Lesioo0 Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 Witam. tak jak w temacie, jaka wartosc powinien pokazywac TPS przy zamknietej przepustnicy? pacjent 1.2 16v z P1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > Witam. tak jak w temacie, jaka wartosc powinien pokazywac TPS przy zamknietej przepustnicy? pacjent > 1.2 16v z P1. 7% ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesioo0 Napisano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > 7% ? dzieki. sprawdze jak sie bedzie zachowywac na 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > dzieki. sprawdze jak sie bedzie zachowywac na 7 Tylko teraz nie pamietam czy to bylo 7% czy 7` Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Witam. tak jak w temacie, jaka wartosc powinien pokazywac TPS przy zamknietej przepustnicy? pacjent > 1.2 16v z P1. dzisiaj sprawdzałem i u mnie poniżej 13,58 nie da się zejść przepustnice mam z czujnikami na śrubki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > dzisiaj sprawdzałem i u mnie poniżej 13,58 nie da się zejść > przepustnice mam z czujnikami na śrubki a wie moze ktos jakie rezystancje ma TPS dla zalozmy 10' i full otwarcia w 1.2 i 1.6 16v?? moze TPSy maja inne charakterystyki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > dzisiaj sprawdzałem i u mnie poniżej 13,58 nie da się zejść > przepustnice mam z czujnikami na śrubki trochę dużo...ja mam 9st możesz zrobić fasolki w tps i będziesz miał większy zakres regulacji....ale zapewne masz uchylony talerzyk przepustnicy...sprawdz jego ustawienie (śruba do regulacji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > trochę dużo...ja mam 9st > możesz zrobić fasolki w tps i będziesz miał większy zakres regulacji....ale zapewne masz uchylony > talerzyk przepustnicy...sprawdz jego ustawienie (śruba do regulacji) Sruba jest wkrecona tylko na tyle zeby ten "slimak" od przepustnicy opieral sie na niej, a nie talerzykiem na sciance, wykrecenie jej bardziej nie zmienia wartosci TPS. Pprzepustnica po zamknieciu jest szczelna, zmywacz przy czyszczeniu nie przeciekal Na przepustnicy 1.6 zaczynalo sie gdzies od 9 Co wniesie obnizenie wartosci Tps'a do np 9 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Panowie a jaka wartość TPS'a powinna być na jałowych dla 1.2 8v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek0610 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Około 7stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > Panowie a jaka wartość TPS'a powinna być na jałowych dla 1.2 8v? mniej niz 10. powyzej 10 komp kreci krokowcem na jalowych w celu zbicia obrotow i sa negatywne objawy jak: szarpanie przy hamowaniu silnikiem i falowanie przy puszczonym gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesioo0 Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > mniej niz 10. > powyzej 10 komp kreci krokowcem na jalowych w celu zbicia obrotow i sa negatywne objawy jak: > szarpanie przy hamowaniu silnikiem i falowanie przy puszczonym gazie. Zrobilem fasolki na czujniku i ustawilem na 7.60 i wszystko ok. Tak jak napisales, wolne oboty sie uspokoily i szarpanie przy hamowaniu silnikiem ustalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 ale to wszystko było ok i zaczeła Ci się jazda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesioo0 Napisano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 > ale to wszystko było ok i zaczeła Ci się jazda? Obroty falowaly albo niespadaly wcale ponizej 1200 no i szarpalo przy hamowaniu silnikiem, jezdzilem tak od ostatniego dlubania i dopiero teraz znalazlem czas to ogarnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.