karax Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 ma ktoś? co możecie powiedzieć auto do jazdy częstszej niż tylko na zloty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luks Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > ma ktoś? > co możecie powiedzieć > auto do jazdy częstszej niż tylko na zloty autobusy ? ciężarówki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Ja mam okazje ujezdzac x5 z pneumatycznym zawieszniem, ale nie wiem czy dokladnie o takie koledze chodzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > Ja mam okazje ujezdzac x5 z pneumatycznym zawieszniem, ale nie wiem czy dokladnie o takie koledze > chodzilo niezbyt prędzej coś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Jaki jest cel ćwiczenia? Długo się zastanawiałem nad air ride-m do 166. Jednak dla mnie w codziennym użytkowaniu odpada. Chociażby z powodu dość złożonego zawieszenia i konieczności poprawnego ustawienia. Chciałbym zobaczyć tego passata na stanowisku do geometrii podczas takich manewrów. Jeśli potrzeba podnoszenia i opuszczania mocno obniżonego pojazdu, to polecam takie coś: KW HLS Producent deklaruje podniesienie o 45mm, w rzeczywistości spokojnie przekracza 50mm. Przy 80km/h poduszki zostają automatycznie opróżnione, pod warunkiem podłączenia sygnału prędkości np. po CAN. Najlepiej sprawdza się to z gwintowanym zawieszeniem - gdzie ustawiasz wysokość i w razie potrzeby podnosisz HLS-em. Zajmuje mało miejsca, a jedyny mankament to kwestie niedżentelmeńskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Jaki jest cel ćwiczenia? > Długo się zastanawiałem nad air ride-m do 166. Jednak dla mnie w codziennym użytkowaniu odpada. > Chociażby z powodu dość złożonego zawieszenia i konieczności poprawnego ustawienia. > Chciałbym zobaczyć tego passata na stanowisku do geometrii podczas takich manewrów. > Jeśli potrzeba podnoszenia i opuszczania mocno obniżonego pojazdu, to polecam takie coś: > KW HLS > Producent deklaruje podniesienie o 45mm, w rzeczywistości spokojnie przekracza 50mm. Przy 80km/h > poduszki zostają automatycznie opróżnione, pod warunkiem podłączenia sygnału prędkości np. po > CAN. > Najlepiej sprawdza się to z gwintowanym zawieszeniem - gdzie ustawiasz wysokość i w razie potrzeby > podnosisz HLS-em. > Zajmuje mało miejsca, a jedyny mankament to kwestie niedżentelmeńskie. ale geometrie ustawiasz na okreslonym poziomnie zawieszenia, ktory bedziesz najczesciej uzytkowal czyt. codziennie. jezdzilem seicento z aitr ridem i nie zauwazylem jakis problemow, a wygoda jedzac po dziurawej polsce jest nieporownywalna z tego co czytalem i z rozmowy z znajomymi zima moga byc problemy z tego wzgledu ze powietrze sie skrapla i moze zamarzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > ale geometrie ustawiasz na okreslonym poziomnie zawieszenia, ktory bedziesz najczesciej uzytkowal > czyt. codziennie. Zgadza się, natomiast napisałem - jak dla mnie. Powodów jest więcej. > jezdzilem seicento z aitr ridem i nie zauwazylem jakis problemow, a wygoda jedzac po dziurawej > polsce jest nieporownywalna > z tego co czytalem i z rozmowy z znajomymi zima moga byc problemy z tego wzgledu ze powietrze sie > skrapla i moze zamarzac Już tego doświadczyliśmy ze znajomym organoleptycznie. . Natomiast takie trywialne, ale czasem przydatne aspekty to brak możliwości założenia blokady na koło lub też załadowania na przeciętną lawetę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 naglebie.pl poczytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > ma ktoś? > co możecie powiedzieć > auto do jazdy częstszej niż tylko na zloty w q7 sprawdza się wyśmienicie, pomijając zawór przy pompie, który od soli dostaje po dupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > w q7 sprawdza się wyśmienicie, pomijając zawór przy pompie, który od soli dostaje po dupie. ale na fabrycznym airride nie posadzisz go na glebe prawie dotykając progami: a to jest przecież najważniejsze w tym zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > ma ktoś? > co możecie powiedzieć > auto do jazdy częstszej niż tylko na zloty Regulacja twardosci fajny bajer, z regulacji wysokosci przyznaje sie ze kilka razy skozystalem ale sytuacje ze nie byla niezbednie konieczna - ot z ciekawosci. Uwazam ze dodatkowy uklad ktory potencjalnie moze sie zepsuc, niestety przy wymianie drozsze amortyzatory. Dla auta uzywanego codziennie raczej nieprztdatna sprawa chyba ze wyjezdza sie z domu przez las czy lake, albo prewencyjnie przeciw blockadzie. Sprawdzalem u siebie i mimo wszystko jak sie auto posadzi na glebie to jest mozliwe jest zalozenie blokady Zeby bylo jasne to wzielem blokade z przyczepy i zalozylem u siebie pod garazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Regulacja twardosci fajny bajer, z regulacji wysokosci przyznaje sie ze kilka razy skozystalem ale > sytuacje ze nie byla niezbednie konieczna - ot z ciekawosci. Nie porównujmy dostosowanego do danego auta zawieszenia pneumatycznego z systemem stosowanym fabrycznie w Audi. > Sprawdzalem u siebie i mimo wszystko jak sie auto posadzi na glebie to jest mozliwe jest zalozenie > blokady > Zeby bylo jasne to wzielem blokade z przyczepy i zalozylem u siebie pod garazem Nic dziwnego. Da radę posadzić Audi tak, żeby wahaczem tarło o asfalt podczas jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Regulacja twardosci fajny bajer, z regulacji wysokosci przyznaje sie ze kilka razy skozystalem ale > sytuacje ze nie byla niezbednie konieczna - ot z ciekawosci. ale ty piszesz o fabrycznej opcji, a ja raczej o mocno niefabrycznym rozwiązaniu ze skokiem minimum 100mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Nie porównujmy dostosowanego do danego auta zawieszenia pneumatycznego z systemem stosowanym > fabrycznie w Audi. > Nic dziwnego. Da radę posadzić Audi tak, żeby wahaczem tarło o asfalt podczas jazdy? szuraj wahaczem a nie dokładką jak byle p.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > szuraj wahaczem a nie dokładką jak byle p.... No to jest juz naprawde nisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.