Skocz do zawartości

Czy ktoś widział 13/64 z odkręcanym kołem talerzowym?


lepiejnie

Rekomendowane odpowiedzi

> Wiem że można dorobić powiedzieli mi ok 500 zł jak myślicie to dużo czy mało?

> Czyli w sumie istnieje 13/64 5 biegowe? I tam można się spodziewać odkręcanego koła talerzowego?

ja będę to przerabiał niedługo... mi powiedział człowiek 300-500zł także raczej również 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli nie potrafisz tego ustalić, to informacje masz ode mnie gratis.

> Jest przykręcane na 10 śrub.

dobrze wiedziec, dzieki za info gratis. Mam nadzieje ze kolejne nie beda kosztowac smile.gif

czy w takim razie da sie to zaadoptowac do skrzyni 6speed?? oczywiscie mowa o kompletnym przelozeniu czyli kole talerzowym i zębniku

zębnik jest na wałku wiec kwestia tego czy wałek w skrzyni z pandy jest taki sam jak w skrzyni 6speed smile.gif

biorac pod uwage rowniez cene tej skrzyni (uzywki od 1000 na allegro) to chyba taniej wyjdzie przerobic oryginalne (biorac pod uwage ceny o ktorych tu pisza koledzy smile.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobrze wiedziec, dzieki za info gratis. Mam nadzieje ze kolejne nie beda kosztowac

> czy w takim razie da sie to zaadoptowac do skrzyni 6speed?? oczywiscie mowa o kompletnym

> przelozeniu czyli kole talerzowym i zębniku

> zębnik jest na wałku wiec kwestia tego czy wałek w skrzyni z pandy jest taki sam jak w skrzyni

> 6speed

> biorac pod uwage rowniez cene tej skrzyni (uzywki od 1000 na allegro) to chyba taniej wyjdzie

> przerobic oryginalne (biorac pod uwage ceny o ktorych tu pisza koledzy )

Mnie tylko interesuje czy to koło talerzowe z 64 zębami z Pandy 4x4 da się przykręcić do seryjnego dyfra c.514?

56dff0b9.png

To będzie numer 3? Bo trochę tu namieszane jest przez ten tylni napęd wink.gif A ogólnie czy można by było złożyć piątkę z przełożeniem 13/64? Piątka jest lżejsza i nie ociera dupką o oponę i jeszcze trzeba by było 5 bieg zrobić jakiś długi żeby na dojazdówkach nie oszaleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie tylko interesuje czy to koło talerzowe z 64 zębami z Pandy 4x4 da się przykręcić do seryjnego

> dyfra c.514?

> To będzie numer 3? Bo trochę tu namieszane jest przez ten tylni napęd A ogólnie czy można by było

> złożyć piątkę z przełożeniem 13/64? Piątka jest lżejsza i nie ociera dupką o oponę i jeszcze

> trzeba by było 5 bieg zrobić jakiś długi żeby na dojazdówkach nie oszaleć.

to bedzie nr 2 wink.gif

tylko jak chcesz zastosowac przykrecane kolo to po pierwsze musi byc miejsce gdzie je przykrecisz ( a jak jest wciskane to nie ma) a po drugie do pary musi byc zebnik, ktory znajduje sie na walku glownym

koncepcja 5 z przelozeniem 13/64 z dluga 5 nie jest zbyt dobra na szybkie sprinty bo 5tki sie czasem uzywa a jak sprint to sprint, im krocej tym lepiej smile.gif

takie moje zdanie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie jak chchesz zastosowac inne kolo koronowe (jakiekolwiek) to do pary musi byc zebnik (a w naszym przypadku cały wałek) - bo przelozenie zebate to para kol zebatych, w sasiednim watku juz to bylo napisane smile.gif

patrz tu:

http://www.bacciromano.com/index.php?p=prodotti&l=eng&cat1=24&cat2=31&mar=4

kupujac przelozenie glowne kupujesz koło (przykrecane lub wciskane) i wałek

stosujac mech rozn ze zwiekszonym tarciem wew (szpere) musimy miec kolo przykrecane

