Skocz do zawartości

Venga - dziwne objawy


Rekomendowane odpowiedzi

Pany poradźcie co to może być. Pacjent Venga 1,4 On, nalatane jakieś 60k. byłem w serwisie zaciągnąć opinii, ale na chwile obecna auto musi jeździć i nie postawie na kubełki.

Zaczęło się niewinnie, stracił moc, w granicy około 2k obrotów. Za cholerę nie chce wkręcać się wyżej. Ciągnie max do 120 - i dalej nic, zero reakcji na gaz. Od czasu do czasu zapala się ulubiona wszystkich, kontrolka silnika. Po 3 - 4 odpaleniach kontrolka ginie. Samochód ciągnie normalnie od 0 -do powiedzmy 80-90. Utraty mocy były chwilowe i rzadkie. Od piątku utraty mocy są ciągłe, tzn nie przechodzą dolegliwości. Serwis podłączył pod kompa - żadnych błędów nie stwierdził, kazali tak jeździć aż znajdę czas by go postawić na pół dnia - celem niby czyszczenia układu paliwowego. Czy to możliwe by winne było paliwo lub syf znajdujący się w nim. Nie mam zaufania do tego serwisu, a do kolejnego mam nie po drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany poradźcie co to może być. Pacjent Venga 1,4 On, nalatane jakieś 60k. byłem w serwisie

> zaciągnąć opinii, ale na chwile obecna auto musi jeździć i nie postawie na kubełki.

> Zaczęło się niewinnie, stracił moc, w granicy około 2k obrotów. Za cholerę nie chce wkręcać się

> wyżej. Ciągnie max do 120 - i dalej nic, zero reakcji na gaz. Od czasu do czasu zapala się

> ulubiona wszystkich, kontrolka silnika. Po 3 - 4 odpaleniach kontrolka ginie. Samochód ciągnie

> normalnie od 0 -do powiedzmy 80-90. Utraty mocy były chwilowe i rzadkie. Od piątku utraty mocy

> są ciągłe, tzn nie przechodzą dolegliwości. Serwis podłączył pod kompa - żadnych błędów nie

> stwierdził, kazali tak jeździć aż znajdę czas by go postawić na pół dnia - celem niby

> czyszczenia układu paliwowego. Czy to możliwe by winne było paliwo lub syf znajdujący się w

> nim. Nie mam zaufania do tego serwisu, a do kolejnego mam nie po drodze.

trzeba sie podłączyć kompem i przejechać patrząc na logi.

tematów może być wiele- mając kontakt z 1.6 hdi tdci citd może to być

przepławka

egr

wadliwy zawór vtg jesli istnieje

nieszczelność w dolocie

i słabe ciśnienie na CR

ale to trzeba zauważyć

no i jeszcze turbo może przeładowywać.

tematów wiele

dobry diagnosta potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trzeba sie podłączyć kompem i przejechać patrząc na logi.

> tematów może być wiele- mając kontakt z 1.6 hdi tdci citd może to być

> przepławka

> egr

> wadliwy zawór vtg jesli istnieje

> nieszczelność w dolocie

> i słabe ciśnienie na CR

> ale to trzeba zauważyć

> no i jeszcze turbo może przeładowywać.

> tematów wiele

> dobry diagnosta potrzebny

Czyli muszę zmienić serwis, ASO bez gadania stwierdziło syf w paliwie i czyszczenie układu paliwowego. Najdziwniejsze w tym wszystkim że w drugiej firmowej Vendze, te same objawy, tam nalatane 80k , objawy wystąpiły w tym samym niemal czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potwierdzam. W Vendze CRDI filtr paliwa jest umieszczony w tak koszmarnym miejscu, że wielu

> mechanikom nie chce się go wymieniać.

ehh pewnie na ostatnim przeglądzie, tylko wpisali i skasowali za wymianę filtra, a było to jakies 2k km temu frown.gif. Złapałem ich już na kłamstwie z wymiana filtra kabinowego, tez niby wymienili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany poradźcie co to może być. Pacjent Venga 1,4 On, nalatane jakieś 60k. byłem w serwisie

> zaciągnąć opinii, ale na chwile obecna auto musi jeździć i nie postawie na kubełki.

> Zaczęło się niewinnie, stracił moc, w granicy około 2k obrotów. Za cholerę nie chce wkręcać się

> wyżej. Ciągnie max do 120 - i dalej nic, zero reakcji na gaz. Od czasu do czasu zapala się

> ulubiona wszystkich, kontrolka silnika. Po 3 - 4 odpaleniach kontrolka ginie. Samochód ciągnie

> normalnie od 0 -do powiedzmy 80-90. Utraty mocy były chwilowe i rzadkie. Od piątku utraty mocy

> są ciągłe, tzn nie przechodzą dolegliwości. Serwis podłączył pod kompa - żadnych błędów nie

> stwierdził, kazali tak jeździć aż znajdę czas by go postawić na pół dnia - celem niby

> czyszczenia układu paliwowego. Czy to możliwe by winne było paliwo lub syf znajdujący się w

> nim. Nie mam zaufania do tego serwisu, a do kolejnego mam nie po drodze.

u mnie bylo to samo tylko ze wersja benzynowa,co sie okazalo ze wysypal sie katalizator grinser006.gif jak go wydmuchalo to auto chodzi normalnie a chec egine swieci sie nonstop smile.gif bo odczyty z sond sa takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie bylo to samo tylko ze wersja benzynowa,co sie okazalo ze wysypal sie katalizator jak go

> wydmuchalo to auto chodzi normalnie a chec egine swieci sie nonstop bo odczyty z sond sa

> takie same.

Ile miałeś nalatane że kat się wysypał, chec świeci u Ciebie non top - czy ginie i się pojawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.