Steffan Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Niestety śruba podczas próby odkręcenia poddała się zrobiła pół obrotu i sru dwie następne też strasznie oporują więc nawet nie ma dalszej próby odkręcenia, ma ktoś jakiś pomysł jak pozbyć się reszty ukręconej śruby ? czy lepiej zdjąć całe koło zębate, kupić nowe (o ile są nowe i nie kosztują nie wiadomo ile hajsu) razem z klinem na wał i nowe śrubaski chyba ktoś dokręcał te śruby pneumatem i stały gdzieś w wodzie bo strasznie zardzewiałe pacjent 1.4 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Niestety śruba podczas próby odkręcenia poddała się zrobiła pół obrotu i sru > dwie następne też strasznie oporują więc nawet nie ma dalszej próby odkręcenia, ma ktoś jakiś > pomysł jak pozbyć się reszty ukręconej śruby ? czy lepiej zdjąć całe koło zębate, kupić nowe > (o ile są nowe i nie kosztują nie wiadomo ile hajsu) razem z klinem na wał i nowe śrubaski > chyba ktoś dokręcał te śruby pneumatem i stały gdzieś w wodzie bo strasznie zardzewiałe > pacjent 1.4 16v Szczerze mówiąc nie spotkalem sie z takim przypadkiem. Pozostałe śruby zalej na noc jakims środkiem typu wd40 i z pneumata powinno wyjść. Co do tej ukręconej to widzę, że silnik luzem to nie będzie problemu - podkładka + nakrętka i spawasz. Jak ostygnie to z pneumata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Szczerze mówiąc nie spotkalem sie z takim przypadkiem. Ja też, a nie pierwszy raz odkręcałem pasowy no nic w takim razie muszę go wytargać z pierdzidołka i niech ktoś kmini, może coś się wykmini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Ja też, a nie pierwszy raz odkręcałem pasowy no nic w takim razie muszę go wytargać z > pierdzidołka i niech ktoś kmini, może coś się wykmini Jak by co to to koło nie jest drogie. Ale chyba do uratowania bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 ewentualnie możesz zaopatrzyć się w taki wyciągacz do złamanych śrub: mnie raz takie cudo uratowało powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek555 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 miałem podobnie w P2 1.2 16v - odkręciłem dwie pozostałe, zdjąłem koło a ta urwana wykręciła się niemalże palcami. Ale u mnie było to zdecydowanie mniej skorodowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 strasznie ten silnik wygląda...jakby z rzeki wyciągnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > strasznie ten silnik wygląda...jakby z rzeki wyciągnięty To już pomijam stał w garażu jakiś czas w którym zapewne było wilgotno ale chodzić chodzi więc tylko tak wygląda źle od dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Niestety śruba podczas próby odkręcenia poddała się zrobiła pół obrotu i sru > dwie następne też strasznie oporują więc nawet nie ma dalszej próby odkręcenia, ma ktoś jakiś > pomysł jak pozbyć się reszty ukręconej śruby ? ja bym rozwircil i nagwintowal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knapior89 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > ja bym rozwircil i nagwintowal... znacznie szybszy sposob to przyspawac jak pisal szary, mi osobiscie wykretaki zawsze gowno dawaly wiecej szkod i meczarni niz to warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tOrOlbn Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 widze sonda tez z kawałkiem rury wyszła próbowac reszte odkrecic i przyspawac nakretke, najszybciej bedzie a jak to nic nie da to nowe kolo raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 A propo sondy to taki sam gwint ma nakrętka półosi krótkiej z 126p urwaną śrubę rozwierć mniejszym wiertłem i spróbuj nabić tam torxa, powinno się wykręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjstyle Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 Ten silnik zle wyglada Sorki za OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.