Kita_ Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Witam z zaprzyjaźnionego kącika. Mam takie pytanie: Czy w Cromie (150KM, 2007r) pod tarcze przód 285mm szły jakieś 2 rodzaje klocków? Czy do montażu klocków potrzebne są jakieś blaszki montażowe (podobne jak idą pod tylne klocki)? bo po założeniu zestawu nowych klocków (Ferodo) stukają na dołkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 już się dowiedziałem... są dwa rodzaje klocków przód. Różnią się o długości coś koło 1,5mm i po szerokości 0,5m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypel Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 a w wersji 150 km nie są wszystkie fabrycznie 305mm ? ostatnio wymieniałem tarcze i klocki z przodu i w wersji 150km niby tylko 305 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Pod 285mm jest jeden rodzaj , najlepiej sprawdzać wg nr vin i oe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > już się dowiedziałem... są dwa rodzaje klocków przód. Różnią się o długości coś koło 1,5mm i po > szerokości 0,5m Nie jest tylko jeden rodzaj klocków i nie mam możliwości założenia innych z przodu. Natomiast należy pamiętać że fiat na początku produkcji montował większe tarcze w 150-tkach a dopiero po 2006 roku zmienił i w modelu 150 KM wstawiał od 120 KM czyli właśnie 285 mm. Balszki o jakich piszesz są i z przodu i z tyłu. Hamulce w Cromie Katalog Ferodo FDB4188 : Brake Pad Set, disc brake Fitting Position Front Axle Height 1 (mm) 69,5 Height 2 (mm) 70,5 Length (mm) 155,1 Quality FER4432 Thickness (mm) 20,52 Weight (kg) 2,0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej70 Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 Wymieniałem ostatnio tarcze i klocki z przodu (285mm). Po wymianie zauważyłem, że coś mi zaczęło pukać po nierównościach. Sprawdziłem klocki i okazało się, że ten wewnętrzny ma luz. Wyjąłem je i poprzyginałem sprężyny, które wchodzą do środka tloczka. Po tym zabiegu luz się zgubił i pukanie ustało, ale zastanawiam się teraz czy na zawsze czy też po chwili sprężyny popuszczą i pukanie powróci. Czy to może być jakaś wada klocków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 > Wymieniałem ostatnio tarcze i klocki z przodu (285mm). Po wymianie zauważyłem, że coś mi zaczęło > pukać po nierównościach. Sprawdziłem klocki i okazało się, że ten wewnętrzny ma luz. Wyjąłem > je i poprzyginałem sprężyny, które wchodzą do środka klocka. Po tym zabiegu luz się zgubił i > pukanie ustało, ale zastanawiam się teraz czy na zawsze czy też po chwili sprężyny popuszczą i > pukanie powróci. Czy to może być jakaś wada klocków? Może ale nie musi... kwestia sprężyn czyli tych 3 blaszek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.