Colliber Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 No właśnie. Ponieważ cena ceramicznych klocków hamulcowych oscyluje już tylko wokół 50% powyżej ceny standardu, zaczynam się zastanawiać nad sensem ich zakupu. Jakie są jednak plusy dodanie i plusy ujemne stosowania klocków ceramicznych? Producent zachwala bez pyłowość, ciszę i dłuższą trwałość. A jak jest naprawdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > No właśnie. > Ponieważ cena ceramicznych klocków hamulcowych oscyluje już tylko wokół 50% powyżej ceny standardu, > zaczynam się zastanawiać nad sensem ich zakupu. > Jakie są jednak plusy dodanie i plusy ujemne stosowania klocków ceramicznych? > Producent zachwala bez pyłowość, ciszę i dłuższą trwałość. > A jak jest naprawdę? Nie paskudzenie felg to wielka zaleta. Rzeczywiście to działa. Trwałość - nie ma mocnych i jak ma hamować, to coś musi się ścierać. Jak klocki się wolno ścierają, to tarcza się szybciej ściera. Cisza - akurat piski z klocków zależą głównie od tego jak są zamocowane a nie jaki typ (z pewnymi wyjątkami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Nie paskudzenie felg to wielka zaleta. Rzeczywiście to działa. Dobrze wiedzieć. > Trwałość - nie ma mocnych i jak ma hamować, to coś musi się ścierać. Jak klocki się wolno ścierają, > to tarcza się szybciej ściera. Ja bym to raczej podpiął pod "trudniej spalić"... > Cisza - akurat piski z klocków zależą głównie od tego jak są zamocowane a nie jaki typ (z pewnymi > wyjątkami). Zawsze mi się wydawało, że piszczące klocki to przypalone klocki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 na pewno mniejsze pylenie jest faktem. Kolega ma takie klocki w Accordzie z przodu. Ostatnio jak patrzyłem: przednia felga prawie czysta, tylna czarna od pyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Cisza - akurat piski z klocków zależą głównie od tego jak są zamocowane a nie jaki typ (z pewnymi > wyjątkami). a przypadkiem na piszczenie nie ma też wpływu skład mieszanki ciernej klocka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 nie, najwiekszy wplywa ma jakosc montazu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > a przypadkiem na piszczenie nie ma też wpływu skład mieszanki ciernej klocka? Pośrednio i w niewielkim stopniu. Piszczą gdy drżą w zacisku. To jedna przyczyna. Druga to opiłki metalu, które dostają się między okładzinę a klocek i wbijają się w nią. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 cóż.. człowiek całe życie się uczy a taką teorię kiedyś słyszałem i uznałem, że brzmi racjonalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > nie, najwiekszy wplywa ma jakosc montazu.... a z ciekawości - co dokładnie masz na myśli? bo chyba nie ma "różnych" sposobów montażu klocków .. muszą być tam gdzie ich miejsce i już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > a przypadkiem na piszczenie nie ma też wpływu skład mieszanki ciernej klocka? Ale to tylko w przypadku albo bardzo tanich, chińskich podróbek, albo bardzo, bardzo drogich klocków i tarcz ceramicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Ostatnio w takowe zainwestowałem i polecam. Nic się nie pyli i bardzo ładnie hamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 niby tak, niby nie... Podstawa jest sprawnosc zacisku, prowadnic, oczyszczenie jarzma przed montazem.... Malo kto to robi, a potem sa reklamacje i skargi ze klocki piszcza.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > niby tak, niby nie... Podstawa jest sprawnosc zacisku, prowadnic, oczyszczenie jarzma przed > montazem.... Malo kto to robi, a potem sa reklamacje i skargi ze klocki piszcza.... ostatnio miałem czyszczone zaciski/prowadnice, wszystko przesmarowane, nowe gumki przy cylinderku, wymieniany płyn hamulcowy, zamontowane nowe klocki ... i piszczą ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Na dniach montuje do siebie do E46 na tył także wkrótce zdam relację,przednie mi strasznie pylą więc z tych ceramicznych pewnie będę mega zadowolony. Postawiłem na ATE,różnica w hurtowej cenie między nimi ,a zwykłymi to jedynie 50zł więc warto zaryzykować. Do nacinanych Power-disców bym się zastanawiał ,ale do gładkiej tarczy to chyba nie ma nad czym-zakładać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Producent zachwala bez pyłowość, ciszę i dłuższą trwałość. > A jak jest naprawdę? Dużo mniejsza pyłowość HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.