym tyrkoleniem w 16v, da się to jakoś wyeliminować?

no i jakie modyfikacje można wykonać na tym silniku aby podnieść jego moc, oczywiście mam na myśli mody których koszta mieszczą się w granicach rozsądku smile.gif O turbo nie ma co myśleć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co z tym tyrkoleniem w 16v, da się to jakoś wyeliminować?

> no i jakie modyfikacje można wykonać na tym silniku aby podnieść jego moc, oczywiście mam na myśli

> mody których koszta mieszczą się w granicach rozsądku O turbo nie ma co myśleć

modyfilacje n/a nie warte są swieczki a koszta dużeee lepiej turbo wychodzi zapodać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie koniecznie, w 8v luz zaworów ustawiasz płytkami za 5zł, a w 16v jak siądzie hydraulika to

> kilkaset zł popłynie.

Jak ja słyszę jak ludzie kupują auto kierując się tylko awaryjnością to sciana.gif

Taki taksiarz - cały dzień i całą noc po tym mieście, ciągle w korkach. Lewa noga dwa razy grubsza od prawej a i tak automata nie kupi bo koszta napraw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co z tym tyrkoleniem w 16v, da się to jakoś wyeliminować?

> no i jakie modyfikacje można wykonać na tym silniku aby podnieść jego moc, oczywiście mam na myśli

> mody których koszta mieszczą się w granicach rozsądku O turbo nie ma co myśleć

Wałki, dolot, wydech, obróbka głowicy, strojenie etc. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czekałem na taką odpowiedź. Pojawia się w każdym wątku pt. Jak upiększyć mój pokój?

> -No wiesz: ściany, podłoga, okno, farba...

Hehe w końcu to forum wink.gif Często trzeba za język ciągnąć, żeby zdobyć konkretne info wink.gif

Powiem szczerze, że teraz mam mętlik. 16v zapamiętałem (z wypowiedzi na forum) jako jednostkę "problematyczną" i trudną w naprawach w porównaniu do 8v. Jednak rzeczywiście, podobny koszt swapa + co najmniej 5KM więcej na starcie (8v PI vs 16v PII) daje sporo do myślenia.

No właśnie a co z tym tyrkoleniem?

No i jeszcze jaka jest różnica pomiędzy 16v z PI (86KM) a 16v z PII (80KM), oprócz mocy i roku produkcji oczywiście?

Pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe odpowiedzi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hehe w końcu to forum Często trzeba za język ciągnąć, żeby zdobyć konkretne info

> Powiem szczerze, że teraz mam mętlik. 16v zapamiętałem (z wypowiedzi na forum) jako jednostkę

> "problematyczną" i trudną w naprawach w porównaniu do 8v. Jednak rzeczywiście, podobny koszt

> swapa + co najmniej 5KM więcej na starcie (8v PI vs 16v PII) daje sporo do myślenia.

> No właśnie a co z tym tyrkoleniem?

> No i jeszcze jaka jest różnica pomiędzy 16v z PI (86KM) a 16v z PII (80KM), oprócz mocy i roku

> produkcji oczywiście?

> Pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe odpowiedzi

z tego co ja wiem to walki i to, ze PI ma podwojne sprezyny zaworowe. no i osprzet, ale nawet jak bys kupil PII, to odpalalbys na osprzecie MM z PI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czekałem na taką odpowiedź. Pojawia się w każdym wątku pt. Jak upiększyć mój pokój?

> -No wiesz: ściany, podłoga, okno, farba...

Pytał ogólnie to odpowiedziałem ogólnie. Każdy ma taki sam internet, a i google nie gryźie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hehe w końcu to forum Często trzeba za język ciągnąć, żeby zdobyć konkretne info

> Powiem szczerze, że teraz mam mętlik. 16v zapamiętałem (z wypowiedzi na forum) jako jednostkę

> "problematyczną" i trudną w naprawach w porównaniu do 8v. Jednak rzeczywiście, podobny koszt

> swapa + co najmniej 5KM więcej na starcie (8v PI vs 16v PII) daje sporo do myślenia.

> No właśnie a co z tym tyrkoleniem?

> No i jeszcze jaka jest różnica pomiędzy 16v z PI (86KM) a 16v z PII (80KM), oprócz mocy i roku

> produkcji oczywiście?

> Pozdrawiam i dzięki za dotychczasowe odpowiedzi

Różnica polega na tym że PII już jest na elektrycznej przepustnicy więc trzeba kombinować z inną przepustnicą albo rzeźbić z pedałem na potencjometr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co z tym tyrkoleniem w 16v, da się to jakoś wyeliminować?

> no i jakie modyfikacje można wykonać na tym silniku aby podnieść jego moc, oczywiście mam na myśli

> mody których koszta mieszczą się w granicach rozsądku O turbo nie ma co myśleć

1.4 16V + przepustnica kolektor 1.6 dolot, 4-2-1 przelot i masz 100HP +

Osprzęt oraz głowica i UPG takie jak 1.2 16V

O wiele młodsze jednostki z małymi przebiegami (po dzwonie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> Pytanie czy był temat o swapie z punto II na hybrydzie ? Czytałem na innym forum że tu ktoś to

> ogarnął ale nie mogę znaleźć . Byłbym wdzięczny za link .

nie z punto, ale też na motronicu

jest kilka sztuk z tego co się orientuję jeżdżących, kilka w planie i co najmniej jeden który właśnie się składa (o którym wiem:) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.