Adi20 Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Pytanie do tych co jeździli. Czy są tam zaprogramowane biegi i sprawia wrażenie jazdy klasycznym automatem, czy wyje jak młynek do kawy? Mam na myśli tryb D i S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Pytanie do tych co jeździli. Czy są tam zaprogramowane biegi i sprawia wrażenie jazdy klasycznym > automatem, czy wyje jak młynek do kawy? Mam na myśli tryb D i S. Niestety niewiele to ma wspólnego z automatem ( no może poza tym że biegów nie trzeb zmieniać ) Miałem A4 z 2.0 tdi obecny model Do miasta jako tako po trasie dramat ! Masz wrażenie jakbyś jechał autem ze ślizgającym się sprzegłem . Dodatkowy minus bardzo duża awaryjność w moim egzemplarzu skrzynia biegów wymieniona przy około 100 k przebiegu . Tryb S nie zmienia nic na plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Niestety niewiele to ma wspólnego z automatem ( no może poza tym że biegów nie trzeb zmieniać ) > Miałem A4 z 2.0 tdi obecny model > Do miasta jako tako po trasie dramat ! > Masz wrażenie jakbyś jechał autem ze ślizgającym się sprzegłem . > Dodatkowy minus bardzo duża awaryjność w moim egzemplarzu skrzynia biegów wymieniona przy około 100 > k przebiegu . > Tryb S nie zmienia nic na plus Piszesz o modelu B8 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Piszesz o modelu B8 ? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > tak Ok dzieki bede pamietal na przyszlosc. Myslalem, ze po wpadkach w B7 cos poprawili te skrzynie, ale widze ze chyba nie bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasiu Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Ok dzieki bede pamietal na przyszlosc. Myslalem, ze po wpadkach w B7 cos poprawili te skrzynie, ale > widze ze chyba nie bardzo Mam B7 i przebieg 245tysi. Wszystko gra i buczy. Zero napraw. Trzeba umieć jeździć multitronickiem i już (a nie każdy potrafi). Tak jak z turbiną trzeba umieć się obchodzić, to i z multitronickiem również trzeba umieć. Olej wymieniać co 60kkm Jeżdżę nim już 5 lat i jakbym miał raz jeszcze kupować to bym śmiało brał go W B7 były pierwsze skrzynie na 6 lamelkach a potem na 7. Te na 6 potrafiły się psuć. Ja mam 7 lamelek i póki co wszystko działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Pytanie do tych co jeździli. Czy są tam zaprogramowane biegi i sprawia wrażenie jazdy klasycznym > automatem, czy wyje jak młynek do kawy? Mam na myśli tryb D i S. Jeździłem 2.0 TDI 140KM. Na szczęście nie ma to nic wspólnego z automatem. Tryb D jest genialny, sam świetnie wyczuwa czy jedziesz spokojnie czy dynamicznie i utrzymuje silnik w najodpowiedniejszych obrotach. Tryb S to całkowita porażka. Diesel wchodzi na wysokie obroty i pojawiają się "sztuczne" biegi. Silnik brzęczy, mocy wcale więcej nie ma, jeden wstyd. Ogółem odebrałem to jako taki tryb dla ludzi z ograniczonym myśleniem. Podobno skrzynie są awaryjne ale nie wiem ile w tym prawdy a ile sceptycyzmu. Mi znany egzemplarz przejeździł bezproblemowo do ok. 100tys u bardzo nerwowego kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Mam B7 i przebieg 245tysi. Wszystko gra i buczy. Zero napraw. Trzeba umieć jeździć multitronickiem > i już (a nie każdy potrafi). > Tak jak z turbiną trzeba umieć się obchodzić, to i z multitronickiem również trzeba umieć. > Olej wymieniać co 60kkm > Jeżdżę nim już 5 lat i jakbym miał raz jeszcze kupować to bym śmiało brał go > W B7 były pierwsze skrzynie na 6 lamelkach a potem na 7. Te na 6 potrafiły się psuć. Ja mam 7 > lamelek i póki co wszystko działa bez zarzutu. To zostaje jedynie pogratulowac. Znajomy kupil jeszcze B6 z 2004 roku i jemu sterownik wytrzymal raptem 6 miesiecy. Potem padl i koniec. Naprawa wyszla cos okolo 1000 euro. Co do zasad uzytkowania nie wypowiadam sie bo nie mam. Jedyne moje spostrzezenia to wpisy z a4klub i a4 forum, gdzie te skrzynie sa bardzo odradzane. W ich opini jak ktos chce automatyczna to brac TipTronic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Masz wrażenie jakbyś jechał autem ze ślizgającym się sprzegłem . To jakaś CVT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario_ Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Ok dzieki bede pamietal na przyszlosc. Myslalem, ze po wpadkach w B7 cos poprawili te skrzynie, ale > widze ze chyba nie bardzo Wpadka to była z B6, w B7 to ogarnęli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > To jakaś CVT? Tak działa na zasadzie rozciągania paska przez talerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > Mam B7 i przebieg 245tysi. Wszystko gra i buczy. Zero napraw. Trzeba umieć jeździć multitronickiem > i już (a nie każdy potrafi). > Tak jak z turbiną trzeba umieć się obchodzić, to i z multitronickiem również trzeba umieć. > Olej wymieniać co 60kkm > Jeżdżę nim już 5 lat i jakbym miał raz jeszcze kupować to bym śmiało brał go > W B7 były pierwsze skrzynie na 6 lamelkach a potem na 7. Te na 6 potrafiły się psuć. Ja mam 7 > lamelek i póki co wszystko działa bez zarzutu. Super tylko się cieszyć że jeszcze Ci się nie rozleciała . Masz auto od nowości ? Masz 100% pewność że nikt jej nie wymieniał np po 120 tyś km ( jak w większości egzemplarzy ) ? Co do biegów przecież tam nie ma żadnych biegów te 8 przełożeń jest sztucznych mogli by powiedzieć równie dobrze że jest ich 10 . (zasada działania multitronika w audi ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.