Skocz do zawartości

Sprężyny AH


el_guapo

Rekomendowane odpowiedzi

> 'po roczniku /silniku'

Nie jest tak źle: Z17DTJ ma na przód tylko 6 sprężyn, w kombinacjach, czy mamy lub nie: obniżone podwozie, klimę, pakiet na złe drogi...

A jak wejdziesz na stronę producenta zamienników, to okaże się, że te ww. 6 rodzajów zastępuje tylko 1.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zajebjoza

> No to sobie dobrałem springi 'po roczniku /silniku'

To tylko w EPC tak "strasznie" wygląda, w rzeczywistości jest jak napisał master, są 2-3 rodzaje sprężyn i to wszystko.

Przykładowo KYB do Z17DTH na przód ma springi do Sporta i zwykłe, więc nie jest tak źle. A dla ułatwienia sprawy jakbyś chciał oryginał to w jeszcze stosunkowo młodym aucie jakim jest Astra H będzie nadal widoczny identyfikator na sprężynie. Skręcasz koło i szukasz kodu w postaci dwóch liter lub jednej litery i jednej cyfry, jest to wybite mniej więcej w środkowej części sprężyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To tylko w EPC tak "strasznie" wygląda, w rzeczywistości jest jak napisał master, są 2-3 rodzaje

> sprężyn i to wszystko.

Miałem chrapkę na obniżające, ale niestety kombi-diesel i dobra cena nie stoją w parze, dlatego chciałem przytulić springi kombi-benzyna, które są w cenie złomu. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg katalogu IC przednie springi KYB zwykłe kosztują 177zł, a do zawieszenia obniżonego 200zł. Wszystko do kombi Z17DTH.

Zestaw Eibach Pro Kit kosztuje 513zł.

W 99% jeśli chodzi o zakupy IC to udaje mi się uzyskać 30% rabat zlosnik.gif

Do AG zakupiłem przednie używane sprężyny od Sportive (-20mm) w świetnym stanie za stówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem chrapkę na obniżające, ale niestety kombi-diesel i dobra cena nie stoją w parze, dlatego

> chciałem przytulić springi kombi-benzyna, które są w cenie złomu.

Mam na zbyciu Eibachy Sportline, jeździłem na nich może 1500 - 2000 km, przesiadłem się na gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wg katalogu IC przednie springi KYB zwykłe kosztują 177zł, a do zawieszenia obniżonego 200zł.

> Wszystko do kombi Z17DTH.

Obniżonego o ile?

> Zestaw Eibach Pro Kit kosztuje 513zł.

> W 99% jeśli chodzi o zakupy IC to udaje mi się uzyskać 30% rabat

To dobra informacja!

Myślałem o springach Sparco - na allegro trochę tego jest w b.dobrych cenach. Niestety do mojego karawanu żadne z nich nie pasują,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obniżonego o ile?

Nie wiem dokładnie o ile Sport jest niższy od zwykłej wersji, na 90% o 20mm, KYB nie podaje też o ile jego sprężyny obniżają auto...

> To dobra informacja!

Wydaje mi się, że dobra biorąc pod uwagę producenta. Z Bielan do Czosnowa aż tak daleko nie masz, a jest w miarę pewne że i rabat Ci dadzą na siebie zlosnik.gif

Ja za wszystkie gumy, amortyzatory na przód, drążki, srążki, zapłaciłem nieco ponad 900zł, a części są KYB, Febi Bilstein i Lemforder spineyes.gif

> Myślałem o springach Sparco - na allegro trochę tego jest w b.dobrych cenach. Niestety do mojego

> karawanu żadne z nich nie pasują,

Parę osób ma na klubie AGC i chwalą sobie, jednak te sprężyny w ofercie Sparco są może z rok/dwa lata, jak dla mnie za krótko żeby się wypowiedzieć o trwałości. Są natomiast tanie.

Do AH jednak rozejrzałbym się za springami Eibach, Irmschera, Spax, H&R, KW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydaje mi się, że dobra biorąc pod uwagę producenta. Z Bielan do Czosnowa aż tak daleko nie masz, a

Kiedyś miałem zniżkę na hasło klubu BravaBravoMarea na poziomie 20%, ale hasła już nie pamiętam smile.gif

> Ja za wszystkie gumy, amortyzatory na przód, drążki, srążki, zapłaciłem nieco ponad 900zł, a części

> są KYB, Febi Bilstein i Lemforder

Wczoraj wymieniłem amorki z przodu na Kayaby - z robotą i fakturą 504zł, co IMHO na Warszawę jest OK.

> Do AH jednak rozejrzałbym się za springami Eibach, Irmschera, Spax, H&R, KW.

Te są sporo droższe, a takie Sparco jeżeli mi się nie spodoba nie szkoda będzie sprzedać nawet z jakąś stratą.

BTW Czy niższe springi nie zabiją seryjnych amortyzatorów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.