Skocz do zawartości

Mutitronik w nowym A4


Adi20

Rekomendowane odpowiedzi

> Pytanie do tych co jeździli. Czy są tam zaprogramowane biegi i sprawia wrażenie jazdy klasycznym

> automatem, czy wyje jak młynek do kawy? Mam na myśli tryb D i S.

Niestety niewiele to ma wspólnego z automatem ( no może poza tym że biegów nie trzeb zmieniać )

Miałem A4 z 2.0 tdi obecny model

Do miasta jako tako po trasie dramat !

Masz wrażenie jakbyś jechał autem ze ślizgającym się sprzegłem .

Dodatkowy minus bardzo duża awaryjność w moim egzemplarzu skrzynia biegów wymieniona przy około 100 k przebiegu .

Tryb S nie zmienia nic na plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety niewiele to ma wspólnego z automatem ( no może poza tym że biegów nie trzeb zmieniać )

> Miałem A4 z 2.0 tdi obecny model

> Do miasta jako tako po trasie dramat !

> Masz wrażenie jakbyś jechał autem ze ślizgającym się sprzegłem .

> Dodatkowy minus bardzo duża awaryjność w moim egzemplarzu skrzynia biegów wymieniona przy około 100

> k przebiegu .

> Tryb S nie zmienia nic na plus

Piszesz o modelu B8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok dzieki bede pamietal na przyszlosc. Myslalem, ze po wpadkach w B7 cos poprawili te skrzynie, ale

> widze ze chyba nie bardzo

Mam B7 i przebieg 245tysi. Wszystko gra i buczy. Zero napraw. Trzeba umieć jeździć multitronickiem i już smile.gif (a nie każdy potrafi).

Tak jak z turbiną trzeba umieć się obchodzić, to i z multitronickiem również trzeba umieć.

Olej wymieniać co 60kkm smile.gif

Jeżdżę nim już 5 lat i jakbym miał raz jeszcze kupować to bym śmiało brał go smile.gif

W B7 były pierwsze skrzynie na 6 lamelkach a potem na 7. Te na 6 potrafiły się psuć. Ja mam 7 lamelek i póki co wszystko działa bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie do tych co jeździli. Czy są tam zaprogramowane biegi i sprawia wrażenie jazdy klasycznym

> automatem, czy wyje jak młynek do kawy? Mam na myśli tryb D i S.

Jeździłem 2.0 TDI 140KM. Na szczęście nie ma to nic wspólnego z automatem. Tryb D jest genialny, sam świetnie wyczuwa czy jedziesz spokojnie czy dynamicznie i utrzymuje silnik w najodpowiedniejszych obrotach.

Tryb S to całkowita porażka. Diesel wchodzi na wysokie obroty i pojawiają się "sztuczne" biegi. Silnik brzęczy, mocy wcale więcej nie ma, jeden wstyd. Ogółem odebrałem to jako taki tryb dla ludzi z ograniczonym myśleniem.

Podobno skrzynie są awaryjne ale nie wiem ile w tym prawdy a ile sceptycyzmu. Mi znany egzemplarz przejeździł bezproblemowo do ok. 100tys u bardzo nerwowego kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam B7 i przebieg 245tysi. Wszystko gra i buczy. Zero napraw. Trzeba umieć jeździć multitronickiem

> i już (a nie każdy potrafi).

> Tak jak z turbiną trzeba umieć się obchodzić, to i z multitronickiem również trzeba umieć.

> Olej wymieniać co 60kkm

> Jeżdżę nim już 5 lat i jakbym miał raz jeszcze kupować to bym śmiało brał go

> W B7 były pierwsze skrzynie na 6 lamelkach a potem na 7. Te na 6 potrafiły się psuć. Ja mam 7

> lamelek i póki co wszystko działa bez zarzutu.

To zostaje jedynie pogratulowac. Znajomy kupil jeszcze B6 z 2004 roku i jemu sterownik wytrzymal raptem 6 miesiecy. Potem padl i koniec. Naprawa wyszla cos okolo 1000 euro. Co do zasad uzytkowania nie wypowiadam sie bo nie mam. Jedyne moje spostrzezenia to wpisy z a4klub i a4 forum, gdzie te skrzynie sa bardzo odradzane. W ich opini jak ktos chce automatyczna to brac TipTronic. 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam B7 i przebieg 245tysi. Wszystko gra i buczy. Zero napraw. Trzeba umieć jeździć multitronickiem

> i już (a nie każdy potrafi).

> Tak jak z turbiną trzeba umieć się obchodzić, to i z multitronickiem również trzeba umieć.

> Olej wymieniać co 60kkm

> Jeżdżę nim już 5 lat i jakbym miał raz jeszcze kupować to bym śmiało brał go

> W B7 były pierwsze skrzynie na 6 lamelkach a potem na 7. Te na 6 potrafiły się psuć. Ja mam 7

> lamelek i póki co wszystko działa bez zarzutu.

Super tylko się cieszyć że jeszcze Ci się nie rozleciała .

Masz auto od nowości ? Masz 100% pewność że nikt jej nie wymieniał np po 120 tyś km ( jak w większości egzemplarzy ) ?

Co do biegów przecież tam nie ma żadnych biegów te 8 przełożeń jest sztucznych mogli by powiedzieć równie dobrze że jest ich 10 .

(zasada działania multitronika w audi )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.