wiec potrzeba nam kolo koronowego i zebnika (czyli wałka) z jednej pary, i dodatkowo kolo koronowe przykrecane

i to juz wszystko tu zostalo napisane, teraz pytanie czy ten walek ze skrzyni z pandy jest taki jak w skrzyni 6speed oraz czy rozstaw otworow na kole koronowym ze skrzyni z pandy jest taki jak na szperze

pozostale odpowiedzi nt zagadka, itd itp nie wnosza nic do tematu, od zagadek jest kacik towarzyski (bez urazy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> generalnie jak chchesz zastosowac inne kolo koronowe (jakiekolwiek) to do pary musi byc zebnik (a w

> naszym przypadku cały wałek) - bo przelozenie zebate to para kol zebatych, w sasiednim watku

> juz to bylo napisane

> patrz tu:

> http://www.bacciromano.com/index.php?p=prodotti&l=eng&cat1=24&cat2=31&mar=4

> kupujac przelozenie glowne kupujesz koło (przykrecane lub wciskane) i wałek

> stosujac mech rozn ze zwiekszonym tarciem wew (szpere) musimy miec kolo przykrecane

> wiec potrzeba nam kolo koronowego i zebnika (czyli wałka) z jednej pary, i dodatkowo kolo koronowe

> przykrecane

> i to juz wszystko tu zostalo napisane, teraz pytanie czy ten walek ze skrzyni z pandy jest taki jak

> w skrzyni 6speed oraz czy rozstaw otworow na kole koronowym ze skrzyni z pandy jest taki jak

> na szperze

> pozostale odpowiedzi nt zagadka, itd itp nie wnosza nic do tematu, od zagadek jest kacik towarzyski

> (bez urazy)

Myślałem ze ktoś tu się w czymś orientuje ale widzę że pozostaje kupić skrzynie Pandy 4x4 i samemu sprawdzić a później nie napisać o tym na forum żeby przypadkiem nikt się o tym nie dowiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślałem ze ktoś tu się w czymś orientuje ale widzę że pozostaje kupić skrzynie Pandy 4x4 i samemu

> sprawdzić a później nie napisać o tym na forum żeby przypadkiem nikt się o tym nie dowiedział.

jest duzo osob co sie orientuje ale nie zawsze sie podziela informacjami... ale ta skrzynia jest stosunkowo droga, chyba zeby ja kupic dla samego przelozenia glownego a potem bebechy sprzedac...

generalnie kombinuje podobnie jak Ty bo tez mysle nad szpera ale taka opcja w miare mozliwosci najtansza

napisalem do goscia z Wloch co sie oglaszal na jednym z portali ze robi szpery o roznych spieciach itd zobaczymy co odpisze, oprocz tego mam kontakt do innego co takie rzeczy robi szper plytkowa 800 E przelozenie glowne 800E

rozkminialem juz zeby ta szpere zalozyc do 5b abarth bo tam jest przykrecane, ale jednak wole 6speed i temat umarl poki co...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślałem ze ktoś tu się w czymś orientuje ale widzę że pozostaje kupić skrzynie Pandy 4x4 i samemu

> sprawdzić a później nie napisać o tym na forum żeby przypadkiem nikt się o tym nie dowiedział.

w skrzyni z pandy 4x4 przelozenie jest zblizone do tej 6 z punto 1 ale nie jest to 13/64 (moge sprawdzic jakie ale nie dzis). poza tym nie da sie tego przelozyc do zwyklej piatki bo srednica duzego kola ze skrzyni 4x4 jest duzo wieksza niz ze zwyklej skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w skrzyni z pandy 4x4 przelozenie jest zblizone do tej 6 z punto 1 ale nie jest to 13/64 (moge

> sprawdzic jakie ale nie dzis). poza tym nie da sie tego przelozyc do zwyklej piatki bo

> srednica duzego kola ze skrzyni 4x4 jest duzo wieksza niz ze zwyklej skrzyni.

to jest 69/14, wielkie dzięki za info o tej średnicy! Czyli zostaje skrzynia 57/14 lub dorobienie przykręcanego koła 64 zęby. Szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.